3 načina da novinari koriste Twitter kao alat za izvještavanje
Dionice Twittera su pale nakon što je njegov CEO Jack Dorsey izvijestio da je kompanija izgubila 500 miliona dolara tokom prošle godine. Naravno, odmah nakon toga je krenuo hashtag #RIPTwitter.
Ali, da li Twitter zaista umire?
Novinari ne misle tako. Prema izvještaju Cisions State of the Media 2016, 21,6% vjeruje da će ova platforma najviše rasti u medijskoj industriji, a 40% njih kaže da je Twitter njihova omiljena društvena mreža.
Želite da unaprijedite vaše odnose sa medijima? Kada shvatite navike novinara, onda ćete puno lakše doći na njihov radar, postati vrijedan izvor i dobiti više medijske pokrivenosti. Da biste shvatili o čemu govorimo, evo tri načina na koja novinari koriste Twitter:
-
Za izgradnju veza
Novinari će puno rjeđe iskoristiti citat ili uvod u priču ako ne poznaju onog ko im šalje ključnu informaciju. Kako vjerovati strancu kao povjerljivom izvoru?
Povežite se sa novinarima na Twitteru da ojačate veze sa njima. Blizu 3 od 4 novinara kažu da društvene mreže koriste upravo iz tog razloga.
Ne očekujte da je dovoljno samo zapratiti nekoga. Dijelite interesantan sadržaj, retvitujte njihove tvitove svojim pratiocima ili lajkajte sadržaj koji oni dijele. Ne zaboravite da date novinarima razlog da se povežu sa vama.
-
Pratite razmišljanja i stavove javnosti
Ne možete poreći da su društvene mreže jedan od načina da upoznate mišljenje javnosti, kaže Sarah Arney iz Stanwood Comano News.
Sarah nije jedini novinar koji to vjeruje. Izvještaj State of the Media 2016 kaže da 64,3% novinara koristi društvene mreže da oslušne glas javnosti. I Twitter je najbolja platforma za to.
Novinari, kao i brendovi, se okreću ka Twitteru da prate svoje klijente i konkurenciju. Kratka priroda ove platforme obezbjeđuje novinarima pogled na domet i uticaj njihovih priča, i takođe baca svjetlo na teme koje su u fokusu javnosti.
-
Nađite i izgradite priče
Da li imate vijest ili uvid u to šta bi moglo biti interesantno? Koristite Twitter da dođete do ideja.
Dok samo 20% novinara prihvata sugestije javnosti na Twitteru, to ne znači da brendovi trebaju odustati. Skoro 52% novinara je izjavilo da je u prošloj godini koristilo Twitter da bi locirali ili kreirali pogled na neku vijest ili priču.
Jedan ispitanik iz ovogodišnjeg istraživanja je rekao „Tokom glavnih i bitnih vijesti i događaja, znati koga pratiti vam može pomoći da nađete pouzdan i važan izvor i da dođete do informacija prije bilo kakvog medija.“
Ovaj citat naglašava važnost gradnje veza profesionalnih komunikatora. Jednom kada vas novinari ocijene kao vrijedan i pouzdan izvor, vi ćete biti ti kojeg će oni tražiti za priču ili informacije.
Izvor: http://www.cision.com/us/2016/02/3-ways-journalists-use-twitter-as-a-reporting-tool/