3 načina da povećate odziv na svoje PR pozive

3 načina da povećate odziv na svoje PR pozive

Današnje redakcije su u haosu. Novinari žongliraju sa multipliciranim odgovornostima. Mnogi primaju stotine PR poziva svaki dan. Rezultat: sve više obrisanih i nepročitanih PR mailoca.

Evo nekoliko načina da povećate šanse da se na vaše PR pozive neko odazove

  1. Ciljajte prvo reportere, ne urednike

Redakcije su postale veoma “protočne”. “Sve je manje u pitanju stroga hijerarhija od vrha prema dnu”, kaže Tom Hallman, dobitnik Pulicerove nagrade i urednik u The Oregonian.

Rezultat: “Moć da se napravi priča danas više leži na reporterima i novinarima, a ne na urednicima koji dodjeljuju priču, kao što je bio slučaj u prošlosti”, kaže on.

Hallmanov savjet: “Upoznajte novinara koji radi na oblasti koja vam je predmet interesovanja. Pozive šaljite njemu i sa njim komunicirajte. Ako to ne pomogne, onda kontaktirajte i urednika.”

  1. Ciljajte ljude, ne proizvode

“Najbolji praktičari odnosa s javnošću su oni koji pričaju priče”, kaže Hallman. “Ne ignorišite to na uštrb lajkova i šerova na društvenim mrežama”.

“Budite pisac”, savjetuje. “Stavite osobu u svoju ideju. Pronađite ljudski ugao prije bilo čega drugog”. Jedan efektan i koristan pristup je da nađete i istaknete ono što neku osobu čini unikatnom.

Na primjer, Hallman je dobio saopštenje o tome da u penziju odlazi doktor lokalne bolnice. Saopštenju je nedostajao ljudski ugao ili emotivna poveznica.

Hallman kaže da bi možda reagovao da je navedeno kako je doktor drugačiji zbog toga što je odbijao ponude iz drugih bolnica zbog toga što je volio bolnicu u kojoj je radio.

  1. Pomozite sa resursima i pristupom

Novinari se danas suočavaju sa stalnim kratkim rokovima zahvaljujući 24/7 online pokrivenosti.

Mnogi takođe pokrivaju više stvari, a mnogi od njih sami rade i fotografije, prave videa i prave objave za društvene mreže za njihove vijesti. U stvari, 48,8% novinara i reportera kažu da redakcije koriste društvene mreže da procijene vrijednost njihove priče, pozivajući se na istraživanje „2015 Business Wire Media Survey“.

„Prihvatite da su današnji novinari zauzeti, u potrazi za ekskluzivama i preopterećeni“, kaže Hallman. „Možete im obezbijediti resurse kao što su fotografije na primjer. One mogu oživjeti vašu priču čak i ako ih ne iskoriste za sami tekst i prilog“.

Pristup iza scene i neslužbeni podaci iz industrije su takođe od pomoći. „Saradnja je ključ završavanja poslova“, kaže Hallman.

Izvor: 3 ways to delete-proof PR pitches

Ostavite odgovor