5 osnovnih PR savjeta za mala preduzeća

5 osnovnih PR savjeta za mala preduzeća

Napraviti PR kampanju može biti prilično zahtjevno, posebno ako se radi o malim preduzećima. U tom slučaju to zahtijeva vrijeme i posvećenost, a da ne košta mnogo. U nastavku je nekoliko savjeta koje možete iskoristiti da biste postigli bolje efekte.

1. Napravite press kit. Vaš press kit bi trebao biti digitalna kompilacija dokumenata poput biografija rukovodilaca, logo u visokoj rezoluciji, ‘o nama’ informacije i ostali podaci koji vas mogu predstaviti medijima. Ako prodajete proizvode, onda treba biti tu i katalog proizvoda sa fotografijama u visokoj rezoluciji. Najjednostavnije mjesto za čuvanje vašeg press kita je online folder koji ćete moći dijeliti (Dropbox, Google Drive ili bilo koji drugi). Na ovaj način, kad vam neko iz medija zatraži press kit ne morate slati veliki fajl, nego samo jednostavni link. Folderi u press kitu trebaju biti jasno označeni da bi se ljudi lakše snašli u njima.

2. Provjeravajte redovno na internetu informacije o vama i konkurenciji. To možete uraditi na 2 načina. Prvi je da redovno guglate informacije o vama i o konkurenciji. Drugi je da kupite tu uslugu od nekog ko radi press klipping. Veoma je važno da znate i kako konkurencija sebe pozicionira, kao i kada ste vi i kako spomenuti u medijima.

3. Budite proaktivni i potražite prilike u kojima se možete pozicionirati kao stručnjak. Povežite se sa lokalnim novinama ili internet portalom i sitražite mogućnosti za objavljivanje besplatne kolumne ili teksta sa vašom ekspertizom o temi iz vaše specijalnosti. Pisanje sadržaja je obostrano korisno, i ako budete imali dovoljno sreće da vaša kolumna bude i online, to će vam takođe pomoći da poboljšate vaš SEO (pretragu na tražilicama).

4. Napišite svoj osvrt. Dešava li se u medijima nešto što želite komentarisati? Da li sami možda krećete sa kampanjom? Ili imate mišljenje o nečemu koje želite reći, svojim riječima? Razmislite o tome da napišete to što želite i da pošaljete medijima kojima bi bilo zanimljivo da objave tako nešto.

5. Planirajte svakodnevno vrijeme za otkrivanje načina da se povežete sa medijima. Ovo može značiti i jednostavno otvaranje profila na Twitteru i povezivanje sa novinarima.

Mali biznisi su često zauzeti i preopterećeni pa njihovi napori za odnosima s javnošću padaju u vodu, a ovo su savjeti koji im mogu pomoći da napravite pomak u svojim odnosima sa medijima.

Izvor: 5 Essential PR Tips for Small Businesses

Ostavite odgovor