Da li trebate korporativni blog?
Pitanje da li trebate korporativni blog će u budućunosti sebi postavaljti sve više top menadžera i direktora kompanija. Ako mene budu pitali uvjek ću im dati isti odgovor – Da trebate. Učinite to prije vaše konkurencije i prikažite svoju kompaniju kao autoritet u vašoj indurstirji.
U suštini postoji dosta razloga, dobrih a i loših (koje neću spominjati u ovom postu) zašto pokrenuti korporativni blog.
Dragan vam je u svom postu -> Zašto PRIME blog, već istakao neke bitne stavke zašto smo se mi kao PR Agencija odlučili za pokretanje bloga. Ali za svaki slučaj, ja ću vam iznijeti tri bitne stavke koje su po meni bitne da svaka kompanija počne pisati blog već danas.
Pa krenimo redom..
1. Komunikcijski kanal sa kupcima
Velika većina kompanija sa ovih prostora uglavnom posjeduje statički web sajt, koji se nikada ili rijetko osvježuje novim sadržajem. Na takvim sajtovima nema dvosmjerne komunikacije, kupci nigdje na sajtu nemaju mogućnost da komuniciraju sa kompanijom, a pogotovo ne da izraze svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo vašim proizvodima ili uslugama.
Problem iznad možete riješiti na jednostavan način pokretanjem korporativng bloga.
Blog vašoj kompaniji treba da bude prmarni komunikacijski kanal sa kupcima, mnogo važniji nego društvene mreže. Uz pomoć njega bolje ćete razumjeti vaše kupce i njihove potrebe, dobiti feedback o vašem najnovijem proizvodu ili usluzi.
2. Izgraditi bolju sliku o vašoj kompaniji
Ne postoji bolje mjesto gdje će te izgraditi bolju sliku o vama nego preko vašeg bloga.
Sa svakim novim člankom bićete bliži vašim kupcima, predstavićete se svojim kupcima kao kompanija kojoj je stalo do mišljenja njenih korisnika.
Takođe ovo je i prilika za kompanije da pokažu sve svoje potencijale i prošire horizonte i što je najbitnije osvoje nova tržišta i dobiju nove klijente.
3. Pretraživači vole blogove
Blogovi su pravi magneti koji će donijeti posjetu kako vašem blogu tako i ostalim stranicama na vašem web sajtu, jer posjetioci koji posjete vaš blog, vjerovatno će pogledati ostale stranice na vašem web sajtu kao što je stranica o vama, o vašim proizvodima i itd…
Ako se blog redovno ažurira, članci fino uređeni i upakovani sa bogatim ključnim riječima, vaš blog će donijeti ono što vaši statički web sajtovi nisu učinili godinama.
Osim toga većina korisnika traži sadržaj preko pretraživača. Ako neko traži riješenje za neki određeni savjet, problem, i ako se vas blog pojavi pri vrhu rezultata pretrage, vjerovatno će korisnici na njega kliknuti, i vaš blog će biti prepoznat kao kvalitetan izvor inforamcija, ne samo u očima posjetilaca nego i u očima pretraživača..
Blog nije neki skupi alat koji ne možete već danas inplementirati u vašu web stranicu.
Na duge staze ako nastavite sa pisanjem korisnog sadržaja, vaša kompanija će u budućnosti steći veliki kredibiltet i postaviti sebe kao lidera na tržištu.
Dakle ako ste vlasnik kompanije i razmišljte koja bi bila najbolja ivnesticija za vašu kompaniju, pokrenite blog, nećete pogriješiti sigurno…
(0) Comments
Milko
Ihh, koliko puta sam objašnjavao i u svojoj firmi, a i vlasnicima drugih preduzeća i njihovim savjetnicima zašto je blog bitan.
Avaj, njima je i koncept sajta još uvijek sumnjiv. A ono što ih potpuno obeshrabri jeste to što drugi mogu tu nešto da komentarišu. Tu dolazimo do suštine problema u domaćoj ekonomiji-oni koji imaju pare ne žele da komuniciraju otvoreno i nenamješteno sa klijentima i mušterijama, jer vrlo dobro znaju kako su to došli do novca i kako posluju.