Istraživanje o društveno odgovornom poslovanju u BiH
Za Sarajevo PR Open o temi “Društveno odgovorno poslovanje” urađeno je istraživanje sa predstavnicima kompanija u BiH i sa novinarima sa ciljem da se utvrdi da li bosanskohercegovačke kompanije strateški planiraju društveno odgovorno poslovanje, da li odvajaju budžete za društveno odgovorne akcije, koje segmente naročito podržavaju i da li imaju dobre odnose sa predstavnicima medija u komuniciranju društveno odgovornih aktivnosti.
Na upitnik je odgovorilo vise od 30 predstavnika uglednih kompanija kao što su Mercator, P&G, Bosnalijek, FDS, ASA Prevent, Pro Credit bank, UniCredit bank, Violeta, Podravka, OMV, BBI, Via media, Posao.ba i mnoge druge.
Pored mišljenja predstavnika kompanija istraživanje je sprovedeno i sa preko trideset novinara iz medijskih kuća sa cijele teritorije BiH, kao što su Dnevni Avaz, Nezavisne novine, Oslobođenje, Dani, Euroblic, RTRS, ATV, FTV, BHT, TV Hayat, RSG i mnogi drugi.
Istraživanje je realizovala PR direktorica Lejla Brčaninović uz pomoć kolega iz agencije.