Blog

Da li se često igramo gluhih telefona?

Druga konferencija Društva Srbije za odnose s javnošću, koja se održala od 7. do 9. oktobra u Zrenjaninu, bila je posvećena internim komunikacijama. Predavanje gospodina Brane Grubana potaklo me da dodatno razmišljam o značaju međusobnih odnosa unutar naše agencije ali i o tome koliko kompanije inače posvećuju pažnju svom …

Neljudska zemlja (drugi dio)

 

Post Scriptum

Kada bih znao nešto što bi meni koristilo a mojoj porodici štetilo, odagnao bih to iz svog duha.
Kada bih znao nešto što bi koristilo mojoj porodici, ali ne i mojoj otadžbini, nastojao bih da to zaboravim. Kada bih znao nešto što bi koristilo mojoj otadžbini, a štetilo Evropi …

Viralni marketing na Tipp-Exov način

Na YouTube  svaki minut se postavi 24 sata video materijala.

Većina tog materijala nikada ne ostane zapažena, dok samo rijetki sretnici postignu toliko željeni viralni efekat.
Danas postići viralni efekat zahtjeva veliku kreativnost, malo sreće i puno teškog rada.

To svakako najbolje znaju veliki brendovi koji sve više žele da iskoriste veliku prednost YouTube-a …

Mission Impossible – Evolutivni stupanj “poreski obaveznik” u BiH

Tri su razloga koja su me isprovocirala da napišem ovaj post – pismo građanima od Dušanke Majkić koje sam dobila na privatni mail, podaci Svjetske banke o siromaštvu u BiH i ACIPS-ova analiza osnovnih karakteristika i trendova predizbornih kampanja za Opšte izbore 2010. godine.

Krenimo redom.

U pomenutom pismu Dušanka Majić …

Zavisne SELECT liste

Pošto u zadnje vrijeme samo Dragan piše na blogu, odlučio sam da se i ja malo umiješam sa pričama iz web segmenta firme. Danas sam radeći na jednom od tekućih projekata prošao jednu čitavu malu agoniju preskakanja web browsera i svih nedosljednosti koje samo oni mogu da imaju.

Naime, ovaj …

Savjet za TV gledaoce – pazite se slanja SMS-a

U vrijeme predizbornih kampanja u BiH povećava se ponuda specijalnih TV emisija (političkih debata) u kojima se i građani mogu oglasiti putem slanja poruka SMS-a. Cijene su negdje povoljne (oko 0,50 KM) a negdje baš paprene (od 2 do 3 KM) pa morate biti baš veoma zainteresovani stranački fanatik …