Blog

5 vodećih makro promjena PR evolucije

PR utiče na promjenu, štiti brend, angažuje kupce i povećeva profit
Piše: Rebekah IliffChief strategy officer, AirPR
Kao neko ko je poslednje dvije decenije bio u srcu PR industrije, prvo kao PR praktičar a onda na strani razvoja softvera, moja generacija i ja se slažemo u jednoj stvari – PR više …

Molim za malo pažnje

Piše: Steve Bauer za fleishmanhillard.com
Izvor – http://fleishmanhillard.com/2018/02/social-innovation/may-attention-please/
Vrijeme. To je naš najvrjedniji resurs. Kako ćemo ga trošiti bira svako od nas za sebe.

Ali puno njih se takmiči za naše vrijeme… i za našu pažnju. Studije pokazuju da prosječna osoba vidi do 10.000 brendiranih poruka dnevno. I dok se može diskutovati …

Kad „face“ daju savjete…

PR je umjetnost, ma šta neko mislio o toj definiciji i teoriji. Umjetnost koja se svakodnevno mijenja i razvija, napreduje i oblikuje svijet kakvim ga poznajemo. Dok jedni misle da su pojedini „Bogom dani“ da budu viđeni, drugi smatraju da nemaju dovoljno sreće a nijedna strana nije u pravu …

(is)Pratite trendove

PR je profesija koja podrazumijeva verbalne i komunikacijske sposobnosti ali i analitičnost. Kad planirate kampanju i bavite se organizacijom medija, da li pratite rezultate? Kako mjerite obavljeni posao i kako ga kasnije prezentujete novim, potencijalnim klijentima?

Jedan od najvažnijih odnosa je onaj između novinara i PR službe, jedni bez drugih …

Ove 4 PR strategije počnite odmah da koristite!

Bilo da se PRom bavite godinu, dvije ili pet, nove tehnologije i praćenje istih nikako ne smijete da zenemarite. Budite u korak s vremenom. Budite prvi čak i ako niste najbolji.
1. Sarađujte sa influenserima
Prenošenje od usta do usta, pokrivenost u medijima i uključenost u dešavanja su sve bitne stavke …

Kako se kreira i razvija uspješna PR strategija?

Primjećujete li u posljednje vrijeme svoje konkurente u medijima? Ako je odgovor potvrdan, budite sigurni da su oni shvatili važnost PR strategije i proaktivno plasiraju priče o sebi u medije. Ukoliko i vi želite djelić medijskog pažnje za sebe, morate biti proaktivni i razmišljati u tom pravcu – dva …

Prodaja juče, danas i sutra

 

Kome, zašto, kad… koga briga?!

Juče nazvao dečko, koliko se sjećam, ime rekao nije ali je spomenuo firmu čijeg se naziva definitivno ne sjećam. Nastup brz i agresivan. Zove da ponudi saradnju. Uvijek sam za. Oni (ta firma) su pregledali naš sajt vidjeli da je loš, tehnološki zastario pa da …