Ekipa Fantastic Trio iz Zenice najbolja na sedmom PR Challenge takmičenju

Na finalu studentskog takmičenja nagrađene ekipe i iz Mostara, Sarajeva, Tuzle, Zenice, Banjaluke i Istočnog Sarajeva

Odličnom prezentacijom PR strategije za U-Report platformu tima Fantastic Trio sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici, završeno je finale sedmog PR Challenge takmičenja. Senadina Mehanović, Ahmed Fajković i Dženan Delić osmislili su sveobuhvatnu PR strategiju, spremno odgovarali na pitanja i ponudili konkretna rješenja. Šest takmičarskih ekipa – finalista iz cijele BiH okupilo se u Sarajevu na predstavljanju svojih PR strategija za studije slučaja koje su zadale partnerske organizacija takmičenja, Vakufska banka d.d. Sarajevo i UNICEF u BiH.

Stručni žiri na čelu sa dr. sci. Lejlom Turčilo, profesoricom na Odsjeku žurnalistike/komunikologije na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, proglasio je članove ekipe Fantastic Trio iz Zenice za pobjednike sedmog PR Challenge takmičenja, ocijenivši njihovu strategiju izrađenu za U-Report najboljom u ukupnom poretku. Novčani poklon za njih, kao i za još dvije najbolje ekipe obezbijedila je upravo Vakufska banka d.d., a direktor banke Denis Čivgin uručio je priznanja najboljima.

“Kontinuiran fokus Vakufske banke ostaje na unaprijeđenju brzine i kvaliteta usluge u svim poslovnim segmentima, ponudi optimalnih bankarskih rješenja fizičkim i pravnim licima, sve kroz klimu društveno odgovornog poslovanja. Kroz partnerstvo sa PR Challengeom idemo i dalje, šireći svoje područje društveno odgovornog djelovanja prema studentima. Hvala ovim mladim ljudima na sjajnim inovativnim idejama koje su ponudili za Vakufsku banku kroz svoje strategije”, rekao je rekao je Denis Čivgin, direktor Vakufske banke d.d. Sarajevo.

Ove godine, u finalu su se takmičile ekipe iz Mostara, Sarajeva, Tuzle, Zenice, Banjaluke i Istočnog Sarajeva. Drugo mjesto u ukupnom poretku pripalo je ekipi PRvi, najupečatljivijeg nastupa, sa Univerziteta Džemal Bijedić iz Mostara, Fakulteta humanističkih nauka, Odsjeka za komunikologiju, a u sastavu Dženita Sakić, Azra Zatega, Anel Husnić i Adi Bebanić. Treće mjesto, po ocjeni stručnog žirija, za PR strategiju za U-Report, pripalo je ekipi Prepare&Go sa Filozofskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, u sastavu Petar Pušonja, Anđela Knežević i Tijana Gogić. Žiri je ocijenio da je najkreativniji koncept osmislila ekipa EFSA PR Club ekipa sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu svojom PR strategijom za U-Report.

Poklon pakete za sve učesnike, finaliste i članove žirija obezbijedila je Podravka u BiH, koja je već tradicionalno jedan od partnera ovog društvenog korisnog projekta koji je pokrenula i sprovodi PR agencija Prime Communications.

„Namjera nam je da kroz PR Challenge pružimo priliku studentima koji izučavaju ovu oblast, da se kroz izradu PR strategije suoče sa realnim poslovnim izazovima, i da na primjerima iz prakse primijene znanja koja su dobili na fakultetu. Zahvaljujući toj konkretnoj korisnosti projekta, iz godine u godinu imamo sve bolju saradnju sa fakultetima širom Bosne i Hercegovine, koji podstiču svoje studente da se prijave i okušaju na takmičenju. Žiri je ocjenjivao njihove ideje, pristup, izvodljivost, inovativnost i način postavke strategija. Čuli smo dobre i jasno razrađene ideje, a uz dragocjene intervencije žirija, učesnici su danas dobili jasniju sliku kako to u stvarnosti izgleda raditi u oblasti odnosa s javnošću, van učionice. Čestitam pobjedničkim ekipama, i svima onima koji su svojim trudom i inovativnim idejama zaslužili mjesto u finalu”, istakla je Dobrila Močević, izvršna direktorica Prime Communications, agencije koja je autor i organizator takmičenja PR Challenge.

Organizator takmičenja PR Challenge je agencija Prime Communications, prva domaća PR agencija sa kancelarijama u Banjaluci i Sarajevu, koja ovim takmičenjem želi naglasiti značaj PR profesije, promovisati mlade, inovativne i kreativne buduće kolege, i pružiti priliku studentima da teoretska znanja koja stiču na fakultetima primijene u praksi.

Ostavite komentar