Blog

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 1)

PR nije skraćenica za odnose s medijima. Ne zanima me ko vam je rekao da jeste.
PR nije skraćenica za PRomociju. Ili za samoPRomociju, samo zato što se akronim slučajno smjestio tu.

Akronim PR je devastiran  zloupotrebom u promotivne i samopromotivne svrhe organizacija i pojedinaca koji znaju malo ili ne …

PRC: Dodijeljene studije slučaja takmičarskih ekipama

Studenti kreiraju PR strategije za Vakufsku banku i UNICEF-ov U-Report

Sedmi po redu PR Challenge ugositit će u finalu pet najboljih ekipa koje su upravo dobile priliku da odaberu koju PR strategije će raditi, za profitnu ili neprofitnu organizaciju. Ovogodišnji partneri PR Challengea, Vakufska banka d.d. Sarajevo i UNICEF, pripremili …

Šta vlasnici biznisa treba da znaju o odnosima s javnošću

Dobra reputacija je najvažnija stvar koju biznis može imati, a bez PR-a je neće imati
Piše: Christina NicholsonOwner, Media Maven
Iz mog iskustva, kada ljudi potraže usluge odnosa s javnošću ili hoće da angažuju PR firmu, rade to da bi bili vidljivi u medijima. Mnogo toga spada u odnose s javnošću, …

5 taktika odnosa s javnošću za zaposlene preduzetnike

Piše: Christina Nicholson, Owner, Media Maven

Danas nije lako biti naprijed ili u sredini. Na tržištu smo na različite načine i bezbroj mjesta, te na svakoj mogućoj platformi. Održati vaš brend vidljivim je zaista pravi izazov.

Mnogi preduzetnici misle da će novac i veliki budžeti riješiti ovaj problem. Ali neće. Jedna …

5 vodećih makro promjena PR evolucije

PR utiče na promjenu, štiti brend, angažuje kupce i povećeva profit
Piše: Rebekah IliffChief strategy officer, AirPR
Kao neko ko je poslednje dvije decenije bio u srcu PR industrije, prvo kao PR praktičar a onda na strani razvoja softvera, moja generacija i ja se slažemo u jednoj stvari – PR više …

Molim za malo pažnje

Piše: Steve Bauer za fleishmanhillard.com
Izvor – http://fleishmanhillard.com/2018/02/social-innovation/may-attention-please/
Vrijeme. To je naš najvrjedniji resurs. Kako ćemo ga trošiti bira svako od nas za sebe.

Ali puno njih se takmiči za naše vrijeme… i za našu pažnju. Studije pokazuju da prosječna osoba vidi do 10.000 brendiranih poruka dnevno. I dok se može diskutovati …

Kad „face“ daju savjete…

PR je umjetnost, ma šta neko mislio o toj definiciji i teoriji. Umjetnost koja se svakodnevno mijenja i razvija, napreduje i oblikuje svijet kakvim ga poznajemo. Dok jedni misle da su pojedini „Bogom dani“ da budu viđeni, drugi smatraju da nemaju dovoljno sreće a nijedna strana nije u pravu …