Blog

Sloboda govoru ali NE govoru mržnje

Lijepa riječ gvozdena vrata otvara. Kažu.

A onda za zubima ne bi morala da ostane zlatna nego gadna…

Slobodu govora smo prihvatili objeručke a promišljanja prije izgovorenog / napisanog i odgovornost za rečeno još uvijek nismo savladali.

Zašto sebi dajem za pravo da pišem o ovome?

Da sam nutricionistkinja ili psihologinja, mogla …

Ako ti se svidjela PRIME čestitka…

Javljaju nam se ljudi oduševljeni našom ovogodišnjom čestitkom.

Slažemo se. Najbolja je do sad.

Neki bi da zalijepe na zid, neki su to već uradili. Spremili smo vam verziju A3 i A4 format printa, samo sa planom za najbolju godinu… Da se lakše čita. Da bude podsjetnik kad nas zapljusnu obaveze …

Instagram look tinejdžerica – iz roditeljske perspektive

Autorica: Anera Dizdarević

Nije lako biti tinejdžerka u eri masovnih medija. Djevojčicama tog doba je nametnuto, ili su sebi same nametnule, teško breme da moraju po svaku cijenu izgledati moderno i cool, zapravo full dotjerano i savršeno poput Barbie.

Moja djevojčica od 13 godina, koja ide u osmi razred osnovne škole, …

Misliti glavom – ne samo informacijama i uz pomoć medija

Organizacioni psiholog, govornik, pisac, podkaster i autor mog omiljenog njuzletera na engleskom Adam Grant je u jednom od mejlova pisao kako mu je student zatražio savjet. Pošto moje sjećanje nije sjajno, znači da ne možete očekivati detalje i da ćemo imati uvod i vrlo malo zapleta. Ali biće zaključak …

Vještačka inteligencija – alat ili konkurencija?

Autor: Nermin Zejnilović

PROACTIVE WORLD CAFE radionica: Šta smo naučili?

Kod učesnika PROACTIVE World Cafe-a sam primjetio da mnogo ljudi razmišlja da li će vještačka inteligencija proširiti generacijski jaz, te da su svi zabrinut da li će nove generacije biti snalažljive. Da li će oni biti lijeni? Da li će uopšte pokušati …

Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?

Autorka: Ana Brzaković

Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.

Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:

4,3B ljudi iliti …