Blog

8 “content marketing” grešaka koje vas koštaju vremena, novca i potencijalnih klijenata

Piše: Amber Denny

Posljednji godišnji izvjeptaj “Content Marketing Instituta” pokazuje da content marketing (marketing sadržaja) ima određene prepreke. Australijski marketari koji su radili istraživanje su identifikovali vrijeme i budžet kao ključne razloge za stagnaciju njihovog uspjeha sa content marketingom.

Postoje određene greške koje se najčešće rade i koje bi, ako se …

6 neizostavnih principa PR prakse

Evo podsjetnika na nekoliko bazičnih principa PR prakse koje je zapisala Julia Sahin inspirisana burnim i nepredviljivim promjenama unutar industrije.

Komunikacija je sprat, ne temelj

Svaka komunikacija ili plan u odnosima s javnošću MORA doprinositi postizanju poslovnih ciljeva organizacije. Ako to ne čini, moguće je da ne postoji razlog …

Pozdrav Staroj – Razguli!

„Čija krv to kola venama hrabrih…“ – Džoni Štulić

Istinu govoreći, ova godina je bila i veoma teška ali i plodna za nas.
Poslovno produktivna, zanimljiva, izazovna, drugačija – dobra.
Brojni su klijenti, brendovi i projekti na kojima smo radili u 2016.godini.
Podravka, Coca-Cola, UNICEF, OSCE, Hypo Alpe Adria Bank /Addiko bank, Triglav, …

Milenijalsi na radnom mjestu – Simon Sinek

Sigurno ste do sada već pročitali puno tekstova na temu „milenijalsa“, „milenijalaca“, odnosno generacije rođene poslije 1984. godine. Specifični su, odrastaju uz tehnologiju, a kako su sad već u godinama kad čine veći dio populacije, najzanimljiviji su marketarima i firmama koje prodaju svoje proizvode.

Ipak, ovaj razgovor Simona Sineka, pisca, …

Lično vs privatno u odnosima s javnošću i društvenim medijima

Piše: Courtney Lukitsch za cision.com

Kako digital i društvene mreže nastavljaju sa zamagljivanjem linija između javnog i privatnog života pojedinca, i kako se krećemo prema svijetu u kojem je spajanje ova dva segmenta neizbježno, ključno je za nas da razumijemo razliku između onog što je privatno i šta je lično, …

Potrošači više vjeruju recenzijama nego ličnim preporukama

Piše: Daney Parker za PRmoment.com

Potrošači će prije odlučiti da nešto kupe ako proizvod ima dobru recenziju, nego ako im ga preporuče roditelji, prijatelji ili poznate osobe. Tako kaže skorašnje istraživanje ocjena i preporuka koja je sprovedena na platformi Feefo u Velikoj Britaniji.. Jedina stvar koja na odluku o kupovini …