7 DANA DO PROACTIVE KONFERENCIJE
– Acta, non verba. –
Nataša Pavlović Bujas, predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću – IPRA, otvara PROACTIVE 2024.
Program konferencije počinje predavanjem ”Populizam i Renesansa” Voje Žanetića. Voja je svojevrsna legenda industrije. On je komunikolog u marketingu, odličan satiričar i zanimljiv kolumnista. U svom radnom dijapazonu ima i pisanje scenarija i proze. Poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”, i jedan od autora emisije „PLjiŽ“.
Mai Al Akkad je iz Omana. Školovala se u Dohi, a novinarstvo je diplomirala na Univerzitetu Northwestern. Sportskim novinarstvom se bavila u Kataru, a u svijet PR-a i komunikacija ušla savjetujući globalne tehnološke brendove i startape. Mai će publici ponuditi dio odgovora kako je biti u kriznom komunikacijskom okruženju i strateški raditi na obnovi povjerenja u praksi. Ovu će priču podijeliti iz vlastitog iskustva vođenja korporativnih komunikacija Kaspersky tima u Evropi.
Izuzetno dinamičan, zabavan i poučan PROACTIVE World Cafe line up čine Haris Jusović moderacijom o nekonvencionalnoj komunikaciji i upotrebi humora u korporativnoj i institucionalnoj komunikaciji; Una Mesić o novoj generaciji CSR-a; Minela Vilić razgovorom o dobrim i lošim praksama saradnje klijenata i agencija (i kako može bolje); Miloš Đajić pitanjima o tome je li nam rodna ravnopravnost istrošena fraza ili stvarno radimo na tome, dok će o ekonomiji znanja, cijeni i vrijednosti PR-a govoriti dr Nela Kačmarčik Maduna.
Slijede ”Vruće stolice” sa Natašom Pavlović Bujas i panel „Kako su društvene mreže promijenile (i) institucionalnu komunikaciju“, koji moderira Željka Šulc, portparolka OSCE misije u BiH.
Line up drugog dana predvodi dr Dragana Đermanović sesijom predviđanja i uvida kakvo nam društvo donosi AI, kakva je sutrašnjica današnjih biznisa, gdje je naša uloga pojedinaca, zaključno sa školstvom, kao ključnom a zastarjelom silom razvoja. Nastavlja se triptihom važnih tema: ”Fulltime PR freelence style” sa Najrom Krvavac, Ilija Ćosić s preporukama i alatima za upotrebu LinkedIna kao najbolje lične i dugoročne PR strategije a Dajana Šipraga Zlojutro o mentalnoj otpornosti i kako je izgraditi.
Ivan Ćosić će prenijeti ”Šta ima novo lepo?” od aktuelnosti u biznisu, komunikacijama i svijetu koji mijenjaju nove tehnologije i nova okruženja.
Međunarodno udruženje za odnose s javnošću IPRA je konferenciji PROACTIVE dodijelilo Endorsed Conference Status. Status IPRA podržane konferencije dodjeljuje se događajima od posebnog značaja za PR profesiju širom svijeta.
PROACTIVE 2024 podržali su i ove godine Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i OSCE a pridružila im se kompanija Kaspersky. Medijski partneri su: magazin Gracija, mondo.ba, dan.me, inspo.ba.
PROACTIVE 2024, regionalna konferencija o odnosima s javnošću, biznisu i komunikacijama počinje u četvrtak 23. maja a traje do poslijepodneva 24. maja 2024. na Jahorini, u hotelu Rajska dolina. Više o prijavama, kotizacijama i smještaju: https://bit.ly/INFORMACIJE2024.
Program: https://bit.ly/proactiveprogram