Krizna komunikacija je u krizi
Brane Gruban, stručnjak za komunikacijski menadžment, ukazuje na greške na kojima bismo trebali učiti
“Postoje greške i nedosljednosti u komunikaciji koje mogu imati fatalne posljedice”, kaže Brane Gruban, koji ističe prvo pravilo krizne komunikacije: “To je hermetička centralizacija službenih informacija koja mora biti vjerodostojna, pravovremena i proaktivna. Ovih je dana …
SVI SMO – odgovorni za medijsku i informacijsku pismenost u Bosni i Hercegovini
Jedna od važnih vještina modernog doba je medijska i informacijska pismenost. Ovom vještinom se obrazovanje ne bavi, jer proces reforme nastavnih programa treba da ispoštuje brojne procedure kojima se bave nadležne institucije. Zbog složenosti, proces ne ide u korak sa potrebama koje se mijenjaju i ubrzavaju.
Ipak, nisu samo obrazovni …
10 savjeta za sigurniji online život vaše djece (INFOGRAFIK)
Veliki broj roditelja svojoj djeci vrlo rano omogući pristup Internetu, sve sa ciljem da dijete bude u korak sa vremenom u kojem odrasta i to je sasvim u redu. Međutim, roditelji moraju biti svjesni opasnosti koje vrebaju one koji pogrešno koriste Internet. Ili jednostavnije rečeno:
Morate biti svjesni da je …
ODNOSI S JAVNOŠĆU – NOVA DEFINICIJA
Upravni odbor Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću – IPRA, usvojio je na nedavno održanom skupu u Jerevanu, novu definiciju odnosa s javnošću.
Kakva je struktura nove definicije?
Prije svega i s obzirom na prirodu komunikaciju današnjim okolnostima, gdje je sažetost izuzetno važna, ova definicija je kratka i sadrži negdje okvirno …
CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 4)
Agencije, nevladine organizacije i novinari koji prodaju pi-ar svoje odnose s medijima treba da grade svojim trudom i angažmanom.
Odnosi s medijima, kao sastavni dio odnosa s javnošću, ne bi trebalo uopšte da zavise od budžeta zakupa sa pojedinim ili svim medijima.
Iako mi djeluje da je baš kasno za …
CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 3)
PR praktičari kojima je konferencija za novinare (press?!) obavezni i glavni format komunikacije s javnošću ozbiljno ugrožavaju odnose s javnošću kao stratešku funkciju upravljanja.
Konferencije za novinare redovno organizuju – i treba da organizuju – organizacije (kompanije, institucije, NVO) koje su dužne da informišu, izvještavaju i obavještavaju javnost. NE …
CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 2)
Ozbiljni biznisi komuniciraju ako imaju razlog, informaciju ili nešto novo da kažu.
Ozbiljne kompanije triput prosijavaju riječi i ne koriste one koje nisu tačne, samo zato sto dobro zvuče. Četiri puta sam prosijala riječi u ovoj rečenici.
Ozbiljni brendovi koriste činjenice i informacije u svojoj komunikaciji, internoj i eksternoj, …