5 razloga zbog kojih jedva čekam kraj maja

Sve razloge zbog kojih željno iščekujem kraj maja, tačnije 29. i 30. 5. bih mogla kratko sažeti i u jedan – zbog Spark.me konferencije. Ali, zbog onih kojima još uvijek nije jasno zašto tu konferenciju toliko volim(o) i čekam(o) sa nestrpljenjem, napisaću i konkretne razloge.

1. Spark.me konferencija je prozor u svijet

Kad živiš na Balkanu svi trendovi do tebe dolaze na kraju. Činjenica jeste da se situacija popravila od kako imamo internet pa nam sve izgleda dostupnije i možemo na vrijeme saznati šta je u svijetu aktuelno. Međutim, još uvijek smo mi u zapećku i još uvijek se moramo dodatno potruditi da bismo ukačili šta je trend.

Dolaskom na Spark.me na dva dana imaš osjećaj da si se izmjestio van Balkana, u neko drugo područje, jer slušaš ljude koji te upoznaju sa svim svjetskim bitnim aktuelnostima kad je u pitanju internet i inovacije u biznisu. A ne moraš ići daleko, jer se sve dešava u Budvi.

2. Spark.me konferencija štedi vrijeme

Kako? Tako što njihovi organizatori cijelu godinu rade na tome da uganjaju govornike koji će nam donijeti svježe …

Pročitajte ostatak

10 najvećih grešaka kod ličnog brendiranja

Piše: Ryan Erskine za www.entrepreneur.com

Kad se radi o ličnom brendiranju, vidjeli smo u zadnje vrijeme puno toga. Naučili smo smiješne lekcije o brendiranju od meksičkih glavnih dilera i otkrili trend korištenja lažnih imena za online upoznavanje. Gledali smo Trumpa i Hilary Clinton kako se prepucavaju na društvenim mrežama i kako se njihovi fanovi okupljaju iza njih.

Jedna stvar je jasna, a to je da je lično brendiranje postalo manje kompetitivna prednost a više neophodnost. Postalo je realnost u političkom procesu, za pokretanje društvenih promjena, za preuzimanje prednosti u poslovnim prilikama i takođe nam pomaže (ili odmaže) u ljubavnom životu.

Dok svi gledamo u prednosti ove važne realnosti u online svijetu, ohrabrujem vas da budete pametni kod ličnog brendiranja. Upoznajte ove klasike u greškama kod ličnog brendiranja prije nego sami napravite slične.

Ovdje je top 10 grešaka u ličnom brendiranju:

1. Misliti da se to ne odnosi na vas.

Bez obzira da li ste srednjoškolac, šef ili negdje između, lično brendiranje vam može pomoći da karijeru pomaknete na sljedeći nivo.

Lično brendiranje je u stvari marketing i izdvajanje …

Pročitajte ostatak

6 načina da vaš video bude zanimljiv publici

Piše: Brian Pittman

Nije lako napraviti video koji će aktivirati vašu publiku. Upravo zato su mnogi korporativni YouTube kanali nešto poput groblja intervjua, dosadnih predstavljanja proizvoda i video ostataka.

Međutim, pošto apetit za video sadržajem stalno raste, ovdje je 6 načina koji će vam pomoći da udahnete život vašim video sadržajima i da ih učinite zanimljivim i vrijednim dijeljenja na društvenim mrežama.

1. Ne preskačite scenario. „Glavna greška je samo stisnuti dugme za snimanje nadajući se da ćete snimiti nešto autentično“, kaže Brian Malone, osnivač ‘Malone Media’ (Chicago). „Istina je da morate skicirati vašu priču prije prvog snimanja ako želite izazvati emocije kod publike“.

Video koji izaziva interesovanje, iznenađenje, sreću, oduševljenje, zadovoljstvi, nadu i uzbuđenje će biti najviše gledan i dijeljen, sudeći prema istraživanjima marketing agencije Frac.tl.

Ispunite vaš scenario ovakvim sadržajima, ali nemojte pretjerati. „Samo zapišite to“, kaže Guy Bauer, drugi video urednik iz Chicaga. „Nemojte čekati na savršenu ideju prije nego krenete sa pisanjem. Pustite vaš mozak da izbaci i ono najgore na papir. Onda se vratite i ispravite to što ne valja“.

2. Izbjegavajte smijeh. „Često vidimo …

Pročitajte ostatak

8 “content marketing” grešaka koje vas koštaju vremena, novca i potencijalnih klijenata

Piše: Amber Denny

Posljednji godišnji izvjeptaj “Content Marketing Instituta” pokazuje da content marketing (marketing sadržaja) ima određene prepreke. Australijski marketari koji su radili istraživanje su identifikovali vrijeme i budžet kao ključne razloge za stagnaciju njihovog uspjeha sa content marketingom.

Postoje određene greške koje se najčešće rade i koje bi, ako se isprave, mogle povećati uspjeh napora sa content marketingom. Provjerite koji su da biste uštedjeli vrijeme, novac ili rizik od gubljenja potencijalnih pozicija.

Bez promocije sadržaja

Objavili ste dobro napisan, vrlo koristan post na vašem blogu. Odlično! Osim… nema baš puno čitanja. Pitanje je – gdje ste podijelili vaš sadržaj?

Bez promovisanja vašeg posta na različitim platformama, uveliko umanjujete vaše šanse da ga vide pravi ljudi. Obratiti pažnju na SEO je važan aspekt content marketinga, ali ne može te se osloniti samo na organsku pretragu.

Potrudite se da podijelite svaki svoj sadržaj na profilima na društvenim mrežama da biste stigli do vaše publike. Što više očiju vidi vaš tekst, veća je šansa da ćete povećati broj pratilaca i saobraćaj na stranici. Ovih dana je sve teže ostvariti organski domet …

Pročitajte ostatak

6 neizostavnih principa PR prakse

Evo podsjetnika na nekoliko bazičnih principa PR prakse koje je zapisala Julia Sahin inspirisana burnim i nepredviljivim promjenama unutar industrije.

Komunikacija je sprat, ne temelj

Svaka komunikacija ili plan u odnosima s javnošću MORA doprinositi postizanju poslovnih ciljeva organizacije. Ako to ne čini, moguće je da ne postoji razlog da se pokreće..

PR je dugoročan posao a ne kratkotrajno rješenje nekog problema

Bez obzira na to šta neki filmovi i TV serije sugerišu, nema šanse da ispiarišete izlaz iz krize. Možete značajno umanjiti štetu ali ne i izvući se potpuno iz problema u čijem ste stvaranju učestvovali. Rad na razvijanju, njegovanju i poboljšanju ugleda uzeće vam dosta vremena ali će i koristi biti vrijedne truda.

Par loših minuta može da uništi godine dobrog rada

Ako su potrebne godine predanog rada za stvaranje dobrog imena i ugleda, velike su šanse da je za vraćanje poljuljanog povjerenja treba još i mnogo, mnogo više. Rukovodioci donose poslovne odluke ali PR profesionalci u svojstvu savjetnika moramo uvijek imati u vidu efekte koje će te odluke imati na kompaniju ili klijenta.

Pročitajte ostatak