6 savjeta za dijeljenje vaše neprofitne uspješne priče pomoću saopštenja za medije

6 savjeta za dijeljenje vaše neprofitne uspješne priče pomoću saopštenja za medije

Da bi ispunili svoju misiju, mnoge neprofitne organizacije zavise od grantova, kampanja društveno odgovornog poslovanja i partnerstava sa fondacijama i drugim organizacijama.

Mnogo vremena potroše na pravljenje aplikacija za grantove ili na razvijanje odnosa sa sponzorskom kompanijom. Dijeljenje vijesti o uspjesima koje ostvare neće samo pomoći da se poveća vidljivost posla kojeg rade, nego će takođe podstaći i buduće šanse.

Ovdje je nabrojano 6 stvari koje mogu pomoći da saopštenje za medije neprofitne organizacije dobije na značaju i vidljivosti.

1. Iskoordinirajte partnere unaprijed.

Važno je identifikovati i povezati sve učesnike vaše neprofitne objave, uključujući organizacije sa kojima ste partneri. Na primjer, ako objavljujete vijest o dobijanju granta, možda postoje aspekti vijesti koji nisu predviđeni da se dijele javno. Rad sa učesnicima iz partnerskih organizacija će vam osigurati da podijelite pravu priču.

2. Uhvatite pažnju uvodom koji humanizira vašu vijest.

Zašto bi ljudima moglo biti važno da je vaša organizacija dobila grant? Mnogi samo skeniraju saopštenja za medije, čitajući samo naslov i prvi pasus. Vaša šansa da privučete pažnju medija se nalazi upravo tu – na početku. Korištenje uvodnog pasusa za humaniziranje priče je efektan način da zainteresujete čitaoce. Jedan od načina je da priča bude lična i iskrena. Motivišite ljude na čitanje pričajući priču o jednoj osobi koja će profitirati od partnerstva koje ste dobili.

3. Započnite konverzaciju uključujući citate.

Moćan citat o misiji vaše organizacije je jedan od boljih načina da proširite svoju priču. Kod pisanja citata budite sažeti i koristite prirodan jezik. Nemojte ponavljati informacije koje ste već uključili u saopštenje. Umjesto toga, citat treba da obezbijedi unikatnu i pamtljivu perspektivu na vijest. Razmotrite isticanje onog što radite kroz citiranje pojedinaca ili grupe kojima je vaša organizacija pomogla.

4. Potvrdite vaše izjave brojevima.

Kad ste već uključili citate u vaše saopštenje, podržite ih podacima. Ako govorite o specifičnom problemu, uključite činjenice i brojke o tome koliko ljudi je njim pogođeno svake godine. Ili analizirajte svotu novca da demonstrirate zašto su taj grant ili partnerstvo toliko važni. Uključivanje tačnih i lako razumljivih podataka pomaže građenju povjerenja i stavlja u kontekst probleme koje vaša organizacija pokušava riješiti.

5. Obezbijedite linkove da bi saopštenje ostalo dovoljno kratko.

Zato što partnerstvo uključuje više organizacija, možda će biti potrebno da ponudite kratak sažetak za svaku od njih. Ili možda imate dugu listu dobitnika granta na koju se želite pozvati. Izazove je izbjeći da ovakve informacije zatrpaju saopštenje za medije. Razmotrite pisanje kraće verzije sažetaka ili kratkog uvoda o listi koju želite uključiti, a onda linkovati na punu verziju koja se nalazi na vašoj web stranici za čitaoce koji žele više informacija.

6. Pokažite vašu misiju u akciji korištenjem multimedije.

Pričanje vaše neprofitne priče riječima će vas dovesti do određenog cilja. Da biste se istinski povezali sa vašom publikom i potaknuli je vašim vijestima, uključite fotografiju, infografiku ili video koji prikazuju kako vaša misija dotiče živote drugih. Pakovanje multimedije na način koji nije isključivo promotivni, pruža medijima dodatnu vrijednost koju će moći koristiti u svom izvještavanju.

U kombinaciji sa promotivnom strategijom, uvjerljivo saopštenje za medije može biti moćan način da podijelite vaše neprofitne vijesti.

Izvor: How to Share Your Nonprofit Success Story with a Press Release

Leave a Reply