3 laka koraka da vaš brend od “želje” pretvorite u “potrebu”

Piše: Sarah Clark – President Michell

Ljudi iz svijeta reklame i promocije danas vole praviti divlje, uzbudljive sadržaje bilo koje dužine sa ciljem da privuku pažnju potrošača. Ali da li će to takmičenje u ludilu stvarno jednom pretvoriti kupce u fanove koji ne mogu bez tog brenda? Vjerovatno ne.

Brendovi trebaju prestati prodavati prvi utisak i početi raditi na stvarima koje će kreirati dugoročni uticaj. Dobar prvi utisak obezbjeđuje inicijalnu iskru, ali ono što potrošači zaista žele jeste znati kako se ono što brend nudi uopšte poklapa sa njihovim potrebama.

Pretvaranje iz „lijepo imati“ u „neophodno“

Bez obzira na to koliko dobro su napravljeni ili kako genijalni su vaši proizvodi ili usluhe, niko ih neće kupiti ako ne zadovoljavaju njegovu potrebu. Definisanje potrebe, s druge strane, uopšte nije jednostavno kao što izgleda.

Želje i potrebe u promociji su drugačije od tradicionalnih želja i potreba. Strogo govoreći, sve izvan osnovnih životnih potreba u stvari i nije potreba. Za brendove koji pokušavaju kreirati želju, potreba se odnosi na nešto za šta potrošači vjeruju da će unaprijediti kvalitet njihovog života.

Danas ljudi „trebaju“ stvari poput pametnih telefona, Wi-Fi mreže i radnji koje rade 24 sata, ali ne tako davno ove stvari su smatrane luksuzom. Potrošačka definicija potrebe se stalno mijenja, ali principi ostaju isti: sve što olakšava život postaje potrebno.

Uvjeriti potrošače da vaš brend može isporučiti obećani lakši ili ispunjeniji život postaje izazov.

Kreiranje potrebe

Kreiranje reklame koja će izazvati jak emocionalni odgovor može biti teško, naročito kada pokušavate da povežete potrebu koju proizvod ispunjava baš sa vašim brendom. Nije dovoljno da potrošači vole vašu ponudu. Da bi se osigurao dugoročni uspjeh, morate kreirati lojalne kupce koji će širiti pozitivne priče o tome koliko su njihovi životi bolji od kako su kupili nešto od vas.

Da biste kreirali reklamu koja će iskomunicirati kako će vaš brend ispuniti potrošačke potrebe, pratite ove strategije:

1. Mapirajte detaljno ličnost vaših kupaca

Kome prodajete? Budite što specifičniji sa vašim demografskim informacijama, uključujući godine, pol, visinu prihoda i pretraživačke navike. Ovi podaci su neophodni da biste ih targetirali kod online oglašavanja. Što više znate o ljudima koje ciljate to će uspješniji biti vaš brendirani sadržaj.

2. Posjedujte potrebu

Kada ljudi žele pametni telefon sa super karakteristikama, oni traže Apple ili Samsung. Kada žele pouzdan ekonomični automobil, oni kupe Toyotu. Mislite o potrebi koju ispunjava vaš proizvod i kako vaš brend demonstrira „vlasništvo“ nad njom. Kakva je reputacija vašeg brenda? Kada ljudi traže da ispune potrebu koju vaš brend ispunjava, šta je to što vas odvaja od konkurencije?

3. Identifikujte i adresirajte prilike

Ako povratne informacije o vašem proizvodu pokazuju da on ne zadovoljava potrebu u potpunosti, ponovo procijenite ponudu. Nemojte dodavati karakteristike samo zato da biste ih dodali i nemojte promovisati više od onog što isporučujete. Identifikujte praznine – bilo da su praznine u ponudi vašeg brenda ili na cijelom tržištu –

If customer feedback regarding your product indicates you’re not fully addressing the need, re-evaluate your offering. Don’t add features for features’ sake, and don’t advertise more than you can deliver. Identify the gaps — whether they’re gaps in your brand’s offering or gaps in the market as a whole — i opremite i vaš proizvod i poruku u pravcu komuniciranja potrošačima kako vaša kompanija ispunjava tu potrebu.

Kako transformišete potrošačku želju u potrebu, i kako im pokazujete da je upravo vaš brend taj koji je ispunjava? Jednostavno je: identifikujete ciljanu publiku i kreirate sadžaj u pravcu rješavanja njihovog problema. Oglašivački trikovi će vremenom izblijediti, ali ako stalno ispunjavate njihove potrebe na osnovu onog što ste obećali, kreiraćete trajnu bazu potrošača koji će dobar glas o vašem proizvodu nositi daleko u budućnost.

Izvor: http://www.cision.com/us/2017/01/taking-your-brand-from-a-want-to-a-need-in-3-steps/

Ostavite komentar