Usluge | PRIME Communications

Edukacija

U našem radu posljednjih godina posebnu pažnju posvetili smo edukaciji, naročito edukaciji klijenata i profesionalaca u oblasti odnosa s javnošću, menadžmenta i korporativnog upravljanja.

Naši samostalni edukativni projekti koji su iz godine u godinu opravdavali očekivanja i kvalitet postali su prepoznatljivi brandovi, kako u BiH tako u cijeloj regiji:

  • PROACTIVE – tradicionalna trodnevna edukativna konferencija o odnosima s javnošću, do sada održana osam puta;
  • Sarajevo PR Open – jednodnevna konferencija o odnosima s javnošću, do sada održana tri puta;
  • PR Akademija – specijalistički kurs za odnose s javnošću;
  • PR Club – jednodnevna radionica na određenu temu na kojoj učesnici pored teoretskih stiču i praktična znanja.
  • PR Challenge – prvo studentsko takmičenje u PR-u na regionalnom nivou, do sada održano dva puta.

Osim navedenih edukativnih projekata do sada smo realizovali brojne tematske seminare i treninge iz oblasti odnosa s javnošću, menadžmenta i korporativnog upravljanja, kao i posebno kreirane edukacije za naše klijente.

Organizacija događaja

Jedan od odličnih načina komuniciranja kojim možete ostvariti nekoliko ciljeva: privući pažnju, ostaviti dojam, precizno definisati ciljne grupe, kombinovati brojne načine komuniciranja, obezbijediti komunikaciju koja traje duže vrijeme i mnogo sinergetskih efekata, sigurno je organizacija događaja.

Osim postavljenih i gore navedenih ciljeva, kada organizujemo događaje za naše klijente ili za nas same, nastojimo da upotrijebimo maksimalnu kreativnost, inovativnost i efektnost svakog i najsitnijeg detalja.

U našem portfoliju nalazi se velika i raznovrsna lista događaja koje smo organizovali, od zabava, godišnjica, svečanog otvaranja, konferencija, seminara, koncerata, sportskih događaja…

Posebno smo ponosni na brojne nagrade koje smo osvojili na NO LIMIT Advertising Festivalu 09. za kreativnu ideju i produkciju pozivnica (dvije zlatne, tri srebrne i jednu nagradu apsolutnog pobjednika takmičarske kategorije).

Vizuelne komunikacije

Portfolio vizuelnih komunikacija prikazuje idejna rješenja koja su pomogla stvaranju uspješnih proizvoda. Prikazuje proces komunikacije između klijenta i korisnika, između proizvoda i tržišta.

Mnoge od ovih ideja su vođene iskustvom da najbolji, najuspješniji i najdugotrajniji proizvodi imaju iza sebe vjernu masu zadovoljnih korisnika. Današnji korisnici ne predstavljaju masu koja slijepo kupuje proizvode ili usluge. Oni, prije svega, vjeruju proizvodima koje kupuju. Dakle, ključna riječ je povjerenje. A njihovo povjerenje možete pridobiti jedino ako im govorite istinu. U velikoj masi kvalitetnih proizvoda koji se baziraju na istini i povjerenju treba se probiti iz gomile i pridobiti nove, a zadržati postojeće korisnike, ali kako?

Odgovor je ideja. Danas, veliki broj proizvoda nudi isti ili gotovo isti kvalitet. Jedini način da se razlikujete od tog mnoštva je da svoju istinu korisnicima kažete na nov, interesantan, originalan način. U ovom brzom tempu života, koji se sve više bazira na vizuelnom komuniciranju, bitno je uhvatiti trenutak pažnje i ostvariti komunikaciju sa korisnikom.

Jezik vizuelnih komunikacija je postao presudan za ostvarivanje uspjeha. Jednostavne, ali snažne ideje, bazirane na vizuelnom komuniciranju mogu u kratkom roku ostvariti komunikaciju sa korisnikom, prenijeti mu poruku ili ga stimulisati da aktivno učestvuje u procesu komunikacije. Jednostavan vizuelni način komuniciranja se pokazao upješnim i u rušenju kulturoloških barijera. U prilog tome govori veliki broj ideja koje su se pokazale uspješnim i u Evropi i u Americi, Aziji ili bilo kom drugom mjestu.

Naravno, nije uvijek moguće koristiti se samo jednostavnim vizuelnim jezikom. Za nove proizvode ili usluge, često je potrebno mnogo detaljnije razraditi način komunikacije. Ali u svakom slučaju, to ne umanjuje značaj vizuelnih komunikacija već naprotiv, predstavlja novi izazov.

Istraživanje tržišta

Najbolji način da saznate ključne informacije za pokretanje novog poduhvata jeste napraviti dobru analizu tržišta i javnog mnijenja. Poznavanje tržišta i javnog mnijenja neophodan je preduslov u izradi kvalitetnog marketinškog plana. Također, kvalitet poslovnih odluka koje donosite, direktno zavisi o kvalitetu informacija kojima raspolažete.

Svrha istraživanja tržišta i javnog mnijenja je prikupljanje podataka i informacija koje su neophodne za planiranje, organiziranje i kontrolu procesa poslovanja. Istraživanje tržišta I javnog mnijenja nam omogućuje da donosimo ključne odluke na osnovu vjerodostojnih informacija koje dobijemo istraživanjem, kao i rješavanje problema i prepreka na putu do uspjeha u poslovanju. Neophodnost istraživanja tržišta i javnog mnijenja se ogleda u tome što se rizik nikada u potpunosti ne može eliminisati, upravo zbog toga se prikupljanjem informacija smanjuje rizik prilikom donošenja poslovnih odluka.

