3 savjeta za pisanje nezaboravnih PR poruka

3 savjeta za pisanje nezaboravnih PR poruka

Želite uvjerljivije nastupe i prezentacije za medije? Želite efikasnije PR poruke i objave na društvenim mrežama?

Ovi savjeti će vam pomoći u tome, bez obzira da li je u pitanju PR saopštenje ili govor koji trebate održati pred publikom.

1. Uvjeravajte ponavljanjem

Uvjerljive prezentacije i medijski nastupi se često svode na ponavljanje poruke.

“Ljudima dosadi stalno ponavljati istu poruku, ali publika je ono što je bitno”, kaže Tripp Frohlichstein, medija trener. “Poruka može biti nova za mnoge, jer je ne čuju uvijek svi. Ili čak i ako je već shvaćena, ponavljanjem se potencira njena važnost”.

2. Pričajte onako kako govorite

Ovo olakšava ljudima da pročitaju i shvate vašu poruku, kaže Frohlichstein. “Izbjegavajte stručne riječi”, upozorava. “Čak i ako ih ljudi razumiju, moraju ih prevoditi u svojoj glavi.”

Ovo znači da budete razgovorljivi, ali ne i neuredni u pisanoj formi. Gramatička pravila se uvijek moraju poštovati. Samo je u pitanju da koristite jednostavnije izraze koji će olakšati razumijevanje vaše poruke.

3. Koristite WIIFM

Mnoge PR poruke ne ostvare svoj efekat iz prostog razloga što publika u njima ne vidi odgovor na pitanje “Šta tu ima za mene?” (What’s In It For Me? – WIIFM)

“Mnoge organizacije kreiraju poruke koje su važne njima, a ne njihovoj publici”, objašnjava Frohlichstein. “Da li ćete vi kupiti automobil GM-a zbog poruke “Mi smo lider u proizvodnji automobila”. Vjerovatno ne.“

Vjerovatno ćete prije reagovati na vozila čiji proizvođači šalju poruke poput “Naša vozila će vašu vožnju učiniti nezaboravnom”, uz pretpostavku da takvu tvrdnju podupiru sa određenim činjenicama.

Izvor: http://www.entrepreneur.com/article/246562

Ostavite odgovor