I bi Blogomanija

Regionalno okupljanje više od 400 ljudi koji se bave blogovima i društvenim mrežama koje je proteklog vikenda organizovano na Staroj planini je otvorilo mnoge zanimljive teme. Hvala Torbici, Mini, Bureku, Valeku i ostalima iz ekipe koja je organizovala ovo sjajno druzenje.

Imao sam čast da učestvujem u panelu koji je pokušao da predstavi stanje u regionalnoj blogosferi, odnosno pojasni sta se dešava na blogosferi  u BiH.

Dragan-Mocevic-Blogomanija

Posebno je zanimljiv bio panel na kome su blogeri govorili na temu ličnog pozicioniranja na blogu a o kome je na Netokraciji objavljen odličan tekst – Može li se u regiji živjeti od bloganja?

Mislim da još uvijek situacija nije sjajna da bi neki blogeri u regiji mogli živjeti od toga ali bi trebalo očekivati mnogo bolju situaciju u narednih godinu do dvije. Najveća prepreka tome je neznanje ljudi u marketing odjeljenjima i agencijama kojima je još uvijek lakše kroz excel tabelu podijeliti budžet na print, tv i radio nego razmišljati i analizirati šta im specijalizovani blogovi mogu donijeti. Neznanje  nam je najveća prepreka u svemu pa i u tome. Posebno očekujem da će u najskorije vrijeme od svog bloga moći živjeti oni blogeri koji se bave specijalizovanim temama poput hrane, automobila, mode i slični. Naravno, od blogera se očekuje da zadrže nezavisnost i neutralnost u svojim tekstovima jer zbog toga i jesu čitani i  ne smiju preći granicu koja vodi ka totalnoj komercijalizaciji.

Sada svi blogeri treba da se pozabave kako da ljudima iz marketinga i oglašavanja što bolje objasne koliko su bitni i koliko komentari i povratna informacija sa bloga mogu biti korisni za kompanije.

O tome sam malo govorio u za emisiju OKO koja je emitovana na RTS i koja je glavni motiv za ovaj kratki post.

Hvala Irini Ivić za ovaj odličan prilog koji nam ostaje kao podsjetnik na mnoga draga i zanimljiva lica sa Blogomanije.

Na kraju konferencije je bio i odličan panel Blogovi i PR: prijatelji ili sukobljene strane u kome su majstori za PR govoriili o izazovima koje blog i društvene mreže donose za PR profesionalce.

blogomanija-ucesnici

Izdavajam dva citata iz zanimljivog izlaganja Miloša Čiriča “ Blogeri i svi ostali moraju znati jezik managmenta.” i “Problem PR-ovaca i blogera je što nove kanale koriste na stare načine”.

O Blogomaniji su pisali i drugi poput Ivan Ćosić, Plagosus, i drugi a Igor Manječić je priredio i dobar infografik o Blogomaniji.

P.S Sve pohvale za sponzore Blogomanije jer su prepoznali značaj konferencije i dali podršku projektu a posebne pohvale idu za jednog od sponzora Telekom Srbije koji se potrudio da u cijelom hotelu, od konferencijskog prostora, restorana, preko soba do fitnes sale svi imaju najbolji i najbrži internet ikada zabilježen na nekoj konferenciji u regiji.

1 komentar

  1. Hvala što ste bili i drago mi je da su utisci pozitivni. Vidimo se uskoro ponovo 😉

Ostavite komentar