Blog

BROJ vs DOSEG

Algoritam diktira nova pravila igre u kojoj je uvijek u prednosti
Jeste li primijetili na svojim nalozima na društvenim mrežama kako nas algoritam promišljeno ”guši”? Jedna zanimljivost je baš upadljiva u poslednje vrijeme – što veći broj pratilaca, to nam je manji doseg… Nema logike, zar ne?

Društvene mreže imaju svoje …

Pop the bubble – zbriši is svog filter mjehurića

Koncept filter mjehurića osmislio je Eli Pariser i pojasnio u knjizi “The Filter Bubble: What The Internet Is Hiding From You”, a neke lekcije iz knjige već smo preveli.
 Kako da obrnemo igricu, prevarimo algoritme i otvorimo se novom svijetu informacija? Srećom, nije tako teško napustiti filter mjehurić, samo ako …

Kakve su ti misli takav ti je internet ili ipak ne?

Pouke iz knjige “The Filter Bubble: What The Internet Is Hiding From You”
Sasvim je običan dan u kom skrolamo po portalu s vijestima. Slabe su šanse da to radimo s namjerom da se edukujemo o određenoj temi. Vjerovatno čekamo u redu, čitamo u autobusu ili u teretani, prokrastiniramo …

Pristupačnost je važna

5 načina da svoje društvene medije učinite inkluzivnijima

Piše: Alexa Heinrich

Za većinu je korištenje društvenih mreža relativno jednostavno iskustvo. Mnogi od nas se prijavljuju na svoje omiljene platforme više puta dnevno, a često su baš društvene mreže prva stvar koju provjerimo ujutro i poslednja pred spavanje.

Ipak, naša iskustva nisu ista. Svi objavljujemo različite statuse, dijelimo različite vijesti, …

OTPEČAĆENI SUDSKI SPISI DOKUMENTUJU DA JE FACEBOOK TARGETIRANJE NEPOUZDANO I DA SE SKORO MOŽE OKARAKTERISATI KAO PREVARA

Interni dokumenti sugerišu da Facebook treba prestati da se pozicionira kao šampion malog biznisa.
Piše: Sam Biddle

Facebook je pokrenuo PR kampanju u kojoj tvrdi da Apple nanosi ozbiljnu štetu američkim malim preduzećima postavkama funkcije privatnosti iOS-a. Istovremeno, prema navodima iz nedavno otpečaćenih sudskih spisa, Facebook prodaje ciljane oglase koji su …

Crtice iz života PR praktičara (Vol. 5)

PR je praksa. Predstavlja skup aktivnosti čijim djelovanjem utičemo na izgradnju dugoročnih odnosa i interesa između organizacije i njenih ključnih javnosti, putem pouzdanih i etičnih komunikacijskih metoda. Tako je praksu kojom se bavimo definisalo i međunarodno udruženje za odnose s javnošću – IPRA.

PR nije jedna aktivnost, događaj, tekst, video, …

Google-ov novi ”Messy Middle” – o čemu je riječ?

Fotografija preuzeta sa www.thinkwithgoogle.com

Nick Barthram, suosnivač i strateški partner britanske konsultantske kuće Firehaus, inspirisan izvještajem koji je objavio Google, u kome je predstavljen revolucionarni (ili ne baš toliko) ”Messy Middle” model, nedavno je na Linkedinu objavio najznačajnije tačke iz izvještaja, odgovarajući na provokativna pitanja kako bi pojam približio i …