Blog

Poslovi koji nisu postojali prije 20 godina

Autor: Semina Ždero

Sjećate li se dial-up konekcije, preuzimanja fajlova u trajanju od nekoliko sati (ili dana), zakrčene memorije i života kada nam tehnologija nije bila presudna za karijeru? Iako je to bilo prije svega 20ak godina, od tada pa do danas se mnogo šta promijenilo.

Dial-up više niko ne koristi, …

Threads VS Twitter

Autor: Semina Ždero

Sad kad znamo da smo poprilično ovisni o društvenim mrežama i potpuno zatrpani informacijama i dezinformacijama, stigla je i ključna karika koja nedostajala našim životima – još jedna društvena mreža. 🥴 No, situacija ne bi bila toliko zanimljiva da nova zvijezda Threads nije poljuljala digitalni svijet svojom …

Vještačka inteligencija – alat ili konkurencija?

Autor: Nermin Zejnilović

PROACTIVE WORLD CAFE radionica: Šta smo naučili?

Kod učesnika PROACTIVE World Cafe-a sam primjetio da mnogo ljudi razmišlja da li će vještačka inteligencija proširiti generacijski jaz, te da su svi zabrinut da li će nove generacije biti snalažljive. Da li će oni biti lijeni? Da li će uopšte pokušati …

Kako pisati i voditi newsletter koji ljudi vole čitati?

Autorka: Ana Brzaković

Na ovogodišnjem Proactive-u pričali smo Adnan i ja o pisanju i vođenju newslettera. Newsletter je deo email marketinga, forma i kanal komunikacije koji je kod nas, na žalost, nedovoljno iskorišćen i stavljen po strani, potpuno nepravedno.

Email marketing i newsletter su odlični iz više razloga:

4,3B ljudi iliti …

Društvene teme, društvena odgovornost, uloga organizacija i korporacija u zagovaranju i postizanju društvene promjene

Autor: Miloš Đajić

World cafe predstavlja odličan alat za prikupljanje mišljenja učesnika i učesnica nekog događaja. U dinamičnom okruženju sa jasno definisanim temama učesnici i učesnice nekog događaja mogu u kratkom vremenskom roku izneti svoje različite ideje i predloge. Po principu „ništa nije glupo“ moderatori world cafe radionice prikupljaju mišljenja …

Sloboda i odgovornost komunikacijskih praksi

Poruke iz panela: Greenwashing, brainwashing, spin, prikriveno oglašavanje ili najgori posao koji je PR ikad napravio
Autor: Pedja Ašanin Gole

Imamo li, kao iskusniji i etični komunikacijski praktičari, luksuz da ”biramo” samo one klijente koji su ”zeleni”, nemaju loš uticaj na okoliš, imaju odličnu reputaciju – interno, među zaposlenima i u …