Kako priznati grešku i ispraviti je?

U ljubavi možete sebi dopustiti greške i možda izbjeći izvinjavanje, ali u organizacijama i poslu,  tom nema mjesta. Ko radi taj i griješi, a ko griješi mora to ispraviti na najbolji mogući način. Ako radite u PR sektoru, onda znate o čemu govorimo – greške se dešavaju, bitno je na kraju dana izaći kao pobjednik.

Pepsi. Adidas. Bijela kuća. Mali prave male greške, veliki velike. Svi rade i svi griješe, to barem nije ništa novo. Iako možda mislite da ste već pročitali dovoljno o temi, ipak razmislite još jednom i fokusirajte se na bitnost izvinjavanja za urađeno. Kao agencija, vi predstavljate glavnu liniju komunikacije između klijenta i javnosti i stvarate strategiju za svaki potencijalni scenario a jedan od takvih je i pristojno izvinjenje. Odmjereno, smisleno i efikasno, a ne bilo kakvo izvinjenje.

Loše osmišljeno izvinjenje može napraviti više štete od prvobitno učinjene greške i u posljednje vrijeme smo svjedoci loših poteza i još gorih pokušaja da se greška ispravi.

Šta ustvari čini jedno izvinjenje dovoljno dobrim da ga javnost prihvati?

Tajming, odnosno brzina reagovanja

Ako je greška napravljena, treba reagovati. …

Pročitajte ostatak

Zašto su PR stručnjaci dobri roditelji?

Bavljenje PRom se pokazalo kao izuzetno dobar trening i priprema za roditeljstvo. Znate li u čemu je tajna?

Čovječanstvo je i dalje u potrazi za receptom koji bi poštedio muke sve roditelje i donio instant rješenje kako odgajati djecu. Nezahvalno je tvrditi da postoji recept koji bismo mogli podijeliti sa vama i garantovati uspjeh, ali iskustvo je pokazalo da oni iz PR industrije imaju malu prednost u samom startu. Kako i zašto?

– Sukob i rješavanje novonastalih kriznih situacija

Roditelji se susreću sa krizama svaki dan. Bilo da je riječ o nesporazumu u školi, nespretnom i nesrećnom padu ili stomačnoj virozi, PR stručnjak rješavanju bilo koje situacije pristupa hladnije i trezvenije, trudeći se da u što kraćem roku i na što bezbolniji način pronađe rješenje prihvatljivo za sve koje problem dotiče.

– Nikad nije jednostavno

Ako se bavite PRom, susrećte se sa različim tipovima tiranstva. Od sebičnosti preko tvrdoglavosti pa do onih koji znaju sve, pa čak i vaš posao rade bolje. Snaći se u poslu sa takvim ljudima je Sizifov posao, baš kao i odgoj djece i upravo zato …

Pročitajte ostatak

8 digitalnih vještina koje trebaju znati sva djeca

Piše: Yuhyun Park, Chair, infollutionZERO Foundation za weforum.org

Generacijama ranije, IT i digitalni mediji su bile vještine koje su poznavali rijetki. Danas su to ključne vještine neophodne za uspjeh u mnogim karijerama.

Zbog toga su digitalne vještine esencijalni dio obimne mreže obrazovanja. Bez digitalnog edukativnog programa na nivou države, pristup tehnologiji će biti distribuisan nejednako, pogoršavajući nejednakost i društveno-ekonomsku situaciju.

Izazov za edukatore je da se izdignu iznad razmišljanja o informacionim tehnologijama kao o alatu, ili o “IT-edukacijskim platformama”. Umjesto toga, trebaju misliti o njegovanju učeničkih sposobnosti i samopouzdanja kako bi podjednako napredovali i u online i u offline svijetu u kojem su digitalni mediji sveprisutni.

Kao IQ ili EQ – koje mi koristimo da bismo mjerili nečiju opštu ili emocionalnu inteligenciju – sposobnost pojedinca da koristi digitalne medije takođe može biti mjerena. Mi to zovemo DQ: digitalna inteligencija. I dobra vijest je da je DQ inteligencija koja je visoko prilagodljiva.

DQ može biti podijeljena na tri nivoa:

Nivo 1: Digitalno građanstvo

Sposobnost da se digitalne tehnologije i mediji koriste na siguran, odgovoran i efektivan način.

Nivo 2: Digitalna kreativnost

Pročitajte ostatak

5 razloga zbog kojih jedva čekam kraj maja

Sve razloge zbog kojih željno iščekujem kraj maja, tačnije 29. i 30. 5. bih mogla kratko sažeti i u jedan – zbog Spark.me konferencije. Ali, zbog onih kojima još uvijek nije jasno zašto tu konferenciju toliko volim(o) i čekam(o) sa nestrpljenjem, napisaću i konkretne razloge.

1. Spark.me konferencija je prozor u svijet

Kad živiš na Balkanu svi trendovi do tebe dolaze na kraju. Činjenica jeste da se situacija popravila od kako imamo internet pa nam sve izgleda dostupnije i možemo na vrijeme saznati šta je u svijetu aktuelno. Međutim, još uvijek smo mi u zapećku i još uvijek se moramo dodatno potruditi da bismo ukačili šta je trend.

Dolaskom na Spark.me na dva dana imaš osjećaj da si se izmjestio van Balkana, u neko drugo područje, jer slušaš ljude koji te upoznaju sa svim svjetskim bitnim aktuelnostima kad je u pitanju internet i inovacije u biznisu. A ne moraš ići daleko, jer se sve dešava u Budvi.

2. Spark.me konferencija štedi vrijeme

Kako? Tako što njihovi organizatori cijelu godinu rade na tome da uganjaju govornike koji će nam donijeti svježe …

Pročitajte ostatak

10 najvećih grešaka kod ličnog brendiranja

Piše: Ryan Erskine za www.entrepreneur.com

Kad se radi o ličnom brendiranju, vidjeli smo u zadnje vrijeme puno toga. Naučili smo smiješne lekcije o brendiranju od meksičkih glavnih dilera i otkrili trend korištenja lažnih imena za online upoznavanje. Gledali smo Trumpa i Hilary Clinton kako se prepucavaju na društvenim mrežama i kako se njihovi fanovi okupljaju iza njih.

Jedna stvar je jasna, a to je da je lično brendiranje postalo manje kompetitivna prednost a više neophodnost. Postalo je realnost u političkom procesu, za pokretanje društvenih promjena, za preuzimanje prednosti u poslovnim prilikama i takođe nam pomaže (ili odmaže) u ljubavnom životu.

Dok svi gledamo u prednosti ove važne realnosti u online svijetu, ohrabrujem vas da budete pametni kod ličnog brendiranja. Upoznajte ove klasike u greškama kod ličnog brendiranja prije nego sami napravite slične.

Ovdje je top 10 grešaka u ličnom brendiranju:

1. Misliti da se to ne odnosi na vas.

Bez obzira da li ste srednjoškolac, šef ili negdje između, lično brendiranje vam može pomoći da karijeru pomaknete na sljedeći nivo.

Lično brendiranje je u stvari marketing i izdvajanje …

Pročitajte ostatak