Blog

Kako se kreira i razvija uspješna PR strategija?

Primjećujete li u posljednje vrijeme svoje konkurente u medijima? Ako je odgovor potvrdan, budite sigurni da su oni shvatili važnost PR strategije i proaktivno plasiraju priče o sebi u medije. Ukoliko i vi želite djelić medijskog pažnje za sebe, morate biti proaktivni i razmišljati u tom pravcu – dva …

Prodaja juče, danas i sutra

 

Kome, zašto, kad… koga briga?!

Juče nazvao dečko, koliko se sjećam, ime rekao nije ali je spomenuo firmu čijeg se naziva definitivno ne sjećam. Nastup brz i agresivan. Zove da ponudi saradnju. Uvijek sam za. Oni (ta firma) su pregledali naš sajt vidjeli da je loš, tehnološki zastario pa da …

Deset mitova o društvenim mrežama koje trebate ignorisati

Internet je prepun raznih blogova koji se bave društvenim medijima ali to ne znači da su njihovi savjeti dobri i da su u pravu. Za vas smo izdvojili deset najčešće ponavljanih mitova u svijetu digitalnog marketinga.
Mit br.1 – Morate biti aktivni na svakoj platformi
Brend menadžeri bi trebali da se …

Kako zaposliti konsultanta za društvene medije

Bez obzira na vrstu posla kojim se bavite, vjerujemo da ste razmišljali o tom da li vam trebaju društvene mreže za promociju i šta sa njima možete ili ne možete postići. Možda ste i sami pokušavali uraditi nešto ali to nije davalo nikakve efekte i bilo je bez ikakvog …

Samopouzdanje i zašto je bitno razvijati ga

Samopouzdanje – ključno za život ali i karijeru, to znate. Ali, znate li kako steći i razvijati samopouzdanje?
Svjetski priznati psiholog, Daniel Goleman je za Harvard Biznis magazin napisao članak upravo o tom koje su osobine koje čine dobrog vođu i okarakterisao kao nekog ko „razumije sebe i svoje emocije, …