Blog

Instagram look tinejdžerica – iz roditeljske perspektive

Autorica: Anera Dizdarević

Nije lako biti tinejdžerka u eri masovnih medija. Djevojčicama tog doba je nametnuto, ili su sebi same nametnule, teško breme da moraju po svaku cijenu izgledati moderno i cool, zapravo full dotjerano i savršeno poput Barbie.

Moja djevojčica od 13 godina, koja ide u osmi razred osnovne škole, …

Misliti glavom – ne samo informacijama i uz pomoć medija

Organizacioni psiholog, govornik, pisac, podkaster i autor mog omiljenog njuzletera na engleskom Adam Grant je u jednom od mejlova pisao kako mu je student zatražio savjet. Pošto moje sjećanje nije sjajno, znači da ne možete očekivati detalje i da ćemo imati uvod i vrlo malo zapleta. Ali biće zaključak …

Međunarodni dan nenasilja: Kada mišljenje na internetu prelazi u govor mržnje?

Autorica: Semina Ždero

Prije par decenija tehnologiju u budućnosti smo zamišljali na samom vrhuncu. Očekivali smo napredak, brzinu, jednostavnost, praktičnost i svakodnevnu olakšicu u poslu i životu. Istina, nismo dobili leteće automobile, ali sve ostalo jesmo. Cijenu toga smo platili virtualnim prostorom gdje svako s tastaturom postaje sve – filozof, …

Poslovi koji nisu postojali prije 20 godina

Autorica: Semina Ždero

Sjećate li se dial-up konekcije, preuzimanja fajlova u trajanju od nekoliko sati (ili dana), zakrčene memorije i života kada nam tehnologija nije bila presudna za karijeru? Iako je to bilo prije svega 20ak godina, od tada pa do danas se mnogo šta promijenilo.

Dial-up više niko ne koristi, …

Threads VS Twitter

Autorica: Semina Ždero

Sad kad znamo da smo poprilično ovisni o društvenim mrežama i potpuno zatrpani informacijama i dezinformacijama, stigla je i ključna karika koja nedostajala našim životima – još jedna društvena mreža. 🥴 No, situacija ne bi bila toliko zanimljiva da nova zvijezda Threads nije poljuljala digitalni svijet svojom …

Vještačka inteligencija – alat ili konkurencija?

Autor: Nermin Zejnilović

PROACTIVE WORLD CAFE radionica: Šta smo naučili?

Kod učesnika PROACTIVE World Cafe-a sam primjetio da mnogo ljudi razmišlja da li će vještačka inteligencija proširiti generacijski jaz, te da su svi zabrinut da li će nove generacije biti snalažljive. Da li će oni biti lijeni? Da li će uopšte pokušati …

Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?

Autorka: Ana Brzaković

Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.

Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:

4,3B ljudi iliti …