7 koraka da kreirate sadržaj kojem će ljudi vjerovati i koji će dijeliti na društvenim mrežama

7 koraka da kreirate sadržaj kojem će ljudi vjerovati i koji će dijeliti na društvenim mrežama

Koliko puta ste kliknuli na interesantan naslov na društvenim mrežama, samo da bi se razočarali pogledavši pripadajući tekst ili video?

To se desilo svakom od nas. Prečesto, sadržaj koji privlači pažnju i dijeli se puno na mrežama, ne nudi vrijednost i mi požalimo zbog toga što smo kliknuli. Kada su u pitanju organizacije koje kreiraju taj sadržaj, mi gubimo povjerenje u njih.

Kreiranje dobrog sadržaja je kao hod po žici. Morate balansirati visoko kvalitetnim informacijama sa sadržajem koji će biti interesantan i inspirisati ljude da ga podijele.

Infografik koji je napravio „Insights in Marketing“ sadrži 10 savjeta za kreiranje sadržaja koji će zadovoljiti ove kriterije. Evo nekih:

  1. Neka sadržaj bude edukativan. 94% ljudi kaže da dijele sadržaj koji je edukativan.
  2. Pokažite svoje izvore. 49% ljudi će provjeriti činjenice koje ste naveli. Ako navedete gdje ste pronašli informacije, izgradićete povjerenje sa čitaocima.
  3. Nemojte prodavati. 30% ljudi kaže da čak i ako sadržaj samo lagano navodi proizvod ili uslugu, oni gube povjerenje u organizaciju koja ga je kreirala.
  4. Ostanite vjerni brendu. 92% potrošača kaže da žele poslovati sa organizacijama sa čijim vrijednostima se mogu poistovijetiti. Kreirajte sadržaj koji će interesovati potrošače i koji će odražavati ono u što vaša organizacija vjeruje.

Pogledajte infografik za više detalja:

walkingthetightropefinal

Izvor: 7 steps to creating trustworthy, shareable content

(1) Comments

Leave a Reply