Naša agencija sprovodi istraživanja primjenom različitih metoda i tehnika prikupljanja podataka kako kvantitativnih (face to face anketiranja, CATI), tako i kvalitativnih (fokus grupe, dubinski intervjui), kao i usluge unosa i obrade podataka.

Razlika između uspješnih i neuspješnih menadžera je u tome što neuspješni menadžeri misle da sve znaju, dok uspješni poduzetnici provode istraživanja tržišta.

Public Relations

Kroz PR kao posebnu funkciju menadžmenta našim klijentima pomažemo pri uspostavljanju i održavanju zajedničkih načela komunikacije, razumijevanju, prihvatanju i saradnji između njih i javnosti, vodimo brigu o njihovom imidžu i reputaciji, ali i ostvarivanju njihovih poslovnih rezultata i uspjeha.

Privući pažnju, ostaviti dobar utisak, izgraditi povjerenje i dobru reputaciju nije nimalo jednostavna stvar. Za to vam je potrebna izuzetna umjetnost komuniciranja zasnovana na strateški planiranim ciljevima, svakodnevnim aktivnostima, komunikaciji i brizi o svojim ciljnim javnostima, želji da zaslužite istinsko povjerenje i podršku za ono čime se bavite.

Pružamo sljedeće PR usluge:

strateško planiranje, savjetovanje i upravljanje komunikacijama, krizno komuniciranje, upravljanje reputacijom, upravljanje brendom, odnosi s medijima, odnosi sa vladama i vladinim institucijama, odnosi sa lokalnom zajednicom, odnosi sa investitorima, odnosi sa internom javnošću, edukacija iz oblasti poslovne komunikacije, praćenje medija i kvantitativna i kvalitativna analiza medijskih objava, organizacija događaja, vođenje javnih, informativnih, edukativnih, medijskih i kampanja podizanja svijesti, tržišna i istraživanja javnog mnjenja, integrisane marketing komunikacije.

Oblasti djelovanja:

  • Finansije i bankarstvo
  • Vlada i vladine institucije
  • Prehrambena industrija
  • Proizvodna i prerađivačka industrija i energetika
  • Informacione tehnologije i telekomunikacija
  • Farmacija i zdravstvo
  • Međunarodne organizacije
  • Duvanska industrija
  • NVO sector
  • Mediji i zabava
  • Političko savjetovanje
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport

Web design

Estetski ugođaj je ono što svaki posjetilac prvo doživi na svakoj web lokaciji i to je ono što postavlja atmosferu.

Bez obzira da li je u pitanju zabava i opuštanje ili posao i profesionalnost, dizajn je nota koja podešava raspoloženje koje će vas pratiti duž boravka na određenoj web lokaciji.

Dizajn započinje konceptualnim nacrtom rasporeda elemenata koji su idealni za svaku pojedinu aplikaciju, a cilj mu je da omogući posjetiocu da jednostavno pronađe željene informacije.

Ovo je ključni korak u procesu stvaranja web sajta – kreiranje rasporeda elemenata koji stimuliše posjetioca da i dalje razgleda, uživa u viđenom i jednostavno se služi sajtom.

Dugogodišnje iskustvo naših stručnjaka na području web dizajna omogućava nam da zajedno stvorimo dizajn koji stavlja naglasak na strukturu prezentovanih informacija, čitljivost i samu funkcionalnost.

U drugoj fazi, zagolicaćete naše umjetničke sposobnosti. Čak i najfunkcionalniji sajtovi moraju imati podjednako ugodan i razrađen vizualni identitet kako bi zaista zaokupili svu pažnju posjetioca.

PRIME Digital

Prime Digital, odjel Agencije PRIME Communications, koji djeluje od početka 2011. godine zadužen je za izradu online komunikacijske strategije za kompanije i njihove brendove, kreiranje i dizajniranje Facebook stranica sa prilagođenim tabovima i sadržajem, kreiranje Twitter i Youtube naloga u skladu sa vizuelnim identitetom klijenta, vođenje naloga, pronalaženje i kreiranje sadržaja, osmišljavanje i sprovođenje online nagradnih igara, praćenje komentara o brendu kroz društvene mreže, kreiranje bloga i strategije za pisanje postova za blog, obuku klijenta za samostalnu komunikaciju na društvenim mreža, online oglašavanje i SEO.

Tim PRIME Digital su vrhunski poznavaoci online komunikacije koji već godinama aktivno koriste online komunikacijske kanale i rade na svojoj edukaciji kao i obučavanju klijente sa kojima sarađuju kako bi im približili značaj dvosmjerne komunikacije i osposobili ih da pravilno koriste sve komunikacijske kanale koje im internet pruža.

2009. i 2010. godine agencija PRIME Communications organizovala je niz edukacija o online komunikaciji kao što je Sarajevo PR Open posvećen novim medijima, Proactive na kojem su bile teme online komunikaciji ili radionice o Twitteru, Twittosfera u Banjoj Luci i Sarajevu, koje su imale za cilj da obuče predstavnike kompanija, novinare i PR-ovce da koriste tada novu društvenu mrežu. Kroz svoje konferencije Agencija već godinama edukuje PR-ovce o značaju i mogućnostima online komunikacije želeći na taj način ojačati svijest kolega, klijenata i javnosti o online komunikaciji koja više nije trend nego “MUST” za sve koji se bave komunikacijom.

Agencijski blog, pokrenut u julu 2012. godine,  je i dalje jedan od rijetkih korporativnih blogova u regij koji je više puta proglašen značajnim i uticajnim a pojedini tekstovi su dostizali čitanost i po nekoliko hiljada jedistvenih posjeta.

Klijenti PRIME Digitala su Peugeot BiH, Ytong, Banjalučka pivara, Oviesse BiH i Casa Bianca i drugi.