Pomjerili smo granice

Za nekoliko dana će početi  7.konferencija o odnosima s javnošću ( u BIH)   Proactive 2011.

Pisati sada kako je sve počelo bi ipak trajalo predugo. Ipak od prvobitnog koncepta se mnogo toga promijenilo, a ovo iz naslova konferencije “u BiH” je preraslo u „regionalna“. Kod svake konferencije su postojali ljudi koji su nam pomagali oko odabira programa i predavača.

Na prvoj konferenciji su to bili Ksenija Renko i Miloš Čirič a za program Proactive 2011 su posebno zaslužne Dragana Đermanović , Ksenija Renko i Lejla Brčaninović.

Vidjećemo za nekoliko dana šta ispadne kad žene zakuvaju “čorbicu”. Zbog toga smo već imali male organiozacione probleme. Hotelska konferencijska sala sa 70 mjesta koja je prvobitno planirana za predavanja, nam je postala premala da primi sve one koji će doći na Proactive pa smo predavanja morali premjestiti u veću, restoransku salu. Slatke muke 😉 ali se nadamo da će sve besprijekorno funkcionisati s tehnikom i u većoj sali.

Moram da kažem i to da je svaki prethodni Proactive postavljao pred svaki novi Proactive nemogući zadatak. Biti bolji, zanimljiviiji, inovativniji od prethodnog. Svaki put sam mislio da je teško organizovati bolju konferenciju od prethodne ali smo na neki čudan način svaki put uspjevali pomjeriti granice, imati još aktuelnije teme, atraktivne predavače i prezentacije. Jednostavno nemam objašnjenje kako je do toga dolazilo. Možda zbog te čudne pozitivne energije koju je Proactive nosio sam sobom još od 2005.godine kada smo se prvi put okupili na obali Vrbasa pa preko 5 godina druženja na Kozari. Sada idemo na Vlašić da vidimo da li recept i dalje funkcioniše.

Zašto oni koji se bave komuniciranjem,PR-om,medijima i marketingom ne bi trebali propustiti Proactive?

Najprije zbog predavača a ja ću izdvojiti samo neke. Branu Grubana sam prvi put slušao prošle godine u Zrenjaninu na PRilika i ostao oduševljen energijom sa kojom predaje o možda najvažnijoj i najzapostavljenijoj temi za komunikatore i kompanije – internoj komunikaciji.Mnogo korisnih savjeta i preporuka koje ćemo konačno čuti na Vlašiću jer je g.Gruban trebao biti gost još na prvom Proactivu 2005.g. Ko zna zašto je to dobro pa će Brane tek sada biti s nama.

Drenislav Žekić je vjerovatno najomiljenije lice svih naših konferencija. Vedar duh, nevjerovatan smisao za humor, pozitivna energija i mnoštvo novih šala i viceva su neki od razloga zašto učesnici Proactive-a jedva čekaju da se Dren opet dohvati mikrofona. Ovaj put će stari Majstor svog zanata baš govoriti o majstorima i kalfama odnosno šegrtima. A ako želimo biti dobri onda moramo učiti od najboljih a Dren zasigurno jeste jedan od najboljih.

S obzirom da nam je internet svima promijenio živote a u posljednje 3 godine mnogo uticao i na načine i kanale komunikacije s nama će biti ljudi koji imaju šta reći na tu temu. Robert Čoban će govoriti o običnom čovjeku, medijima i internetu a Marko Rakar će govoriti o uticaju interneta na mainstream medije.

Vuk Ćosić će nam otkriti konačnu istinu o internetu i novu, internetom korigovanu realnost, te neophodne korekcije u ponašanju prilikom poslovanja i komuniciranja političkih i privrednih aktera.

Sebastjan Jeretič sa svojom ekipom će nam predstaviti neuro kampanju preko primjera Petera Bossmana. Predstavit će nam logiku današnje politike, logiku neurokomuniciranja, logiku pristupa ka kampanji te konkretnu stratešku strukturu pobjedničke kampanje u Piranu.
Dragana Đermanović će predstaviti social media strategiju finansijskih institucija u praksi na primjeru Zavarovalnice Maribor te stanje društvenih mreža u ovom trenutku.

Ksenija Renko, koja je jedna od najzaslužnijih što Proactive postoji će nam govoriti o antikorupcijskoj kampanji u Hrvatskoj, podizanju svijesti u ulozi medija i povjerenju javnosti i o tome kako građane pretvoriti u saveznike u borbi protiv korupcije.

Dr Danijela Lalić će učesnicima govoriti o najvažnijem izazovu za PR-ovce odnosno društvenim mrežama i internoj komunikaciji. Biće tu još zanimljivih predavača i tema koje vrijedi poslušati.

Mr Ivana Bilić će govoriti o strateškom pozicioniranju korporativnih komunikacija, Robert Ličen o komuniciranju promjena  a Ivan Ćosić će nam govoriti kako da pripremimo uspješnu prezentaciju.

Biće sa nama u društvu i pobjednici nedavno održanog PR Challenge-a , ekipa “Producing Roadmaps” sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.
Veoma je važno da će konferenciji prisustovati predsjednici ili predstavnici PR udruženja iz regije, Miloš Đajić predsjednik DSOJ-a , predsjednik HUOJ-a Drenislav Žekić ali i Peđa Ašanin Gole , naš dragi prijatelj i ambasador PRSS-a te kolege iz Crne Gore.
Imao sam nedavno priliku vidjeti da je u regiji bilo nekoliko konferencija koje su se bavile novim medijima, social webom, on-line PR-om ali s tih konferencija ne vidjeh ni twit-a 🙁 . Nadam se da će oni koji nas budu pratili preko Twittera i službenog naloga @proaktivno te zvaničnog hashtaga #proact moći biti dobro informisani o čemu to “Proactivci” pričaju.

Vrijme je da još jednom pomjerimo granice.
Dobrodošli na Proactive 2011.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

komentara

  1. Još da napomenem da svi predavači na Proactive dolaze bez honorara, aktivno učestvuju i slušaju sva predavanja i da svoje znanje nesebično dijele sa svim učesnicima konferencije.

  2. Zaista mi je drago da sam uz vas Dragane!
    Biće ovo sjajna konferencija 😉

Trackbacks for this post

  1. Konferencije, kako obići i zašto? | ZabaMala.com

Ostavite komentar