Čekajući Lava

Čekajući Lava

Sa rekordnih 40,133 prijava, ove godine biće teže nego ikada osvojiti Lava u Kanu. Ipak, neke od ovogodišnjih najboljih marketinških ideja su već sigurno osvojile Lava, a tehnološke inovacije, jake podrške poznatih ličnosti i rodne rasprave su u vodstvu.

Ovogodišnji međunarodni festival kreativnosti „Cannes Lions 2015“ počinje 21. juna i trajaće sve do 27. juna. Na ovoj uglednoj manifestaciji okupiće se profesionalci iz oblasti marketinga i advertajzinga iz cijeloga svijeta i predstaviti na desetine hiljada svojih radova, u različitim kategorijama.

Tim povodom želim da podijelim sa vama nekoliko zanimljivih kampanja koje su u prošloj, i u ovoj godini, ostavile jak utisak na mene, a sigurna sam da će neke od njih i osvojiti Lava. 🙂

1. Ubisoft Assassin’s Creed: Unity

„Unity“ – Sid Lee, Paris

Ljudi imaju moć! – Na prvom mjestu stvarno fantastična Ubisoft kampanja (jer gejmerka) kojom su lansirali nastavak igre[i] „Assassin’s Creed: Unity“.
O čemu se tačno radi pogledajte ovdje:

2. United Nations World Food Programme

„805 Million Names“

Moram izdvojiti i sjajnu kampanju Ujedinjenih nacija u kojoj je učestvovao Zlatan Ibrahimović. Moj duboki naklon!

3. Always/Procter & Gamble“#LikeAGirl“

Leo Burnett, Toronto, Chicago and London

Naravno nezaobilazne kampanje koje iza sebe imaju jaku priču u mjenjanju stereotipa, a treba da ih bude što više. Zaista jednostavno i veoma efikasno kampanja #LikeAGirl ne može nikoga ostaviti ravnodušnim. Naravno – Leo Burnett razbio!

4. Ikea

„Experience the Power of a Bookbook“ BBH Asia Paci­fic, Singapore

Naprosto sam ostala oduvana specijalnim efektima, tehnološkim inovacaijama i mogućnostima Ikeinog kataloga! Naravno i samom reklamom.


Šalu na stranu, moram da napomenem Ikeinu aplikaciju za smart uređaje koja je povezana sa katalogom, a koju sam ove godine i sa namjerom koristila. U mnogo čemu mi je olakšala renoviranje kuće, hvala Ikea.

 

5. Honda Civic Type-R

„The Other Side“ – Wieden + Kennedy, London

Automoto svijet ove sezone u petu brzinu ubacila je Honda. Savršeno upakovana priča u koju se apsolutno uključuje svako ko je pogledao reklamu. Inače sam oduševljena Hondinim nastupima na društvenim mrežama, a kako pričam o mom autu snova neću dalje puno, nego samo R ;).

http://www.hondatheotherside.com/

6. Samsung

„The Safety Truck“ – Leo Burnett, Buenos Aires, Argentina

Za kraj, fenomenalna kampanja koja nam dolazi iz Argentine. Citiraću drugaricu: „ovo treba zakonom uvesti

[i] (da se razumijemo razlika između „igrice“ i „igre“ je ogromna, stoga vas molim ovom prilikom da imate poštovanja 😉

izvori: AdWeek, b92, canneslions.com

Ostavite odgovor