Društvene mreže i aplikacije na internetu važne za ugostitelje

Prestala sam koristiti Foursquare onda kad su ga podijelili na dvije aplikacije – jednu za dijeljenje utisaka i drugu za čekiranje. Prosto mi je u tom trenutku ta odluka zasmetala, a i aplikacija i društvenih mreža koje koristim je bilo previše, pa sam obrisala profil.

Međutim, tokom priprema za put u US ovog ljeta odlučim da ponovo napravim profil na Foursquare zato što idem negdje gdje nemam pojma ni o čemu. Razmišljala sam da bi mi informacije drugih korisnika mogle pomoći u slučaju da mi zatreba info o tome gdje jesti ili šta vidjeti.

Osim toga, tokom istraživanja u koje hotele idemo, „ugazila“ sam u Trip Advisor i na njemu takođe otvorila profil. I te dvije ‘društvene mreže’ ili internet lokacije, su mi stvarno pomogle u nekoliko situacija.

Vrlo je korisno kad se nađete u novom gradu to što možete pretražiti najbliže restorane ili one koji rade trenutno ili one koji imaju ponudu koja vama odgovara. Osim toga, komentari prethodnih posjetilaca su zaista (vrlo često) dobar izvor informisanja.

Sjeti me to na onih par situacija kad su me ljudi u Zenici zaustavljali i pitali gdje mogu pojesti nešto dobro – kvalitetno – lokalno i sl. Ove aplikacije mi dođu kao napredna verzija tih zaustavljanja na ulici, s tim što imate bolji pregled i veću mogućnost da dobijete informaciju koja vam je potrebna. Jer, kad mene zaustavite u Zenici ja vam tu slabo mogu pomoći oko hrane obzirom da skoro nikako ne jedem van kuće 😀

Druga stvar koja je bitna kod ovih internet lokacija jeste komunikacija sa ljudima koji ostavljaju svoje utiske. Prije par dana sam pisala ‘reviewe’ o hotelima u kojima smo boravili tokom US putovanja, i za hotel u Portlandu sam, između ostalog, napisala i da me oduševio čistoćom. Dan kasnije se javio administrator stranice tog hotela na Trip Advisoru i zahvalio baš na tom dijelu komentara, jer kaže da uvijek voli takve utiske prenijeti ljudima koji se za tu čistoću i brinu.

I tako sjedim par hiljada kilometara od Portlanda srećna zbog toga što će neko dobiti zasluženu pohvalu. A sve zahvaljujući internetu. I vi recite onda da internet ne valja?

Ono što jeste mali problem na ovakvim mrežama jeste autentičnost komentara. Često se dešava da se pišu lažni, odnosno da administratori angažuju ljude koji pišu utiske a da nisu nikad tamo bili. Međutim, svjesni su toga i na Trip Advosoru i Foursquareu i bore se protiv takvih, koliko mogu naravno. A opet je na svakom od nas da se malo zadubi u komentare i sam procijeni koliko su pravi i realni. Mislim da velika većina nas to može jer se prepozna iskrenost, ma o čemu da se radi.

Ono što sam takođe iz ovih putovanja zaključila jeste da uslužnim djelatnostima poput hotela i restorana, muzeja i ostalog, skoro da nije bitno imaju li na primjer Facebook stranicu ili profil na Twitteru. Nije da će im biti višak, ali im sigurno više može pomoći kvalitetno postavljena informacija na Google Maps, Trip Advisor ili Foursquare. Oni koji će koristiti njihove usluge će češće prvo potražiti informaciju o njima tamo, a osim toga i Google pretraga, koliko sam vidjela iz iskustva, daje prednost ovim mrežama.

Zato ću iskoristiti ovaj tekst kao napomenu domaćim ugostiteljima da se pozabave ovim lokacijama jer letimičnim pregledom vidjeh da mnogih još uvijek tamo nema, a šteta je da se propušta šansa za ovu vrstu promocije.

Ostavite komentar