Da li se vaša Content Marketing strategija (strategija marketinga sadržaja) fokusira na pogrešnu stvar?
Kada je u pitanju vaša content marketing strategija, šta je vaš najvažniji prioritet?
Ako vaš odgovor nije kreiranje potražnje, onda vašem sadržaju nedostaje ključni sastojak.
Veliki dio content marketinga se fokusira na brend. To ima smisla – identificira se ton sadržaja, ko će ga napisati, u kojoj formi, kako će se promovisati i ostali koraci.
Međutim, da biste uspjeli morate ići iza stavki koje se nalaze na to-do listi kreiranja sadržaja.
Prvi korak content marketinga je fokus na akcije koje želite da vaš sadržaj inspiriše.
Današnji marketari znaju da moraju napraviti više od samog sadržaja, oni moraju kreirati potrebu za brendom, proizvodima i uslugama. Oni moraju kreirati sljedeći korak kupca.
Dobra vijest je da nije toliko teško ispraviti greške ukoliko dođe do njih.
Krenite raditi unazad:
- U suštini, želite njegovati zagovornike i evenđeliste za svoj brend – ljude koji vas vole i koji će zbog toga stalno i uporno koristiti vaše proizvode i otvoreno govoriti o njima pozitivno svim svojim poznanicima.
- Naravno, prije nego što uspijete inspirisati kupce da govore o vašem brendu, morate ih inspirisati da ga kupe i zavole vaše proizvode.
- Prije nego potaknete potencijalne kupce da kupe vaše proizvode, morate ih inspirisati da se uključe u razgovor sa vama.
- Prije nego što inspirišete potencijalne kupce da počnu razgovarati sa vama, morate se naći na njihovom radaru. Da biste u tome uspjeli, morate biti stalno prisutni i aktivni na mjestima na kojima oni traže informacije o njihovim potrebama.
Nakon toga proizvodite i promovišete
Nakon što ostvarite potražnju, možete proizvoditi i promovisati sadržaj koji to može pratiti.
Slušajte vaše tržište i prepoznajte aktuelne teme o kojima ćete pisati i koje će potaknuti razgovore. Kreirajte relevantan sadržaj sa kojim će se ljudi moći lako povezati. Dijelite taj sadržaj koji će pomoći da se oblikuju diskusije i razgovori o vašem brendu, proizvodima i uslugama.
I ne zaboravite stalno analizirati. Pratite koji sadržaj obezbjeđuje najbolji rezultat, koji najlošiji, kako se prihvataju vaše poruke i kako sadržaj utiče na potencijalne kupce i korisnike.
Stalnim slušanjem vaše publike i analiziranjem rezultata vaših napora, možete napraviti najoptimalniju strategiju i kreirati potražnju koju vaš brend zaslužuje.
Izvor: Is Your Content Marketing Strategy Focused on the Wrong Thing?