Kako izgubiti pratioce na društvenim mrežama u 10 dana

Pročitah zanimljiv tekst pun korisnih primjera (How to Lose a Social Media Follower in 10 Days) koji bi mogao koristiti svima. Zbog toga ga evo u sličnom obliku i na ovom blogu.

Iako nema klasičnih pravila ponašanja na društvenim mrežama za poslovne subjekte i biznise, definitivno postoje stvari koje će učiniti da izgledate kao pravi amater ako ih budete radili. Zato, ako želite izgubiti pratioce i prijatelje na društvenim mrežama, trebate raditi sljedeće:

1. Slati automatske privatne poruke na Twitteru

Znate ih, to su one automatske poruke koje kažu „Hey thanks for following! Find me on…“ Nisu lične, nisu nimalo efektne i ako ste poput većine ljudi dobićete želju da otpratite osobu koja vam je poruku poslala čim je dobijete.

2. Pričajte samo o sebi

Ljudi su na društvenim mrežama da bi se povezali i ostvarili prisniji kontakt i sa ljudima i sa brendovima. Oni jednostavno žele drugačiju, njima prilagođenu komunikaciju. Budite svjesni ovog kad pišete svoje sadržaje po društvenim mrežama – ako želite rastjerati sve od sebe onda nastavite samo i isključivo pričati o sebi.

3. Nikad ne odgovarajte na komentare

Kada se ljudi uključe u konverzaciju sa vama, trebate im odgovoriti. Ne morate to učiniti iste sekunde, odnosno sve zavisi od toga kolika vam je firma i koliko imate vremena za društvene mreže. Ali odgovor u roku 24 sata je najmanje što biste trebali ispoštovati.

4. Nikad nemojte komunicirati u realnom vremenu. Nikad.

Iako je jedan dio automatiziranih poruka dobar način da prenesete sve što želite putem ovih kanala, potpuno ignorisanje komunikacije u realnom vremenu nije dobro. Potrudite se da odvojite bar neko vrijeme u kojem ćete sa fanovima i pratiocima komunicirati tako.

5. Svi vaši profili na društvenim mrežama automatski postavljaju sadržaj

Iako je ovo sve rjeđa pojava u praksi, još uvijek ima onih koji automatski postavljaju na primjer fotografije na Facebook ili linkove na Twitter. Ovakav način ne daje poseban efekat jer je lišen ličnog pečata koji je osnova komunikacije na društvenim mrežama.

6. Budite na svakoj društvenoj mreži

Iako ovo nije klasičan način za gubljenje pratilaca, odmoći će vam u fokusiranju i kreiranju komunikacije. Za početak je bolje da odaberete 2-3 društvene mreže i fokusirate se na njih, pa kad dostignete na njima zadovoljavajući nivo onda eventualno idete dalje.

7. Postavljajte dosadne statuse bez fotografija na Facebooku

Facebook ima svoj vlastiti algoritam koji određuje koji sadržaji će se pojaviti vašim pratiocima na News Feedu. Postavljanjem dosadnih statusa, bez fotografija ćete se vjerovatno utopiti u ostale sadržaje korisnika.

8. Postavljajte isti sadržaj kao svi ostali

Želite da vam društvene mreže pomognu u predstavljanju i komunikaciji? Želite da vas prati vaša ciljana publika? Onda nemojte raditi iste stvari kao drugi. Kreirajte vaš vlastiti sadržaj. Budite unikat!

9. Postavljajte isti sadržaj sa istim opisima na sve društvene mreže

Svaka društvena mreža je drugačija. Slično kao stavka pod brojem 5 – nemojte postavljati link na blog post sa istim opisom na sve društvene mreže – djeluje kao da je automatski postavljeno i neće potaknuti fanove na akciju.

10. Prestanite učiti

Recimo da ste na društvenim mrežama i imate zadovoljavajuće rezultate. Ignorišete sve blogove i sadržaje koji se bave ovim temama i društvenim mrežama uopšte. Stvari se na društvenim mrežama brzo mijenjaju i toga trebate biti svjesni. Pogledajte na primjer samo koliko su česte promjene na Facebooku. Potrudite se da pratite bar novosti koje se tiču platforme koju koristitei da se promjenama prilagođavate na vrijeme.

Bonus – 11. Koristite automatizovanu statistiku pratilaca na Twitteru

Znate ono „Today 11 followers followed me and 3 unfollowed me“? Nemojte – dosadno je i malo koga interesuje koliko je vas ljudi zapratilo ili otpratilo u posljednja 24 sata ili ikad. Pratite to za sebe, ako vas zanima, inače će vam broj ovih koji vas otpraćaju stalno rasti.

Imate li vi još nešto dodati što vas nervira i zbog čega prestajete pratiti ljude na društvenim mrežama?

Ostavite komentar