Blog

VRUĆE DRUŠTVENE TEME U PROGRAMU KONFERENCIJE PROACTIVE 2023

Objavljen je program konferencije PROACTIVE 2023 koji nudi raznovrsnost i različite perspektive za univerzalne komunikacijske i uopšte, izazove poslovanja u 21. vijeku.

Konferenciju će otvoriti prof. dr Alenka Jelen predavanjem o rodnoj nejednakosti koja se još uvijek smatra neproblematičnom, iako iskustva iz prakse govore drugačije jer istraživanja pokazuju da su …

Digitalni marketing i marketing na društvenim mrežama – Gdje je granica?

Autorica: Semina Ždero

Je li vrijeme da precrtamo znak jednakosti između digitalnog marketinga i marketinga na društvenim mrežama?

Marketing je često neshvaćena oblast rada u Bosni i Hercegovini. Sve kreativne ideje i poduhvati da se one realizuju ostaju daleko od očiju javnosti koja, u konačnici, vidi samo gotov proizvod – reklamu. …

Vrijeme umjetne inteligencije – Da li će AI ukrasti radne stolove?

Autorica: Semina Ždero

Ako pitate ChatGPT hoće li nas zamijeniti, reći će, pogodite – naravno da ne. 😊

Ovaj umiljati software koji odgovara na sva pitanja ljudskog uma plijeni intenzivnu pažnju posljednjih par mjeseci. Vjerujemo da ste već svi umorni od čitanja 739510 članka o umjetnoj inteligenciji i platformama za istu …

Umjesto statusa

Živjeli i zdravi hodili kroz 2023.

Bila je ovo godina učenja i promjena i naših okruglih 20 godina postojanja i rada.

Traženih i željenih, ali i neželjenih a korisnih i potrebnih lekcija. Ipak, kad malo bolje razmislim, mogu i možemo da budemo ponosni na rezultate i postignuća u 2022.

Realizovali smo baš …

Društvene mreže nisu besplatan kanal komunikacije

Nastup na društvenim mrežama zahtijeva znanje, vrijeme, rad

Ništa nije besplatno.

Pa čak i kad ne ulažete novac u oglašavanje.
Resurse koji su neophodni za prisutnost na društvenim mrežama možemo podijeliti na obavezne i poželjne.

Obavezni:
* Vrijeme.
* Znanje: 1. Jezika – vještina jasnog, kratkog i pismenog izražavanja; 2. O ciljnim grupama ili …

Dr Dragana Đermanović – PROACTIVE 2022: PR – juče, danas, sutra

„Emocionalna inteligencija jeste i ostat će najznačajnija inteligencija koja može parirati vještačkoj inteligenciji.“
Kroz retrospektivu, dr Dragana Đermanović se u svom predavanju, Od PR-a do sveobuhvatnog korporativnog razvoja, osvrnula na period od 20 godina, i podsjetila kako je izgledao PR tada iz njenog ličnog i profesionalnog ugla. Danas je stajališta …