PRavo pivsko iskustvo – Heineken Experience

Jedna od atrakcija u Amsterdamu je pivnica Heineken koju sam ja doživjela kao “Disneyland” za sve ljubitelje piva. Želim podijeliti to iskustvo jer sam ostala fascinirana kako su uspjeli ispričati priču o svom brendu, uvući posjetioca u najsitnije detalje Heineken filozofije, pružiti zabavna dva sata, predstaviti sve ključne i strateške pravce kompanije i potaknuti nas da sve te doživljaje iz čarobne tvornice širimo dalje. Uđete kao posjetilac, a izađete kao Heineken ambasador. Nakon te ture nemoguće je naručiti nešto drugo osim Heineken (bar narednih nekoliko sati :).

Oduševljavaju me kompanije koje brinu o svojim kupcima i koje shvataju da su upravo oni ti zbog kojih su tako uspješni. Nakon obilaska tvornice prepoznala sam Heineken kao jednu takvu kompaniju jer je svaki korak osmišljen do najsitnijeg detalja.

Ispričati svoju PRiču na PRavi način

heineken2

Na samom ulazu na veoma kreativan način barmen kao glavni glumac korporativnog filma vodio nas je kroz historiju Heinekena. U startu saznajemo kako je nastala kompanija, kako je svaka generacija napravila ključne poteze zbog kojih je ovaj brend svjetski poznat.

Saznajemo da je sin osnivača Henry Pierre Heineken bio veoma posvećen kvalitetu piva.  Iako je poslovao u teškim vremenima bio je svjestan koliko su zaposleni bitni za uspješnost kompanije i tada je već osnovao penzijski fond za zaposlene Heineken-a. Svjetsku popularnost i međunarodnu priznatost Heineken ostvaruje u trećoj generaciji na čelu sa Alfredom “Freddy” Henry Heineken. On je postao svjestan koliko je marketing značajan za uspješno poslovanje i izgradnju brenda. Tada boca dobija svoj karakteristični izgled i crvena zvijezda postaje prepoznatljiv znak koji je i danas na Heineken bocama.

Već na samom početku ispričana je Heineken PRiča na vrlo zanimljiv način, vezujući posjetioca za glavne junake kroz historiju i njihove ključne strateške poteze. Dobijamo utisak u startu da se radi o “dobroj” kompaniji koja brine o zaposlenim, o svojoj tradiciji, o svom imidžu ali kroz sve te godine nikad nije zaboravila ono najbitnije –> svoje kupce, zadatak kompanije da opravdaju povjerenje koje im svakodnevno pružaju i cilj da uvijek ponude proizvod vrhunskog kvaliteta.

 Podijeli doživljaj

heineken3

Kako bi sve bilo još zabavnije, svi posjetioci dobijaju priliku da se slikaju za uspomenu kao “glavni junaci” Heineken naljepnica ili u tradicionalnim holandskim nošnjama. To je i učininjeno sa zadovoljstvom, a, uz pomoć društvenih mreža, te fotografije su podijeljene i na društvenim mrežama.

U cijeloj tvornici posjetiocima je dostupan internet kako bi se posjetiocima olakšalo da dijele doživljaje i tako šire Heineken iskustvo.

Historijski dio napustili smo uz kratku ali veoma srdačnu video poruku članice četvrte generacije porodice Heineken.

Posmatrajući sve to dobijete osjećaj da je i dalje zadržan duh uspješne porodične kompanije, iako se radi o svjetskom gigantu.

Nastavlja se priča o tome kako se pravi pivo gdje zaposleni objašnjavaju proces nastanka, slijedi obilazak kotlova i ručno miješanje piva.

Zaposleni su uključeni maksimalno u cijeli doživljaj i na taj način kompanija pokazuje da su zaposleni veoma značajna karika kompanije koja svojim znanjem i radom doprinosi uspjehu. 

A kako bi posjetioci zaista uživali u priči nastajanja piva, naredna tačka ture je zanimljiva filmska projekcija. Prikazuje se nastanak piva iz ugla jednog od sastojaka. A kako se radi o 6D kinu, zbog svih efekata (zvuka, pokreta, vode, svjetla itd.) zabava je zagarantovana. I kao šlag na tortu ovaj dio obilaska završava sa degustacijom piva.

I tu zaposleni igraju važnu ulogu jer su i od degustacije napravili pravi doživljaj. Uz zanimljive anegdote i kratke kvizove ispijanje piva dobija potpuno novu dimenziju.

Strastveno uživanje u životu

heineken4

Kako sve ne bi bilo previše naporno u prostoriji s udobnim foteljama možete odmoriti i pogledati neke od najzanimljivijh Heineken reklama. Izabrali su isključivo one reklame u kojim nije samo pivo fokus, nego Heineken filozofija o strastvenom uživanju u životu i neograničenoj zabavi.

Ni u jednom trenutku (sve do radnje za suvenire na kraju obilaska) nisam imala osjećaj da mi “prodaju” Heineken pivo, već da me lagano uvlače u svoju priču o uživanju i zabavi uz Heineken. Stvaraju podsvjesno osjećaj da je užitak još bolji i posebniji uz Heineken. Odlična strategija.

Pozitivna atmosfera u prostoriji s reklamama je idealan uvod za sve što slijedi. Posjetioci imaju mogućnost da kreiraju (za 6 evra) SVOJU Heineken bocu, bocu sa vlastitom porukom.

I zabavi nikad kraja. Možete biti Heineken DJ, fotografisati se i slati direktno fotografije  prijateljima, pjevati karaoke, takmičiti se u točenju piva, gledati Heineken izložbu, te u udobnim foteljama ponovo odmoriti i gledati stare Heineken reklame.

Meni je to, naravno, bilo posebno zanimljivo jer su izabrali po jednu reklamu iz svake godine i na taj način je razvoj komunikacijskih trendova kroz godine veoma očit.

Jednu od svojih društveno odgovornih strana predstavili su kroz sobu posvećenu “UEFA Champions League” koju Heineken već godinama sponzoriše. Pored izloženih dresova i izložbe najistaknutijih trenutaka u historiji ovog takmičenja, ljubitelji nogometa mogu dodatno pogledati njima najzanimljivije trenutke i najveće uspjehe njihovih timova.

Inovativni i u budućnosti

heineken nova boca

Za kraj nam pokazuju da će i u budućnosti ponuditi inovativne pristupe. To je definitivno nova boca koja svijetli u mraku i na taj način osigurava da oni koji piju Heineken u klubovima budu posebno vidljivi.

Da slučajno ne bi izašli žedni iz tvornice, svaki posjetilac dobija dva gratis piva koja može popiti u kafiću u sklopu tvornice u ugodnoj atmosferi.

Ovaj doživljaj u tvornici je veoma subjektivan. Željela sam podijeliti svoje utiske jer sam oduševljena načinom na koji je Heineken ispričao svoju PRiču.

Dobrih PRiča imaju i mnoge kompanije u BiH koje imaju tradiciju, nude proizvode koje ljudi istinski vole i za čije brendove su vezani. Vjerujem da bi sličan princip promocije i povezivanja s kupcima davao dobre rezultate i stvarao još strastvenije ambasadore brendova. Čisto za razmilšljanje.

1 komentar

  1. Ali tamni Hajneken sa grenadinom – sve pohvale!

Trackbacks for this post

  1. Amsterdam – Bajkovit grad sa preko 1500 mostova | Putovanje snova

Ostavite komentar