Blog

Šta ne biste trebali govoriti novinarima?

Piše: John Warburton, direktor Manchester PR agency jwc

Nakon 20 godina rada u, ali i sa medijima, ne mogu a da se ne osvrnem na iskustvo koje sam imao sa PR agencijama i njihovim predstavnicima i sve što mogu da kažem – više je bilo lošeg nego dobrog, odnosno „korak naprijed, nazad …

Kako priznati grešku i ispraviti je?

U ljubavi možete sebi dopustiti greške i možda izbjeći izvinjavanje, ali u organizacijama i poslu,  tom nema mjesta. Ko radi taj i griješi, a ko griješi mora to ispraviti na najbolji mogući način. Ako radite u PR sektoru, onda znate o čemu govorimo – greške se dešavaju, bitno je …

Zašto su PR stručnjaci dobri roditelji?

Bavljenje PRom se pokazalo kao izuzetno dobar trening i priprema za roditeljstvo. Znate li u čemu je tajna?

Čovječanstvo je i dalje u potrazi za receptom koji bi poštedio muke sve roditelje i donio instant rješenje kako odgajati djecu. Nezahvalno je tvrditi da postoji recept koji bismo mogli podijeliti sa …

8 digitalnih vještina koje trebaju znati sva djeca

Piše: Yuhyun Park, Chair, infollutionZERO Foundation za weforum.org

Generacijama ranije, IT i digitalni mediji su bile vještine koje su poznavali rijetki. Danas su to ključne vještine neophodne za uspjeh u mnogim karijerama.

Zbog toga su digitalne vještine esencijalni dio obimne mreže obrazovanja. Bez digitalnog edukativnog programa na nivou države, pristup tehnologiji …

5 razloga zbog kojih jedva čekam kraj maja

Sve razloge zbog kojih željno iščekujem kraj maja, tačnije 29. i 30. 5. bih mogla kratko sažeti i u jedan – zbog Spark.me konferencije. Ali, zbog onih kojima još uvijek nije jasno zašto tu konferenciju toliko volim(o) i čekam(o) sa nestrpljenjem, napisaću i konkretne razloge.
1. Spark.me konferencija je prozor …

10 najvećih grešaka kod ličnog brendiranja

Piše: Ryan Erskine za www.entrepreneur.com

Kad se radi o ličnom brendiranju, vidjeli smo u zadnje vrijeme puno toga. Naučili smo smiješne lekcije o brendiranju od meksičkih glavnih dilera i otkrili trend korištenja lažnih imena za online upoznavanje. Gledali smo Trumpa i Hilary Clinton kako se prepucavaju na društvenim mrežama i …

6 načina da vaš video bude zanimljiv publici

Piše: Brian Pittman

Nije lako napraviti video koji će aktivirati vašu publiku. Upravo zato su mnogi korporativni YouTube kanali nešto poput groblja intervjua, dosadnih predstavljanja proizvoda i video ostataka.

Međutim, pošto apetit za video sadržajem stalno raste, ovdje je 6 načina koji će vam pomoći da udahnete život vašim video sadržajima …