Bill Gates: Zaboravite na plastificiranu komunikaciju i dajte svojoj komunikaciji dozu prirodnosti

Čuveni osnivač kompanije „Microsoft“ i jedan od najbogatijih ljudi na svijetu Bill Gates u nedavno objavljenoj kolumni upozorava na problem menadžera u Americi i svijetu, u vezi sa vrlo rasprostranjenom upotrebom „plastificirane komunikacije“ bazirane na oficijelnom, jednodimenzionalnom i jednobojnom tonu, te šalje poruku da je u pitanju komunikacijski alat koji klijenta nikada neće zainteresovati. Gates kaže da on i njegovi saradnici (i svjesno i nesvjesno) uglavnom prihvataju ponude na osnovu „argumenta boje“, tj. tona i osjećaja prema argumentima prezentatora koji predstavlja ponudu.

„Ako imate četiri ili pet sastanaka sedmično – nema šanse da će vaš sud biti iznesen na osnovu verbalne komunikacije osobe koja sjedi prekoputa vas. Kompanije odabiru svoje najbolje prezentatore koji u ‘plastificiranim paketima’ iznose ponude osuđene na propast“, kaže Gates, te dodaje da je emocija moment koji je potreban za buđenje interesovanja i razvoj prezentovanog proizvoda.

Gates podsjeća da s obzirom da ne postoji investicija koja je u potpunosti oslobođena rizika (a uprkos tome, ljudi i dalje investiraju), tako i „čista i strogo formalna“ komunikacija ne doprinosi boljoj prodaji ili odluci potencijalnog investitora da zaista izdvoji novac za određeni projekat.

„Budite slobodni i nemojte ispričati vic koji ste unaprijed pripremili. Učinite da ljudi požele da se vidite još jednom, nevezano za posao. I na prezentaciji ponuda i na intervjuima za posao sam uvijek odabirao kandidate koji su na bodovnoj listi rangirani između drugog i desetog mjesta. Poslovni ljudi žele da vas zapamte, a svakodnevno slušaju desetine istih, plastificiranih prezentacija“, rekao je Gates.

P.S. Ovu vijest sam izmislio i nema veze sa Bill Gatesom ali je, vjerujte mi, čista istina.

 

 

1 komentar

  1. Istina nije istina ako vam ljudi ne vjeruju…
    A fakat sam ti povjerovala :). Spineru 🙂

Ostavite komentar