Social-Media

5 vrsta sadržaja za društvene mreže (i koliko često da ih postavljate)

Za cision.com piše Susan Payton

Kada govorimo o uspješnoj kampanji za društvene mreže, ključ je raznolikost. To znači da je, umjesto da postavljate jednu promotivnu objavu za drugom, važno da dijelite različite vrste objava tako da dosegnete široku populaciju ljudi sa različitim interesovanjima.

Ovdje su preporuke za sadržaje koje možete dodati u svoj miks.

Korisni sadržaji

Ova vrsta objava ima u vidu svoju publiku (u stvari, sve objave je trebaju imati!). Ovaj sadržaj nije sa vašeg bloga (doći ćemo do toga), ali je vrijedan za vaše pratioce. Ako prodajete holističke zdravstvene proizvode, to može biti objava o opasnostima melatonina ili kako da napravite zeleni smoothie. U suštini, to je tekst ili objava koja dublje zaranja u teme koje interesuju vašu ključnu publiku.

Koji je pravi omjer? Ovo bi trebao biti značajan dio vaših sadržaja na društvenim mrežama – oko 45%.

Vaš sadržaj

Sada dolazimo do sadržaja koji objavljuje vaš brend. On još uvijek treba biti od koristi vašim pratiocima / čitaocima. Vaš cilj ovdje je da dovedete publiku na vaš blog, zato ponudite ljudima zanimljivosti ili interesantne podatke koje mogu …

Pročitajte ostatak
animals-1-1410120-639x425

Kada je u pitanju PR budite kao mačka, a ne kao pas

Piše: Susan Payton

Imam dvije mačke i psa, pa provodim više vremena nego što bih voljela priznati posmatrajući ih. Bolje je od Netflixa.

Postoje, naravno, određene karakteristike koje ima svaka vrsta. Mačke su u osnovi manje zainteresovane za svijet oko sebe (ili bar tako izgleda). Psi galame i zahtijevaju pažnju i ljubav. Ovo me navelo da razmišljam o odnosima s javnošću. (Vi ovdje ne vidite vezu? Ne? Očito sam samo ja u pitanju)

Ne budite PR pas

Možemo uporediti pse, ove očajne tragaoce za pažnjom, sa ljudima koji pogrešno koriste PR. To su oni koji pošalju objavu i 10 minuta kasnije zovu novinara da provjere je li dobio email. To su oni koji objavljuju saopštenja za medije svake sedmice, bez obzira na to imaju li vijest vrijednu dijeljenja.

Psi su, u suštini, oni koji su upropastili PR za sve ostale. Nemojte biti pas.

Mačke imaju pravu ideju

Mačke su bolji uzor za sticanje pažnje javnosti i medija. Ko ne voli mačke, čak i kad ne dođu na poziv ili ostanu po strani kada pred njih postavite skupu igračku koju ste …

Pročitajte ostatak
content

PR preuzima vodstvo u trci za sadržaj

Napisao Jack Peat, šef digitala agencije 72Point

Jedna od najznačajnijih karakteristika razvoja savremenog digitalnog doba jeste konsolidacija nekoliko disciplina pod istom kapom usluga. Digitalni marketng, SEO (optimizacija za pretraživače), sadržajni marketing i industrija društvenih mreža, svi zahtijevaju više sadržaja da ispune svoje ciljeve, što PR industriji daje posebnu šansu. Kao stručnjaci u povezivanju sadržaja sa brendom uzimajući u obzir marketing poruke i SEO ciljeve, dobro su pozicionirani da uzjašu talas potražnje za sadržajem koji već pogađa tržište.

Evo zašto je svijet odjednom postao gladan sadržaja:

Oglašavanje se prilagođava digitalnom

Ideja da je „oglašavanje banerima mrtvi“ je zabluda, rekao je neimenovani CEO iz medijske agencije u otvorenom intervjuu. „Istina je da nikad nije bio stvarno živ“. Displej oglašavanje je najzasićenije na tržištu a najgora je marketinška tehnika po relevantnosti. Prosječna osoba se sretne sa preko 1.700 banera mjesečno, ali postoji veoma malo dokaza da ovakvo oglašavanje osigurava povrat investicije. Zbog čega se agencije okreću ka proizvodnji više sadržaja.

Društvene mreže: sadržaj vs digitalno oglašavanje

Kao i na mnogim platformama, najveći izazov društvenih mreža jeste da komuniciraju marketinške poruke mobilnim korisnicima. Na …

Pročitajte ostatak
odgovornost

ODGOVORNOST POJEDINACA PREMA DRUŠTVU

„Ne pitaj šta neko može uraditi za tebe, nego šta ti možeš uraditi za sebe i drugoga“

Prije nepunih godinu dana sam pisala tekst o društvenoj odgovornosti i na koji način javnost, a i specifične organizacije doživljavaju pojam, značenje i aktivnosti društveno odgovornog angažmana http://prime.ba/rijec-dvije-tri-o-drustvenoj-odgovornosti/.

Posmatrajući različite pojave u našem društvu, iako se mnoge situacije mogu preslikati i na zemlje u okruženju, neko je opšteprihvaćeno mišljenje da za pojedinca ili grupe pojedinaca treba uvijek da postoji neko drugi koji će da riješi određeni problem i/ili situaciju. Ne tako rijetko, odgovornost se prebacuje na nekog ko sa specifičnim problemom nema direktnu vezu, a ukoliko i ima, zahtjevi rijetko da imaju smisao i opštu dugoročnu korist.

Situaciju otežava život u sistemu bez sistema, bez održivih dugoročnih strategija, korupcija o koju se spotičemo čim se zakorači s kućnog praga. Ali ako je tako sve loše, a jeste i daleko gore, zbog čega se promjene koje su neophodne svode samo na izjave „Država mi nije dala“, „Lopovi, samo kradu“ „Jadan narod“. Ove izjave su  postali dio svakodnevne komunikacije kod ljudi, bez obzira …

Pročitajte ostatak
slip-up-danger-careless-slippery

5 grešaka koje početnici prave sa svojim saopštenjima za medije

Piše Susan Payton za cision.com

Postoji nekoliko grešaka koje početnici u odnosima s javnošću mogu napraviti a koji će dovesti do toga da se pitate zašto bi bilo ko objavio to saopštenje za medije. Ne brinite, u nastavku su rješenja koja će pomoći da do toga ne dođe.

Naslov nije dovoljno interesantan da bi neko kliknuo na njega

Iz nekog razloga, mnogi misle da naslov saopštenja za medije treba biti usiljen i robotiziran. Nije tako. Ljudi će prije dati da im se bez anestezije izvadi zub nego što će kliknuti na nezanimljiv naslov.

Rješenje: Pitajte sebe: da li bih kliknuo na ovaj naslov? Ako ne bih, zašto bi to napravio bilo ko drugi?

Niste odgovorili na ključna pitanja

Uvijek kažem: uvijek morate odgovoriti na 5 osnovnih pitanja kada objavljujete saopštenje za medije. I poznavanje ko, šta, kada, gdje i zašto iza vašeg saopštenja će vam pomoći da se fokusirate na pisanje za vašu publiku.

Rješenje: Budite u mogućnosti da odgovorite na ova pitanja za svako saopštenje koje pišete.

Nemate cilj

Zašto pišete saopštenje? Ako nemate odgovor na …

Pročitajte ostatak