Fokusirajte se

Pred Vama je drugi Prime newsletter sa informacijama o aktivnostima koje smo realizovali u prvoj polovini ove godine. Početak ove godine je bio mnogo dinamičniji od očekivanja i ispunjen ne baš optimističnim najavama za 2011. godinu. Radili smo mnogo različitih i zanimljivih projekata i ovaj put se pred Vama nalaze neki od njih na koje smo posebno ponosni.

Početkom godine smo zvanično uspostavili i Prime digital, sektor za online komunikaciju. Online komunikacija postala je sve značajnija za svaku kompaniju i svaki brend. Iako mnoge kompanije u BiH još uvijek ne osjećaju potrebu ili se boje transparentne i otvorene komunikacije sa online zajednicom to nije uslov da se o njima ili njihovim brendovima već ne priča na internetu. S druge strane, Internet je idealna prilika za sve kompanije koje su spremne za otvoreni dijalog sa svojim korisnicima.

Prime blog je početkom godine ušao u veliko finale EUPRERA social media awards i na kraju smo zauzeli drugo mjesto što je veliki uspjeh s obzirom da je Prime blog počeo sa radom samo 6 mjeseci prije tog finala.

Znanje, rezultate i uspjeh na tržištu smo dokazali nebrojeno puta u proteklih 9 godina. Ostaje još da se u narednom period izborimo za svoje mjesto i u poslovima koji se rade sa javnom upravom, državnim i entitetskim institucijama i agencijama gdje već 5 godina nismo imali poslovnu saradnju. Zvuči paradoksalno ali je istinito. Uvijek se pitam ko to državnim institucijama, ministarstvima i državnim preduzećima radi istraživanja, grafička i web rješenja, kampanje i kako to da nikada nismo bili u prilici u posljednjih 5 godina da damo bilo kakvu ponudu za te usluge.

U proteklih 5 godina naš promet je u tom sektoru iznosio oko 0 KM i pred nama je sada zadatak da se naše usluge u oblasti odnosa s javnošču, istraživanja, web dizajna, edukacije nađu u ravnopravnoj utakmici.

Kriza koja će u naredne dvije godine donijeti mnogo novih problema privredi BiH ali i mnogo izazova za profesionalce u PR i kreativnoj industriji će nas natjerati da svi zajedno budemo efikasniji, efektivniji, produktivniji ali i kreativniji.

Fokusiranje, reorganizacija i smanjenje troškova su izazovi za koje ćemo morati naći prava rješenja.

Fokusiranost na prave stvari. Fokusiranost na najvažnije klijente ali ne zanemarujući ni one manje. Fokusiranost na najpouzdanije dobavljače. Fokusiranost na najbolje, najprofesionalnije i najlojalnije saradnike i zaposlenike.

Neka nam je sa srećom u poslovnoj avanturi koja je pred nama zahvaljajući stanju u bh privredi i društvu.

1 komentar

  1. Hvala prime timu i sradnicima koji su radili na ovim projektima. Slobodno dajte komentare i kritike.

Trackbacks for this post

  1. Fokusirajte se | Članci

Ostavite komentar