Blog

Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?

Autorka: Ana Brzaković

Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.

Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:

4,3B ljudi iliti …

Društvene teme, društvena odgovornost, uloga organizacija i korporacija u zagovaranju i postizanju društvene promjene

Autor: Miloš Đajić

World cafe predstavlja odličan alat za prikupljanje mišljenja učesnika i učesnica nekog događaja. U dinamičnom okruženju sa jasno definisanim temama učesnici i učesnice nekog događaja mogu u kratkom vremenskom roku izneti svoje različite ideje i predloge. Po principu „ništa nije glupo“ moderatori world cafe radionice prikupljaju mišljenja …

Sloboda i odgovornost komunikacijskih praksi

Poruke iz panela: Greenwashing, brainwashing, spin, prikriveno oglašavanje ili najgori posao koji je PR ikad napravio
Autor: Pedja Ašanin Gole

Imamo li, kao iskusniji i etični komunikacijski praktičari, luksuz da ”biramo” samo one klijente koji su ”zeleni”, nemaju loš uticaj na okoliš, imaju odličnu reputaciju – interno, među zaposlenima i u …

Infodemija

Autor: Drenislav Žekić

Infodemija je prekomjerna količina informacija o nekom problemu koja otežava pronalaženje rješenja. U javnom prostoru o njoj se intenzivnije razgovara od kako je glavni direktor Svjetske zdravstvene organizacije Tedros Ghebreyesus rekao da se svijet tokom korone ne bori samo s epidemijom već i infodemijom. Mediji su preplavljeni …

VRUĆE DRUŠTVENE TEME U PROGRAMU KONFERENCIJE PROACTIVE 2023

Objavljen je program konferencije PROACTIVE 2023 koji nudi raznovrsnost i različite perspektive za univerzalne komunikacijske i uopšte, izazove poslovanja u 21. vijeku.

Konferenciju će otvoriti prof. dr Alenka Jelen predavanjem o rodnoj nejednakosti koja se još uvijek smatra neproblematičnom, iako iskustva iz prakse govore drugačije jer istraživanja pokazuju da su …