Blog

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 4)

Agencije, nevladine organizacije i novinari koji prodaju pi-ar svoje odnose s medijima treba da grade svojim trudom i angažmanom.
Odnosi s medijima, kao sastavni dio odnosa s javnošću, ne bi trebalo uopšte da zavise od budžeta zakupa sa pojedinim ili svim medijima.

Iako mi djeluje da je baš kasno za …

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 3)

PR praktičari kojima je konferencija za novinare (press?!) obavezni i glavni format komunikacije s javnošću ozbiljno ugrožavaju odnose s javnošću kao stratešku funkciju upravljanja.
Konferencije za novinare redovno organizuju – i treba da organizuju – organizacije  (kompanije, institucije, NVO) koje su dužne da informišu, izvještavaju i obavještavaju javnost. NE …

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 2)

Ozbiljni biznisi komuniciraju ako imaju razlog, informaciju ili nešto novo da kažu.
Ozbiljne kompanije triput prosijavaju riječi i ne koriste one koje nisu tačne, samo zato sto dobro zvuče. Četiri puta sam prosijala riječi u ovoj rečenici.
Ozbiljni brendovi koriste činjenice i informacije u svojoj komunikaciji, internoj i eksternoj, …

prime-communications-posao

#POSAO za kreativce – Tražimo grafičkog dizajnera

#POSAO za kreativce

Tražimo grafičkog dizajnera

Lokacija: Banja Luka

 
Grafički dizajner
 

Tražimo:

 

Kreativnost

Poznavanje programa Photoshop, Illustrator i InDesign;

Poznavanje osnova dizajna za internet marketing i društvene mreže

Sposobnost saradnje sa klijentima i kolegama koje nemaju pojma o tome, šta je moguće a čemu je potrebno prilagođavanje, ukratko – fleksibilnost;

Sposobnost rada na više projekata i u kratkim …

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 1)

PR nije skraćenica za odnose s medijima. Ne zanima me ko vam je rekao da jeste.
PR nije skraćenica za PRomociju. Ili za samoPRomociju, samo zato što se akronim slučajno smjestio tu.

Akronim PR je devastiran  zloupotrebom u promotivne i samopromotivne svrhe organizacija i pojedinaca koji znaju malo ili ne …

PRC: Dodijeljene studije slučaja takmičarskih ekipama

Studenti kreiraju PR strategije za Vakufsku banku i UNICEF-ov U-Report

Sedmi po redu PR Challenge ugositit će u finalu pet najboljih ekipa koje su upravo dobile priliku da odaberu koju PR strategije će raditi, za profitnu ili neprofitnu organizaciju. Ovogodišnji partneri PR Challengea, Vakufska banka d.d. Sarajevo i UNICEF, pripremili …

Šta vlasnici biznisa treba da znaju o odnosima s javnošću

Dobra reputacija je najvažnija stvar koju biznis može imati, a bez PR-a je neće imati
Piše: Christina NicholsonOwner, Media Maven
Iz mog iskustva, kada ljudi potraže usluge odnosa s javnošću ili hoće da angažuju PR firmu, rade to da bi bili vidljivi u medijima. Mnogo toga spada u odnose s javnošću, …