Blog

Društvene mreže nisu neutralne

Kako nas društvene mreže iskorištavaju i kako ugrožavaju demokratiju?
Tekst je napisao Steven Gambardella

Izvor: https://medium.com/@stevengambardella/social-media-is-not-neutral-6d0f427d1422

2000-tih smo se povezali idejom da bismo svi mi mogli biti izdavači. Pojava „platformi“ poput MySpacea, Facebooka i Twittera u drugoj polovini ove decenije, omogućila je medijima da budu društveni.

Ne samo da su nam društvene …

Krizna komunikacija je u krizi

Brane Gruban, stručnjak za komunikacijski menadžment, ukazuje na greške na kojima bismo trebali učiti
“Postoje greške i nedosljednosti u komunikaciji koje mogu imati fatalne posljedice”, kaže Brane Gruban, koji ističe prvo pravilo krizne komunikacije: “To je hermetička centralizacija službenih informacija koja mora biti vjerodostojna, pravovremena i proaktivna. Ovih je dana …

10 savjeta za sigurniji online život vaše djece (INFOGRAFIK)

Veliki broj roditelja svojoj djeci vrlo rano omogući pristup Internetu, sve sa ciljem da dijete bude u korak sa vremenom u kojem odrasta i to je sasvim u redu. Međutim, roditelji moraju biti svjesni opasnosti koje vrebaju one koji  pogrešno koriste Internet. Ili jednostavnije rečeno:

Morate biti svjesni da je …

ODNOSI S JAVNOŠĆU – NOVA DEFINICIJA

Upravni odbor Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću – IPRA, usvojio je na nedavno održanom skupu u Jerevanu, novu definiciju odnosa s javnošću.

Kakva je struktura nove definicije?

Prije svega i s obzirom na prirodu komunikaciju današnjim okolnostima, gdje je sažetost izuzetno važna, ova definicija je kratka i sadrži negdje okvirno …

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 4)

Agencije, nevladine organizacije i novinari koji prodaju pi-ar svoje odnose s medijima treba da grade svojim trudom i angažmanom.
Odnosi s medijima, kao sastavni dio odnosa s javnošću, ne bi trebalo uopšte da zavise od budžeta zakupa sa pojedinim ili svim medijima.

Iako mi djeluje da je baš kasno za …

CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 3)

PR praktičari kojima je konferencija za novinare (press?!) obavezni i glavni format komunikacije s javnošću ozbiljno ugrožavaju odnose s javnošću kao stratešku funkciju upravljanja.
Konferencije za novinare redovno organizuju – i treba da organizuju – organizacije  (kompanije, institucije, NVO) koje su dužne da informišu, izvještavaju i obavještavaju javnost. NE …