Poslovi koji nisu postojali prije 20 godina
Autor: Semina Ždero
Sjećate li se dial-up konekcije, preuzimanja fajlova u trajanju od nekoliko sati (ili dana), zakrčene memorije i života kada nam tehnologija nije bila presudna za karijeru? Iako je to bilo prije svega 20ak godina, od tada pa do danas se mnogo šta promijenilo.
Dial-up više niko ne koristi, …
Threads VS Twitter
Autor: Semina Ždero
Sad kad znamo da smo poprilično ovisni o društvenim mrežama i potpuno zatrpani informacijama i dezinformacijama, stigla je i ključna karika koja nedostajala našim životima – još jedna društvena mreža. 🥴 No, situacija ne bi bila toliko zanimljiva da nova zvijezda Threads nije poljuljala digitalni svijet svojom …
Vještačka inteligencija – alat ili konkurencija?
Autor: Nermin Zejnilović
PROACTIVE WORLD CAFE radionica: Šta smo naučili?
Kod učesnika PROACTIVE World Cafe-a sam primjetio da mnogo ljudi razmišlja da li će vještačka inteligencija proširiti generacijski jaz, te da su svi zabrinut da li će nove generacije biti snalažljive. Da li će oni biti lijeni? Da li će uopšte pokušati …
Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?
Autorka: Ana Brzaković
Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.
Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:
4,3B ljudi iliti …
Društvene teme, društvena odgovornost, uloga organizacija i korporacija u zagovaranju i postizanju društvene promjene
Autor: Miloš Đajić
World cafe predstavlja odličan alat za prikupljanje mišljenja učesnika i učesnica nekog događaja. U dinamičnom okruženju sa jasno definisanim temama učesnici i učesnice nekog događaja mogu u kratkom vremenskom roku izneti svoje različite ideje i predloge. Po principu „ništa nije glupo“ moderatori world cafe radionice prikupljaju mišljenja …
Toksičnost uspjeha i filtera na društvenim mrežama – kako sačuvati mentalno zdravlje?
Autorka: Dajana Šipraga Zlojutro, psihoterapeutkinja i blogerka CaraDara
Mogućnosti savremenog društva su neizmjerno veće nego ikad prije. Na dohvat ruke nam je svo znanje i zanimljivosti ovog svijeta, a opet, osjećamo se nikad manjim i nebitnijim. Čini se kao da je pojedinac sveden samo na jednu dimenziju – biti što …
Sloboda i odgovornost komunikacijskih praksi
Poruke iz panela: Greenwashing, brainwashing, spin, prikriveno oglašavanje ili najgori posao koji je PR ikad napravio
Autor: Pedja Ašanin Gole
Imamo li, kao iskusniji i etični komunikacijski praktičari, luksuz da ”biramo” samo one klijente koji su ”zeleni”, nemaju loš uticaj na okoliš, imaju odličnu reputaciju – interno, među zaposlenima i u …