6 neizostavnih principa PR prakse

Evo podsjetnika na nekoliko bazičnih principa PR prakse koje je zapisala Julia Sahin inspirisana burnim i nepredviljivim promjenama unutar industrije.

  1. Komunikacija je sprat, ne temelj

Svaka komunikacija ili plan u odnosima s javnošću MORA doprinositi postizanju poslovnih ciljeva organizacije. Ako to ne čini, moguće je da ne postoji razlog da se pokreće..

  1. PR je dugoročan posao a ne kratkotrajno rješenje nekog problema

Bez obzira na to šta neki filmovi i TV serije sugerišu, nema šanse da ispiarišete izlaz iz krize. Možete značajno umanjiti štetu ali ne i izvući se potpuno iz problema u čijem ste stvaranju učestvovali. Rad na razvijanju, njegovanju i poboljšanju ugleda uzeće vam dosta vremena ali će i koristi biti vrijedne truda.

  1. Par loših minuta može da uništi godine dobrog rada

Ako su potrebne godine predanog rada za stvaranje dobrog imena i ugleda, velike su šanse da je za vraćanje poljuljanog povjerenja treba još i mnogo, mnogo više. Rukovodioci donose poslovne odluke ali PR profesionalci u svojstvu savjetnika moramo uvijek imati u vidu efekte koje će te odluke imati na kompaniju ili klijenta.

  1. Portparolova riječ je kormilo broda komunikacije

Nešto što je trenutno najvidljivije u svijetu politike ali i u situacijama kad, naprimjer, stručnjaci prečešljavaju izjave zvaničnika iz sektora birajući specifične-pojedine riječi koje sažimaju aktuelni ekonomski status zemlje. Ili kada neko iz top menadžmenta daje izjave potpuno nespremno i obilježi tu osobu u narednom periodu. Ukratko, mogu postaviti “dnevni red” ili ključne teme budućih komunikacija – na sreću ili…

  1. Nije Rim mogao za dan da se izgradi

Kriterije i očekivanja ne bi trebalo postavljati previsoko, izgradnja dobrih odnosa je prvi i osnovni korak za uspostavljanje uspješnih poslovnih odnosa.

  1. ”Tajming” je ponekad ključan

Život se vrti oko tempiranja i planiranja vremena a tako je i u odnosima s javnošću. Kako i kad ćete djelovati, govoriti ili najaviti nešto može duboko i žestoko uticati na rezultat onoga što radite. Ponekad imamo kontrolu, ponekad ne ali razumno upravljanje vremenom je među ključnim dijelovima implentacije vaše strategije.. 

Izvor: https://www.prdaily.com/mediarelations/Articles/22228.aspx

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Ostavite komentar