CRTICE IZ ŽIVOTA PR PRAKTIČARA (Vol. 1)
- PR nije skraćenica za odnose s medijima. Ne zanima me ko vam je rekao da jeste.
- PR nije skraćenica za PRomociju. Ili za samoPRomociju, samo zato što se akronim slučajno smjestio tu.
Akronim PR je devastiran zloupotrebom u promotivne i samopromotivne svrhe organizacija i pojedinaca koji znaju malo ili ne znaju ništa o poslu koji govore da rade. Ponekad su oni, u stvari, promoteri brenda, a PR praksa je nešto potpuno drugo.
- Odnosima s javnošću najviše štete nanijeli smo svi mi koji se bavimo odnosima s javnošću, jer smo propuštali da reagujemo kad je trebalo, u vezi sa bitnim stvarima. Na primjer, da kažemo šta odnosi s javnošću stvarno jesu, šta je samo jedan mali djelić odnosa s javnošću, a šta uopšte nisu odnosi s javnošću.
- Odnosi s javnošću nisu dio „marketing miksa”.
- Odnosi s medijima su jedan djelić odnosa s javnošću. Samo jedna javnost. Bez umanjivanja značaja medija.
- Odnosi s javnošću su disciplina i važan segment strateškog upravljanja. Ili menadžmenta, ako vam je bliža riječ.
- Odnosi s javnošću jesu izuzetno važna vrijednosna funkcija strateškog menadžmenta koja utiče i na ukupnu vrijednost brenda i na prodaju, iako nemaju prodajnu funkciju.