Dug je put od proizvoda do branda (dio prvi)
Jedna od stvari koje me mogu iritirati je naša, domaća upotreba riječi brand. Čini se da je postala izuzetno popularna, pa je i šestogodišnji klinci koriste u igri, vjerovatno im je ušla u uho od roditelja ili kojekakvih stručnjaka sa TV ekrana.
Izgleda da postati brand nikad nije bilo lakše, …
Offline odmor
Provesti potpuno offline odmor u ovom informaciskom dobu sve više postaje nemoguća misija.
Tokom posljednih godina i sam sam pokušavao isto, ali nažalost bez uspjeha.
Stalno, gdje god da krenem, sam sa sobom nosio laptop, smartphone, razmišljajući da će mi ponekad na odmoru zatrebati da provjerim poštu, društvene sajtove, odradim nekog …
Veličina jeste poželjna, ali nije presudna
Koliko ste puta pročitali u novinama izjave domaćih političara koji loš rejting na nekom istraživanju javnog mnjenja, objašnjavaju malim uzorkom. Nije to loša taktika, jer „običnom“ čovjeku teško je povjerovati da neko na osnovu 1000 ispitanika donosi relevantne zaključke za populaciju od 4 000 000 stanovnika.
Na prvi pogled rješenje …
Isplati se biti dobar
Svjetske kompanije su sve više svoje strategije usmjerile prema društveno odgovornom poslovanju (DOP) koje se već odavno podrazumijeva za uspješne firme u kojima se novi način razmišljanja o upravljanju kompanijama posmatra kao investicija koja može pozitivno uticati na rezultate, a ne kao trošak.
Svjetska ekonomska kriza je strategije društvene odgovornosti …
(NE)PRomjene ili ti Vuk dlaku mijenja, ali ćud nikada
Iako kažu da na samom početku ne treba da se izvinjavate publici kojoj se obraćate, ja ću se izviniti onima koji nisu ljubitelji pisanja riječi koje u sebi sadrža slova P i R, isticanjem ta dva slova…ipak sam ja PRovac, pa neka drugi to shvate kao profesionalnu deformaciju, a …
Politika na Internetu
Dođe još jedna Izborna godina. Svake četiri godine imamo priliku da gledamo šaradu slogana i grafičkih realizacija nastalih na osnovu zahtjeva naših milih političara. I tako nakon tog predizbornog cirkusa ponovo sve po starom, zatišje…
Zanimljivo je kako to kod nas sve se radi u posljednji čas, pa tako i …
Rad od kuće: da ili ne?
Volite li i vi rad u pidžami? U našoj kulturi poslovanja se gotovo i ne obavljaju poslovi od kuće sa punim radnim vremenom, a razlozi za to su najčečće što većina poslodavaca ne smatra da se posao može obaviti ako zaposlenik nije pod stalnom kontrolom.
Može se reći da i …