Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?
Autorka: Ana Brzaković
Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.
Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:
4,3B ljudi iliti …
Društvene teme, društvena odgovornost, uloga organizacija i korporacija u zagovaranju i postizanju društvene promjene
Autor: Miloš Đajić
World cafe predstavlja odličan alat za prikupljanje mišljenja učesnika i učesnica nekog događaja. U dinamičnom okruženju sa jasno definisanim temama učesnici i učesnice nekog događaja mogu u kratkom vremenskom roku izneti svoje različite ideje i predloge. Po principu „ništa nije glupo“ moderatori world cafe radionice prikupljaju mišljenja …
Toksičnost uspjeha i filtera na društvenim mrežama – kako sačuvati mentalno zdravlje?
Autorka: Dajana Šipraga Zlojutro, psihoterapeutkinja i blogerka CaraDara
Mogućnosti savremenog društva su neizmjerno veće nego ikad prije. Na dohvat ruke nam je svo znanje i zanimljivosti ovog svijeta, a opet, osjećamo se nikad manjim i nebitnijim. Čini se kao da je pojedinac sveden samo na jednu dimenziju – biti što …
Sloboda i odgovornost komunikacijskih praksi
Poruke iz panela: Greenwashing, brainwashing, spin, prikriveno oglašavanje ili najgori posao koji je PR ikad napravio
Autor: Pedja Ašanin Gole
Imamo li, kao iskusniji i etični komunikacijski praktičari, luksuz da ”biramo” samo one klijente koji su ”zeleni”, nemaju loš uticaj na okoliš, imaju odličnu reputaciju – interno, među zaposlenima i u …
Infodemija
Autor: Drenislav Žekić
Infodemija je prekomjerna količina informacija o nekom problemu koja otežava pronalaženje rješenja. U javnom prostoru o njoj se intenzivnije razgovara od kako je glavni direktor Svjetske zdravstvene organizacije Tedros Ghebreyesus rekao da se svijet tokom korone ne bori samo s epidemijom već i infodemijom. Mediji su preplavljeni …
#PROACTIVE World Cafe: Naučna pismenost – akademska privilegija ili pravo svih?
Autorka: Nataša Kilibarda
Najpre, šta znači biti naučno pismen? — Znati da imati mišljenje nije uvek isto što i misliti i znati misliti, usvajati u praksi dokazane činjenice kao reper za donošenje informisanih odluka. Bilo to vezano za odabir vakcine protiv koronavirusa, verovanje (ili ne!) u kemtrejlse, dnevni unos soli …
VRUĆE DRUŠTVENE TEME U PROGRAMU KONFERENCIJE PROACTIVE 2023
Objavljen je program konferencije PROACTIVE 2023 koji nudi raznovrsnost i različite perspektive za univerzalne komunikacijske i uopšte, izazove poslovanja u 21. vijeku.
Konferenciju će otvoriti prof. dr Alenka Jelen predavanjem o rodnoj nejednakosti koja se još uvijek smatra neproblematičnom, iako iskustva iz prakse govore drugačije jer istraživanja pokazuju da su …