Blog

Kako do uspješnog bloga u samo četiri koraka?

Blogovi i bloganje je postalo ključno u svim sferama poslovanja bilo da ste mala porodična firma, NVO organizacija ili individualac – blogajte! U svijetu digitalnog marketinga, blogovi su filteri zanimljivog sadržaja i vodilja svima koji se zapute u svijet interneta da nešto pronađu… Ako radite posao kako treba, oni …

Učim, da radim i da mogu (bilo šta)

Tekst podržava i promoviše projekat Coca-Colina podrška mladima.
Piše: Ana Kotur

Odrasla sam uz rečenicu „Uči, nećeš morati, a ni moći raditi!“. Uostalom, more ljudi iz moje generacije (i onih približnih), odrastalo je uz istu rečenicu. Samo, kod mene je nosila jedan teret nemoći.

Kao neko ko od rođenja ima etiketu drugačije, …

Moć vizualizacije

U posljednjem aktuelnom izvještaju o radu The New York Times je analizirao stanje u kom se nalaze sa naglaskom na ispitivanje pozicije u svijetu digitalnih medija. Jedna od glavnih teza i zaključaka je bila da „novinarstvo mora da prati nove trendove i učestvuju u stvaranju istih kod čitalaca“. Ali, …

8 savjeta kako da budete PR zvijezda

Iako možda mislite da je sve što se tiče PRa glamur i sjaj, kokteli i uspjeh ipak je ovo posao u kom ne teče med i mlijeko i koji, kao i svaki drugi, zahtijeva posvećenost, naporan rad, stresno je na dnevnoj osnovi ali na kraju dana, beskonačno ispunjava i …

Šta ne biste trebali govoriti novinarima?

Piše: John Warburton, direktor Manchester PR agency jwc

Nakon 20 godina rada u, ali i sa medijima, ne mogu a da se ne osvrnem na iskustvo koje sam imao sa PR agencijama i njihovim predstavnicima i sve što mogu da kažem – više je bilo lošeg nego dobrog, odnosno „korak naprijed, nazad …