Mission Impossible – Evolutivni stupanj “poreski obaveznik” u BiH
Tri su razloga koja su me isprovocirala da napišem ovaj post – pismo građanima od Dušanke Majkić koje sam dobila na privatni mail, podaci Svjetske banke o siromaštvu u BiH i ACIPS-ova analiza osnovnih karakteristika i trendova predizbornih kampanja za Opšte izbore 2010. godine.
Krenimo redom.
U pomenutom pismu Dušanka Majić …
Zavisne SELECT liste
Pošto u zadnje vrijeme samo Dragan piše na blogu, odlučio sam da se i ja malo umiješam sa pričama iz web segmenta firme. Danas sam radeći na jednom od tekućih projekata prošao jednu čitavu malu agoniju preskakanja web browsera i svih nedosljednosti koje samo oni mogu da imaju.
Naime, ovaj …
Smanjite lični ekološki otisak
Nekoliko savjeta kako da smanjite vaš uticaj na životnu sredinu. …
Savjet za TV gledaoce – pazite se slanja SMS-a
U vrijeme predizbornih kampanja u BiH povećava se ponuda specijalnih TV emisija (političkih debata) u kojima se i građani mogu oglasiti putem slanja poruka SMS-a. Cijene su negdje povoljne (oko 0,50 KM) a negdje baš paprene (od 2 do 3 KM) pa morate biti baš veoma zainteresovani stranački fanatik …
Neljudska zemlja (prvi dio)
Mediji se smatraju nezaobilaznom pretpostavkom za razvoj demokratije i civilnog društva i zato se često ističe da su oni psi čuvari demokratije. Ali, da bi to zaista i bili podrazumjeva se da su visoko profesionalni i beskompromisno kritični prema pojavama koje narušavaju demokratska načela, među kojima se, svakako, nalaze …
Zašto Prime blog?
Razmišljao sam šta da mi bude prva tema na Prime blogu, ali s obzirom da vjerujem da bi mnogi nakon pojave bloga zvali da pitaju zašto, kako i otkud to, onda je bolje da ih preduhitrim ovim postom.
Odgovor je jednostavan. Prime je po mnogo čemu i u mnogo čemu …
Lažna istraživanja
Ovih dana sve nas,potencijalne glasače u BIH, iz svih raspoloživih kampanjskih topova gađaju raznim istraživanjima od kojih je većina smišljena u glavama stranačkih artiljeraca. Procenti su uglavnom isti a u zavisnosti od toga ko ih saopštava mijenja se ime/na stranke koja će pobijediti, budućeg predsjednika i najpopularnijih političara.
Metodologija je poznata samo stranačkim klimoglavcima koji su dobili zadatak da konstruišu lažna istraživanja, smisle ime neke NVO ili agencije koja ih je provela i da ubijede svoje stranačke aktiviste da je to baš tako. …