5 savjeta za kreiranje uspješnih ključnih poruka za vaš posao
Piše: Catriona Pollard za www.huffingtonpost.com
Da li želite da se vaše poslovanje shvati na određen način? Da li želite da vas klijenti zapamte i opisuju vaše poslovanje koristeći određene riječi? U tom slučaju vam trebaju ključne poruke.
Ključne poruke su glavne tačke koje želite da vaša ciljana publika čuje i zapamti. One kreiraju značenje i naglašavaju pitanja o kojima želite diskutovati.
One vam omogućavaju da kontrolišete komunikacije, povećate veze sa vašom ciljanom publikom i važno su svojstvo PR kampanje.
Kako biste bili sigurni da ćete dobiti te tačke neophodno je da uspostavite ključne poruke prije bilo kakve komunikacije sa medijima i vašom ciljnom publikom.
Evo šta je važno kod kreiranja ključnih poruka:
-
Postavite sebi sljedeća pitanja
Je li to uvjerljivo? Pobrinite se da vaša ključna poruka bude podržana dokazima.
Je li razumljivo? Neka vaš jezik bude jasan, profesionalan i konkretan.
Da li je pozitivno? Budite pozitivni.
Je li ima svrhu? Neka vaša poruka predstavlja vaš program na najbolji način.
-
Neka bude jednostavno
Neka vaša ključna poruka bude kratka i specificirana. Potrudite se da vaša najvažnija ključna poruka koju želite prenijeti bude jednostavno napisana ali dovoljno interesantna da zainteresuje čitaoca.
-
Ciljanje poruke
Razmotrite svoju ciljanu publiku. Šta oni trebaju i šta žele čuti od vas? Da li imate više ciljanih publika? Ako je tako potrudite se da za svaku posebno kreirate odgovarajuću poruku.
-
Kontrolisana komunikacija
Često ono što mi kažemo ne bude shvaćeno onako kako smo mi zamislili. Uticati na razumijevanje drugih ljudi nikad nije jednostavan zadatak. U svakom slučaju, razvijanje poruke koja je jasna, sažeta, iskrena i pozitivna će vam omogućiti kontrolu informacije koja je „vani“ i dati vam priliku da utičete na publiku na najefikasniji način.
-
Kontrola i osvježavanje
Budite uvijek svjesni da vaše ključne poruke nisu statične. Sve se mijenja vremenom i redovno kontrolisanje vaših ključnih poruka je važno da biste bili sigurni kako su one i dalje bitne i da odražavaju ključne poruke vašeg poslovanja.
Zato kada kreirate vaše ključne poruke mislite da li su one bitne, pozitivne i dosljedne? Ako odgovorite potvrdno na sva ova pitanja neće proći mnogo prije nego vaša publika prepozna ono što ste željeli.
Izvor: 5 Tips For Creating Powerful Key Messages For Your Business
(3) Comments
Unirent
vrlo vazna stvar. Zivot je danas vrlo brz, tehnologije ga josh vise ubrzavaju, ljudi vise ne citaju cele tekstove nego traze klucne reci, fraze i poruke, ako se tu omane moze se desiti da poslovanje trpi ui to u velikoj meri. hvala za tekst, aktualna je ovo tema
Istrebljivac
Ako zelite da vas klijenti zapamte morate znati ponuditi na pravi nacin vas brend ili proizvod, morate imati ciljnu grupu kojoj se obracate i da za njih krejirate poruku koja ce im se dopasti.
MMS Car
Kljucno je da sami znamo je li to uvjerljivo? Pobrinite se da vasa kljucna poruka bude podrzana dokazima.