5 vrsta sadržaja za društvene mreže (i koliko često da ih postavljate)

5 vrsta sadržaja za društvene mreže (i koliko često da ih postavljate)

Za cision.com piše Susan Payton

Kada govorimo o uspješnoj kampanji za društvene mreže, ključ je raznolikost. To znači da je, umjesto da postavljate jednu promotivnu objavu za drugom, važno da dijelite različite vrste objava tako da dosegnete široku populaciju ljudi sa različitim interesovanjima.

Ovdje su preporuke za sadržaje koje možete dodati u svoj miks.

  1. Korisni sadržaji

Ova vrsta objava ima u vidu svoju publiku (u stvari, sve objave je trebaju imati!). Ovaj sadržaj nije sa vašeg bloga (doći ćemo do toga), ali je vrijedan za vaše pratioce. Ako prodajete holističke zdravstvene proizvode, to može biti objava o opasnostima melatonina ili kako da napravite zeleni smoothie. U suštini, to je tekst ili objava koja dublje zaranja u teme koje interesuju vašu ključnu publiku.

Koji je pravi omjer? Ovo bi trebao biti značajan dio vaših sadržaja na društvenim mrežama – oko 45%.

  1. Vaš sadržaj

Sada dolazimo do sadržaja koji objavljuje vaš brend. On još uvijek treba biti od koristi vašim pratiocima / čitaocima. Vaš cilj ovdje je da dovedete publiku na vaš blog, zato ponudite ljudima zanimljivosti ili interesantne podatke koje mogu pronaći u tom tekstu, poput statistike, tizer o tome šta mogu iz njega naučiti ili citate.

Koji je pravi omjer? Ovo zavisi od toga koliko često objavljujete sadržaj, ali cilj je oko 15-25 posto vaših objava na društvenim mrežama. Objavite slobodno jedan tekst više puta, sa ciljem da povećate broj onih koji su ga vidjeli.

  1. Promocije firme

Društvene mreže vam daju dobru priliku za povećanje prodaje putem promocija. Neka budu unikatne (nemojte kopirati istu promociju na različite društvene mreže), tako da ljudi budu podstaknuti da vas prate kako bi došli do njih.

Koji je pravi omjer? Oko 20-25 vaših objava može biti promotivno. Obratite pažnju na mjerenje konverzija, da biste pronašli pravi balans.

  1. Konverzacija 1-1

Zato što društvene mreže gaje konverzaciju, važno je i nju uvrstiti u miks. Ta konverzacija može biti nešto lagano poput „hvala na dijeljenju naše objave!“ ili malo dublja diskusija o vašoj industriji. Pratite šta ljudi govore o vašem brendu i odgovarajte odmah.

Koji je pravi omjer? Ponovo, to zavisi od toga koliko često ljudi komentarišu vaš brend ili razgovaraju direktno sa vama, ali cilj je da ovakva vrsta sadržaja bude nekih 5-10% vašeg miksa.

  1. Kompanijske vijesti

Imate uzbudljivu novost da podijelite sa vašim pratiocima? Svakako podijelite link do vašeg saopštenja, podijelite video ili jednostavno napišite o čemu se radi. Samo budite sigurni da imate odgovor na pitanje vaših pratilaca „Šta je tu za mene?“

Koji je najbolji omjer? Ovog bi trebalo da bude najmanje u vašim objavama. Da, one jesu osnovne, ali ne bi trebale preći više od 5% vaših cjelokupnih objava.

Raznovrsnijim objavama na vašim društvenim mrežama, obezbijedićete veću vrijednost na različite načine za vašu publiku.

Izvor: http://www.cision.com/us/2016/06/5-types-of-social-media-shares-and-how-often-to-post-them/

(3) Komentari
  1. interesantan miks, primecujem da je vrlo tesko drzati se ovih procenata. Obicno je promocija oko 50% i tu se pada. Ja vise volim konverzaciju, tu se dobija lojalnost i interes klijenata

  2. Korisnici društvenih mreža, baš kao i u realnom i drugim medijskim sferama, traže bombastične naslove, virale, tabloidne informacije. To je trend koji već duže vremena dominira. Naravno, sve zavisi koja vam je ciljana publika, većina ili sofisticirana manjina, i prema kojoj pravite dinamika objavljivanja.

  3. Prateci internet prezentacije shvatio sam da ma kako dobro napravili prezentaciju ako je ucestala i napadna mnogi ce prestati da je prate.

Ostavite odgovor