Društvene mreže nisu besplatan kanal komunikacije
Nastup na društvenim mrežama zahtijeva znanje, vrijeme, rad
Ništa nije besplatno.
Pa čak i kad ne ulažete novac u oglašavanje.
Resurse koji su neophodni za prisutnost na društvenim mrežama možemo podijeliti na obavezne i poželjne.
Obavezni:
* Vrijeme.
* Znanje: 1. Jezika – vještina jasnog, kratkog i pismenog izražavanja; 2. O ciljnim grupama ili …
Dr Dragana Đermanović – PROACTIVE 2022: PR – juče, danas, sutra
„Emocionalna inteligencija jeste i ostat će najznačajnija inteligencija koja može parirati vještačkoj inteligenciji.“
Kroz retrospektivu, dr Dragana Đermanović se u svom predavanju, Od PR-a do sveobuhvatnog korporativnog razvoja, osvrnula na period od 20 godina, i podsjetila kako je izgledao PR tada iz njenog ličnog i profesionalnog ugla. Danas je stajališta …
22 odgovornosti odnosa s javnošću i šta svaka podrazumijeva
Autor: Eric Wagner za onclusive.com
PR se konstantno razvija. Ako su nam protekle dvije godine išta pokazale to je da se mijenja način na koji radimo i živimo, uključujući i opis posla PR stručnjaka.
Bez obzira jeste li novi PR asistent ili direktor komunikacija, suština vašeg posla vrti se oko korištenja …
5 komunikacijskih strategija koje će pomoći vašem malom biznisu
Izvor: agilitypr.com (adaptacija teksta)
Biti vlasnik malog biznisa podrazumijeva gomilu izazova. Teško se izdvojiti od konkurencije i često ne znate odakle biste krenuli. Srećom, postoje neke jednostavne stvari koje mogu pomoći da istaknete svoju jedinstvenost. Predlažemo nekoliko ideja za početak.
1. Postavite ”korisnički servis” među prioritete
Jedna stvar koja će pomoći da …
Smoreni od Zoom-a: različiti uticaji na introverte i ekstroverte
Video alati utiču na obje vrste ljudi – ponekad na iznenađujuće načine
Piše: Aili McConnon
Tokom godinu dana pandemije Covid-19, sve je više ljudi koji su upoznati sa “Zoom umorom”, premorom i izgaranjem uzrokovanim prekomjernom upotrebom alata za video konferencije, poput Zooma.
Zoom umor, međutim, može ljude pogoditi različito, ovisno o tome …
BROJ vs DOSEG
Algoritam diktira nova pravila igre u kojoj je uvijek u prednosti
Jeste li primijetili na svojim nalozima na društvenim mrežama kako nas algoritam promišljeno ”guši”? Jedna zanimljivost je baš upadljiva u poslednje vrijeme – što veći broj pratilaca, to nam je manji doseg… Nema logike, zar ne?
Društvene mreže imaju svoje …
Pop the bubble – zbriši is svog filter mjehurića
Koncept filter mjehurića osmislio je Eli Pariser i pojasnio u knjizi “The Filter Bubble: What The Internet Is Hiding From You”, a neke lekcije iz knjige već smo preveli.
Kako da obrnemo igricu, prevarimo algoritme i otvorimo se novom svijetu informacija? Srećom, nije tako teško napustiti filter mjehurić, samo ako …