5 stvari koje novinari mogu uraditi da im praktičari odnosa s javnošću budu zahvalni
Postoje stvari za koje praktičari odnosa s javnošću mogu biti zahvalni svakodnevno – stvari koje će novinarima takođe olakšati posao.
Ovdje je 5 veoma važnih stvari koje novinari mogu napraviti da bi naš život olakšali i dobili našu zahvalnost:
-
Neka vaša email adresa bude laka za pronaći
Ako ste reporter ili novinar koji želi nove priče, pomozite PR ljudima: Stavite svoju email adresu u vaš tekst, u biografiju na web stranici, na vaš Twitter profil.
Možda imamo savršenu priču za vas, ali ako trebam preroviti pola interneta da bismo našli kako vas kontaktirati, vjerovatno ćemo prije odustati.
-
Označite svoju lokaciju
Našli smo vašu email adresu i planiramo vas kontaktirati, ali ne znamo gdje radite.
Želimo vam poslati vijest tokom vašeg radnog vremena, ali ne znamo u kojem ste gradu. Reporteri koji obilježe svoju lokaciju imaju trajnu zahvalnost svih PR praktičara.
-
Pojasnite nam šta pokrivate
Recite u svom tekstu, na stranici ili u biografiji na Twitteru koje oblasti pokrivate.
Ovo pomaže PR ljudima da vam šalju priče koje će vas zanimati. Nijedan pisac ni novinar ne voli da dobija objave koje nemaju veze sa njegovim interesovanjima. Ako pokrivate samo određene teme, recite nam to. Ako ne pokrivate temu, ali želite dobijati informacije o njoj, i to nam recite. Ušedićete nam svima vrijeme.
-
Gdje idete?
PR praktičari znaju da novinari često mijenjaju radna mjesta. Takva je priroda posla. Ako prelazite u novi medij, stavite to u bio na Twitteru i spomenite odakle dolazite.
-
Brzina odgovora
Našli smo vaš email i lokaciju, znamo koje priče pokrivate i ako prelazite u novi medij znamo gdje ćemo vas naći. Poslali smo vam informaciju i čekamo… i čekamo… i čekamo.
PR praktičari znaju da ste zauzeti i da dobijate tonu informacija svaki dan. Razumijemo da vas nerviraju i follow-up emailovi, ali najgora stvar je ne dobiti odgovor. Brzo „Ne, hvala“ je dovoljno, omogućava nam da idemo dalje i da vas više ne smaramo.
PR praktičari cijene i kad dobiju „Hvala na emailu, pogledaću“. Naravno, najbolji odgovor je „Wow, super priča, želim pisati o tome!“ Ovakvih je nekoliko, ali se oni mogu desiti samo ako imate dobru priču i ako „uhvatite“ novinara na vrijeme.