Banjalučka pivara – novi logotip, novo partnerstvo i nova strategija

Banjalučka pivara – novi logotip, novo partnerstvo i nova strategija

Upostavljena je saradnja sa Banjalučkom pivarom u segmentu PR podrške na godišnjem nivou.

Agencija je zadužena za internu i eksternu komunikaciju Pivare kao i kreiranju plana i aktivnosti koji će
predstaviti poslovnu strategiju za 2012. godinu a koja će imati za cilj uspostavljanje još boljih odnosa sa lokalnom zajednicom kao i praćenje i kreiranje trendova koji će odgovarati na potrebe i zahtjeve kupaca i tržišta.

Aktivnost koja je ujedno i početak novih investicija Banjalučke pivare je prezentacija novog logotipa. Agencija je tim povodom organizovala doručak s predstavnicima medija na kojem je prezentovan novi
vizuelni identitet kao i planovi Pivare za 2012. godinu.

Pozivnica za novinare je u vidu puzzle dostavljana u redakcije novinara i tek nakon trećeg dana, odnosno treće dijelića puzzle su mediji “otkrili” ko ih poziva na događaj.

Pored zanimljive pozivnice, Pivara je svoj inovativni pristup pokazala i korištenjem Infografika za prezentaciju i ilustraciju razvoja Banjalučke pivare i njenog vizuelnog identiteta.