PRIME Digital | PRIME Communications

prime-digital

Prime Digital, odjel Agencije PRIME Communications, koji djeluje od početka 2011. godine zadužen je za izradu online komunikacijske strategije za kompanije i njihove brendove, kreiranje i dizajniranje Facebook stranica sa prilagođenim tabovima i sadržajem, kreiranje Twitter i Youtube naloga u skladu sa vizuelnim identitetom klijenta, vođenje naloga, pronalaženje i kreiranje sadržaja, osmišljavanje i sprovođenje online nagradnih igara, praćenje komentara o brendu kroz društvene mreže, kreiranje bloga i strategije za pisanje postova za blog, obuku klijenta za samostalnu komunikaciju na društvenim mreža, online oglašavanje i SEO.

Tim PRIME Digital su vrhunski poznavaoci online komunikacije koji već godinama aktivno koriste online komunikacijske kanale i rade na svojoj edukaciji kao i obučavanju klijente sa kojima sarađuju kako bi im približili značaj dvosmjerne komunikacije i osposobili ih da pravilno koriste sve komunikacijske kanale koje im internet pruža.

2009. i 2010. godine agencija PRIME Communications organizovala je niz edukacija o online komunikaciji kao što je Sarajevo PR Open posvećen novim medijima, Proactive na kojem su bile teme online komunikaciji ili radionice o Twitteru, Twittosfera u Banjoj Luci i Sarajevu, koje su imale za cilj da obuče predstavnike kompanija, novinare i PR-ovce da koriste tada novu društvenu mrežu. Kroz svoje konferencije Agencija već godinama edukuje PR-ovce o značaju i mogućnostima online komunikacije želeći na taj način ojačati svijest kolega, klijenata i javnosti o online komunikaciji koja više nije trend nego “MUST” za sve koji se bave komunikacijom.

Agencijski blog, pokrenut u julu 2012. godine,  je i dalje jedan od rijetkih korporativnih blogova u regij koji je više puta proglašen značajnim i uticajnim a pojedini tekstovi su dostizali čitanost i po nekoliko hiljada jedistvenih posjeta.

Klijenti PRIME Digitala su Peugeot BiH, Ytong, Banjalučka pivara, Oviesse BiH i Casa Bianca i drugi.