Blog

Politika na Internetu

Dođe još jedna Izborna godina. Svake četiri godine imamo priliku da gledamo šaradu slogana i grafičkih realizacija nastalih na osnovu zahtjeva naših milih političara. I tako nakon tog predizbornog cirkusa ponovo sve po starom, zatišje…

Zanimljivo je kako to kod nas sve se radi u posljednji čas, pa tako i …

Rad od kuće: da ili ne?

Volite li i vi rad u pidžami? U našoj kulturi poslovanja se gotovo i ne obavljaju poslovi od kuće sa punim radnim vremenom, a razlozi za to su najčečće što većina poslodavaca ne smatra da se posao može obaviti ako zaposlenik nije pod stalnom kontrolom.

Može se reći da i …

Uskočite na vrijeme

Na ovogodišnjem PROACTIVE-u, edukativnoj konferenciji o odnosima s javnošću koju organizujemo već šest godina, još jednom sam se uvjerila da je edukacija dostupnija nego ikada prije i da je pored redovnog posjećivanja edukativnih skupova i seminara, danas sasvim jednostavno doći do informacija, edukativnih sadržaja, dobrih tekstova, pozitivnih primjera i …

William Bill Bernbach (1911 – 1982)

Ove čuvene riječi Bill Bernbacha fantastično opisuju ono čemu težimo i mi u Prime Communications. Čovjek kojeg rado citiram, jedan od osnivača (uz dizajnera Bob Cagea) agencije Doyle Dane Bernbach (DDB), kreativni guru koji je jedan od “krivaca” zašto se bavim ovom profesijom.

Zajedno sa Bob Cageom je razvio jedan …

Teror rejtinga

Baveći se istraživanjima toga sam postao svjestan onog trenutka kada sam vidio menadžere, a bogami i političare, koje samo interesuje rejting, ali ne i to šta stoji iza tog rejtinga.

I jedni i drugi naručuju istraživanja, s očekivanjima da su oni najljepši, najbolji i najpametni. Rezultati često ne budu ne …

Kriza i agencije

Prije nekoliko mjeseci smo svi pomislil, i kako je svjetska ekonomska kriza (iako ne volim taj termin, u nastavku će to ipak biti SEKA) o kojoj smo slušali i koja je i neke od nas dobro uzdrmala, konačno negdje otišla, preselila ili odlepršala.

Pomislili smo, da su problemi sa kašnjenjem …

Kako smo počeli konzumirati flaširanu vodu?

Da li više nemamo povjerenja u kvalitet vode iz česme ili nas je očarao prikaz planinskog čistog izvora serviranog na policama prodavnica? Ili nam je konzumerizam toliko udario u glavu da jednostavno moramo imati sve što nam serviraju reklame, bez obzira na činjenicu da si to i ne možemo …