Ove 4 PR strategije počnite odmah da koristite!

Bilo da se PRom bavite godinu, dvije ili pet, nove tehnologije i praćenje istih nikako ne smijete da zenemarite. Budite u korak s vremenom. Budite prvi čak i ako niste najbolji.

1. Sarađujte sa influenserima

Prenošenje od usta do usta, pokrivenost u medijima i uključenost u dešavanja su sve bitne stavke i aktivnosti kao dio taktike, ali zapamtite nešto jako važno: bez obzira kakvo vaše tržište i ciljna gupa bili, influenseri unutar manjiih zajednica su ključni faktor. Pojedinci čije mišljenje se uvažava među određenim brojem drugih pojedinaca ili grupa su vaš cilj za komuniciranje jer takvi ljudi bolje poznaju one koji ih prate i koji im vjeruju. U tom je sva mudrost – u pronalasku i komunikaciji sa ljudima kojima drugi ljudi vjeruju. Uspostavljanje dobrog odnosa i prodaja bilo čega takvim ljudima je ono na čemu trebate da radite i što je ključ usjeha bilo kakvog projekta.

2. Komunicirajte svoje „zašto“

U današnje vrijeme tehnologije kada je skoro pa nemoguće upratiti na dnevom nivou promjene i dešavanja, ključno za razvoj i uspjeh je ići u korak s vremenom i ne zaostajati previše za konkurencijom. Iako moža ne možete upratiti sve i biti prvi, možete onoliko koliko je potrebno da ne budete poraženi zbog neiformisanosti. Istraživanja na svjetskom nivou su pokazala da 58% milenijalaca a koji čine veliki dio potrošačkog društva češće kupuju proizvode i plaćaju usluge ukoliko su prethodno dostupne online da mogu da se provjere dok 43% smatra kako je autentičnost bitnija od kvaliteta. Razmislite o starim idejama i da li mogu da se predstave na neki drugi, inovativniji način? Možete li nešto već viđeno predstaviti drugačije? Ako možete, onda imate svoje „zašto“ u moru drugih ponuda i ako možete da prodate istu stvar na nekoliko različitih načina i različitim tehnikama, korak ste ispred konkurencije.

3. Bavite se sadržajem a ne promocijom

Da, plaćene reklame će vam na kraju dana osigurati brojeve, brojevi će da pokušaju opravdati uloženo i ubrzo ćete se naći u začarnom krugu koji će vas odvest od primarnog cilja a to je stvaranje dobrog i kvalitetnog sadržaja. A bez sadržaja, prije ili kasnije i najveća ulaganja neće ostvariti profit. Iako je mogućnost plaćanja dodatne vidljivosti dobra stvar na društvenim mrežama, naročito u situacijama kada imate malo imputa ili je riječ o novom proizvodu koji treba da zaživi, u isto vrijeme je loše jer loš proizvod ima samo negativne efekte, pa čak i uz najbolju reklamu. Živimo u vremenu izobilja i vrijeme kada se inovacija i kvalitet cijene više nego ikad prije. Upravo zato je bitno da imate dobar sadržaj i slabije brojeve zbog stalnosti i održivosti nego da trošite vrijeme i resurse ulažući u ekspresan rast nekvaliteta koji će, prije ili kasnije da propadne. A i vi sa njim.

4. Neka tradicija bude ekskluzivnost

U vrijeme digitalizacije svega, tradiconalni načini promocije oglašavanja važe za faktor posebnosti. U danu u kom društvene mreže zauzimaju veliki dio, oni koji im se ne posvećuju bi mogli da budu vaša dodatna ciljna grupa, oni na koje možete uticati samo tradicionalnim oglašavanjem. I to je OK, sve dok dobro obavljate posao u digitalnom svijetu a imate vremena i prostora za tradicionalne kanale, to je plus. Plus u smislu da ćete doprijete do još više publike i potencijalnih klijenata u zavisnost od toga šta nudite. Svaki proizvod i usluga koju prodajete ima svog kupca ali isto tako ima različite uglove posmatranja i pristupe na koji može da se poboljša kada je u pitanje dalje plasiranje.

Alati se možda mijenjaju i modernizuju ali ljudi ne, i dalje je potrebno da gradite povjerenje i pružate kvalitet jer takva kombinacija ne može da propadne. Dokazano stotinama godina unazad. Gradite povjerenje kvalitetom, uvijek se isplati.

Izvor: https://www.entrepreneur.com/article/248578

Ostavite komentar