Blog

OTPEČAĆENI SUDSKI SPISI DOKUMENTUJU DA JE FACEBOOK TARGETIRANJE NEPOUZDANO I DA SE SKORO MOŽE OKARAKTERISATI KAO PREVARA

Interni dokumenti sugerišu da Facebook treba prestati da se pozicionira kao šampion malog biznisa.
Piše: Sam Biddle

Facebook je pokrenuo PR kampanju u kojoj tvrdi da Apple nanosi ozbiljnu štetu američkim malim preduzećima postavkama funkcije privatnosti iOS-a. Istovremeno, prema navodima iz nedavno otpečaćenih sudskih spisa, Facebook prodaje ciljane oglase koji su …

Crtice iz života PR praktičara (Vol. 5)

PR je praksa. Predstavlja skup aktivnosti čijim djelovanjem utičemo na izgradnju dugoročnih odnosa i interesa između organizacije i njenih ključnih javnosti, putem pouzdanih i etičnih komunikacijskih metoda. Tako je praksu kojom se bavimo definisalo i međunarodno udruženje za odnose s javnošću – IPRA.

PR nije jedna aktivnost, događaj, tekst, video, …

Google-ov novi ”Messy Middle” – o čemu je riječ?

Fotografija preuzeta sa www.thinkwithgoogle.com

Nick Barthram, suosnivač i strateški partner britanske konsultantske kuće Firehaus, inspirisan izvještajem koji je objavio Google, u kome je predstavljen revolucionarni (ili ne baš toliko) ”Messy Middle” model, nedavno je na Linkedinu objavio najznačajnije tačke iz izvještaja, odgovarajući na provokativna pitanja kako bi pojam približio i …

Vizuelizacija svijeta društvenih mreža u 2020. godini

Autori: visualcapitalist.com / weforum.org

Društvene mreže su veliki biznis.
Skoro polovina svjetske populacije – tačnije 3,8 milijardi ljudi širom svijeta aktivno koristi društvene mreže.
Ali kakva je razlika između lajkova Facebook-a, Instagrama, YouTube-a i drugih?
Ova vizuelizacija zamišlja društvene mreže kao planete.

Društvene mreže su se uvukle u gotovo sve …

Društvene mreže nisu neutralne

Kako nas društvene mreže iskorištavaju i kako ugrožavaju demokratiju?
Tekst je napisao Steven Gambardella

Izvor: https://medium.com/@stevengambardella/social-media-is-not-neutral-6d0f427d1422

2000-tih smo se povezali idejom da bismo svi mi mogli biti izdavači. Pojava „platformi“ poput MySpacea, Facebooka i Twittera u drugoj polovini ove decenije, omogućila je medijima da budu društveni.

Ne samo da su nam društvene …

Krizna komunikacija je u krizi

Brane Gruban, stručnjak za komunikacijski menadžment, ukazuje na greške na kojima bismo trebali učiti
“Postoje greške i nedosljednosti u komunikaciji koje mogu imati fatalne posljedice”, kaže Brane Gruban, koji ističe prvo pravilo krizne komunikacije: “To je hermetička centralizacija službenih informacija koja mora biti vjerodostojna, pravovremena i proaktivna. Ovih je dana …