py7ewskyr3

Pet pitanja koje bi svi PR timovi trebali postavljati

PR ne dobija uvijek priznanje koje zaslužuje. Posebno ne u dvorani za sastanke. Kako možete povećati performanse vašeg PR budžeta na način da budete primijećeni od strane ljudi koji su bitni? PR je idejom vođena struka, tako da bez obzira da li radite unutar firme ili angažujete agencije, smisleno je podešavati performanse kako bi osigurali da funkcija odnosa s javnošću podržava brand i nastavlja da razvija mjerljive, upečatljive kampanje koje su primijećene.

Postoji pet važnih područja koja se često previde.

1) Da li imamo odnose s pravim medijima?

Jesu li mediji sa kojima se bavimo pravi? Da li je pokrivenost koju smo osigurali objavama ona koju stvarno naši ciljani kupci čitaju?

Štampani mediji su i dalje uspješni u mnogim zemljama, ali se ponekad previde u našem nastojanju da sve bude digitalno. To znači da najutjecajniji medij za vaše poslovanje može biti onaj koji ne biste  očekivali da jeste.

Više od polovice svjetske odrasle populacije i dalje čita dnevne novine a posjećenost i čitanost vodećih novih portala nije u skladu sa kvalitetom angažmana. Većina (61%) Britanaca i dalje čitati lokalnu štampu, …

Pročitajte ostatak
jr6azu0mxz

Kad “Od šume ne vidiš drvo” u poslovanju…

Dvije stvari mi se vrte u glavi ovih dana, dok oko sebe gledam reklame na sve strane. Brendovi i firme se bore za kupce svim snagama, a sa druge strane sve češće imam osjećaj da propuštaju osnove. Objasniću u nastavku teksta na šta mislim.

Odnosi sa zaposlenim

Uhvati me razmišljanje o ovim stvarima kad god je neki praznik. Ja sam nekako navikla da pokupujem sve što mi treba dan prije praznika tokom kojih se ne radi ili ne bi trebalo da se radi. Iako na primjer ni ne idem na roštiljanja za 1. maj uvijek kupim sve što mi treba dan ranije i uvijek me muka uhvati zbog radnika koji moraju raditi i tog prvog maja – u prodavnicama, pekarama, mesnicama, kafićima…

Juče prolazim gradom i gledam sve te radnike koji rade i za Bajram. Zamišljam sve one gazde koje nisu htjele svojim radnicima priuštiti da taj dan provedu sa svojom porodicom. Tata mi priča kako je u pekari dan ranije spomenuo djevojci koja tu radi kako pretpostavlja da sutra ne rade, pa je došao da kupi hljeb za …

Pročitajte ostatak
hhz5npnr1t

Kako angažovati online influensere da dijele vaš sadržaj?

Piše: Catriona Pollard, direktorka australijske PR i social media agencije CP Communications

Mnogi biznisi sve više shvataju da trebaju povezivanje i interakciju sa svojim klijentima / kupcima u online svijetu. Uobičajeni način za to je putem vlastite web stranice i profila na društvenim mrežama. Problem je što može potrajati godinama da se ljudi privuku na web stranicu i da se poveća broj pratilaca na društvenim mrežama.

To je situacija u kojoj online influenseri mogu pomoći. Online influenseri su oni ljudi koji govore istoj publici kojoj se i vi obraćate ali su već izgradili svoj identitet na internetu i stekli pratioci – otud im i uticaj.

Online influenseri mogu biti blogeri iz vašeg okruženja, drugi biznisi, korisnici društvenih mreže (Instagram, Twitter npr.) ili čak neke online grupe.

Dakle, umjesto da gradite vlastitu zajednicu, zašto sebe i svoj sadržaj ne predstaviti vašim online influenserima?

– Sadržaj koji online influenserima može biti zanimljiv uključuje:

– Stručni tekst na njihovom blogu

– Recenzija proizvoda

– Darivanje proizvoda i nagradne igre

– Pitanja i odgovori o vama i vašem biznisu

– Posebni popusti baš za …

Pročitajte ostatak
travel-world-ts

Pet najzanimljivijih PR strategija iz svijeta

Piše: Kara Alaimo za The Huffington Post

Moja nedavno objavljena knjiga „Pitch, Tweet, or Engage on the Street: How to Practice Global Public Relations and Strategic Communication“, objašnjava kako primijeniti komunikacione strategije i poruke na različitim globalnim tržištima. Kao dio mog istraživanja za knjigu ja sam intervjuisala starije praktičare iz 31 zemlje o najboljim lokalnim praksama odnosa s javnošću. Ovo je pet najzanimljivijih koje sam otkrila iz cijelog svijeta:

Zabava na Tajlandu: Tajlanđanima je veoma važan ‘sanuk’ ili njihova „zabava-zadovoljstvo orijentacija“. Daradirek Ekachai i Rosechongporn Komolsevin su objasnili da je sanuk „usvajanje radosnog i prijatnog stava prema životu i radu“. Zbog ovog bi strategije odnosa s javnošću fokusirane na zabavu trebale biti uspješne u ovoj zemlji. Ekachai i Komolsevin objašnjavaju da je UBC (United Broadcasting Corporation) – kablovska televizijska stanica – jednom organizovala ‘World’s Biggest Painting’ projekat koji je uključivao preko 4000 djece i porodica na događaju koji je postavio Ginisov rekord i za relativno malo novca su dobili mnogo pozitivnog publiciteta za UBC.

Sklapanje prijateljstava u Južnoj Africi: Zbog toga što je Južna Afrika zemlja različitosti (imaju 11 oficijelnih …

Pročitajte ostatak
influens

Uticaj, uticajni i kakve veze imaju sa Influenser marketingom

Juče sam poslijepodne provela gledajući webinar na temu “Influencer Marketinga” – marketinga uticaja ili uticajnih. Presudno za odluku da to pogledam je činjenica da je predavač bio Brian Solis. Znate da je bio ove godine predavač i na Spark.me, a inače je jedan od onih od kojih vrijedi učiti šta god da priča i o čemu god da priča.

Na par nekih sastanaka u Americi smo se doticali teme uticajnih, odnosno osoba koje brendovi i firme angažuju za promociju njihovih proizvoda i to je jedna od najaktuelnijih tema trenutno. Sama činjenica da se i Brian bavi njom je jedan od pokazatelja da je to tako, pa mi je bilo interesantno da čujem šta on o tome govori.

Uglavnom, veliki dio webinara je baziran na istraživanju koje su radili u Altimetru i TapInfluencu i rezultati su baš zanimljivi. Rađeno je poređenje šta o „influencer marketingu“ misle marketari a šta sami „uticajnii“.

Na primjer, zanimljiv podatak je da je najveći izazov marketarima pronaći odgovarajuće influensere za određeni brend (prosto me nervira izraz uticajni jer maši poentu, pa ću ga ako …

Pročitajte ostatak