“Chef” – film iz kojeg možete naučiti puno o društvenim mrežama i internetu

“Chef” – film iz kojeg možete naučiti puno o društvenim mrežama i internetu

U subotu uveče sam na Twitteru vidjela preporuku Vanje Vulića za film „Chef“ i istog momenta odlučila da ga potražim i pogledam.

To je klasični primjer uticaja o kojem se često priča na društvenim mrežama – osoba koju pratite nešto preporuči i vi to isto probate zato što joj vjerujete. Naravno, ključna stvar je ko preporučuje. Ja imam među ljudima koje pratim i one kod kojih ne razmišljam ni sekundu jer imaju moje 100% povjerenje, mnogo puta potvrđeno.

Kod ovog povjerenja na društvenim mrežama moram napomenuti da za njega vrijedi isto pravilo kao i u životu inače – teško se stiče a vrlo lako gubi. Nema tu nikakve razlike, osim što je možda u virtuelnom svijetu sve čak i mnogo osjetljivije.

Uglavnom, film sam pogledala sinoć i toliko mi se svidio da evo sjedim i pišem tekst o njemu. Trebam li još nešto reći?

Ukratko – glavni lik Carl Casper je kuhar koji radi u restoranu u kojem mu vlasnik ne dozvoljava da kuha onako kako bi on volio i kako zna. Sputava mu kreativnost, da tako kažem. Sve to dovede do problema nakon što restoran posjeti poznati food bloger koji obilazi restorane, proba hranu i nakon toga na svom blogu piše ocjene. Ocjena koju je napisao našeg glavnog junaka natjera da krene u ostvarenje svog sna – kuhanja po vlastitom ćejfu i za sebe. Nabavlja kamion za pripremu i prodaju hrane, te zajedno sa prijateljem i svojim sinom kreće na turneju po Americi gdje se zaustavlja u različitim gradovima i prodaje svoje specijalitete.

To je ukratko sažetak kojim ne želim otkriti previše da vam ne pokvarim užitak gledanja. Ono zbog čega ja preporuku pišem i to na ovom blogu su društvene mreže i internet marketing koji su vrhunski predstavljeni u ovom filmu. Tačnije, predstavljeni su toliko dobro da bih svima onima kojima nije jasno šta blog ili što blog, zašto Twitter i zašto ne ovako ili onako preporučila da odvoje nešto malo manje od dva sata i pogledaju film. Ovaj film je nešto kao bukvar o internetu i društvenim mrežama snimljen i upakovan u zanimljiv materijal koji vam neće biti mrsko gledati, zabavićete se dok to budete radili a pri tome ćete puno naučiti.

Vidjećete kako posjeta veoma čitanog blogera i njegova ocjena hrane u tekstu ima uticaj na poslovanje restorana.

Vidjećete kako nepoznavanje funkcionisanja društvenih mreža (u ovom konkretnom slučaju Twittera) može napraviti problem te dovesti do toga da u veoma kratko vrijeme ono što ste napisali vidi ogroman broj ljudi.

Vidjećete kako te iste društvene mreže mogu pomoći u promociji vašeg biznisa ako se to radi na pravi način. A primjere tog pravog načina isto možete vidjeti u filmu,

Vidjećete primjere međugeneracijskog nerazumijevanja i razloge zbog čega nekad treba poslušati mlađe od sebe.

U zavisnosti od toga na koji način budete gledali film zaista možete puno naučiti o biznisu. A pri tome ćete se jako dobro zabaviti.

Film je takođe okupio zanimljivu i veoma dobru glumačku ekipu, tako da se nećete morati mučiti sa lošom glumom.

Samo jedna preporuka na kraju – nemojte ga gledati na prazan stomak. Ja sam na pola film morala zaustaviti i napraviti sebi sendvič.

I mala napomena za muškarce, može poslužiti i kao dodatni razlog za gledanje filma – u filmu glumi Sofija Vergara 🙂

P.S. Vanja Vulić je jedan od predavača na ProactiveX. Bez obzira na odlaganje konferencije radoznalost za njegovo predavanje nije smanjena.

Ostavite odgovor