(is)Pratite trendove
PR je profesija koja podrazumijeva verbalne i komunikacijske sposobnosti ali i analitičnost. Kad planirate kampanju i bavite se organizacijom medija, da li pratite rezultate? Kako mjerite obavljeni posao i kako ga kasnije prezentujete novim, potencijalnim klijentima?
Jedan od najvažnijih odnosa je onaj između novinara i PR službe, jedni bez drugih …
Ove 4 PR strategije počnite odmah da koristite!
Bilo da se PRom bavite godinu, dvije ili pet, nove tehnologije i praćenje istih nikako ne smijete da zenemarite. Budite u korak s vremenom. Budite prvi čak i ako niste najbolji.
1. Sarađujte sa influenserima
Prenošenje od usta do usta, pokrivenost u medijima i uključenost u dešavanja su sve bitne stavke …
Kako se kreira i razvija uspješna PR strategija?
Primjećujete li u posljednje vrijeme svoje konkurente u medijima? Ako je odgovor potvrdan, budite sigurni da su oni shvatili važnost PR strategije i proaktivno plasiraju priče o sebi u medije. Ukoliko i vi želite djelić medijskog pažnje za sebe, morate biti proaktivni i razmišljati u tom pravcu – dva …
Prodaja juče, danas i sutra
Kome, zašto, kad… koga briga?!
Juče nazvao dečko, koliko se sjećam, ime rekao nije ali je spomenuo firmu čijeg se naziva definitivno ne sjećam. Nastup brz i agresivan. Zove da ponudi saradnju. Uvijek sam za. Oni (ta firma) su pregledali naš sajt vidjeli da je loš, tehnološki zastario pa da …
Deset mitova o društvenim mrežama koje trebate ignorisati
Internet je prepun raznih blogova koji se bave društvenim medijima ali to ne znači da su njihovi savjeti dobri i da su u pravu. Za vas smo izdvojili deset najčešće ponavljanih mitova u svijetu digitalnog marketinga.
Mit br.1 – Morate biti aktivni na svakoj platformi
Brend menadžeri bi trebali da se …
Znate li koja su to tri zlatna pravila oblačenja kad su u pitanju govornici?
Ako ste se ikada zapitali da li ste nedovoljno sređeni ili možda čak i previše za neki javni nastup, pokušaćemo vam ovim tekstom riješiti nedoumice. Skoro pa cijelu deceniju se blogovi i blogeri bave upravo ovim pitanjem i, vjerovali ili ne, i na tom se polju trendovi mijenjaju i …
Šest savjeta kako da pronađete frilens pisce, stručnjake za društvene mreže i PR asistente
Svijet PRa i komunikacija je „zajednica“ koja raste i uvijek se razvija i potreba za kadrom u tom polju poslovanja je iz dana u dan sve veća i veća. Sve više poslodavaca se odlučuje da u svoje timove uključuje spoljne saradnike i frilens stručnjake jer se to u praksi …