Kada vam se pokvari automobil, koga zovete?

Kada vam se pokvari automobil, koga zovete?

Gost redovnog mjesečnog predavanja Asocijacije „MBA u BiH“ u mjesecu aprilu bio je osnivač agencije „Prime Communications“ Dragan Močević. Govorio je o stanju online PR-a u BiH, sa posebnim osvrtom na šanse koje nudi prisustvo domaćih kompanija na društvenim mrežama i na internetu uopšte.

Moje je subjektivno mišljenje, kao uposlenika agencije „Prime Communications“ i člana Asocijacije „MBA u BiH“, da je predavanje bilo vrlo korisno za sve prisutne. Sa vama želim podijeliti dva detalja, dvije lekcije koje sam naučio tokom ovog predavanja.

Prvo, Dragan mi se tokom prezentacije obratio nekoliko puta, sa molbom i instrukcijom da u narednih nekoliko dana odgovorim na pitanja i zahtjeve otvorene tokom prezentacije. Nije mi bilo neugodno, ali, znate, to je dodatni posao. Kolega iz Asocijacije Sead Omerbegović mi je poslije predavanja rekao bitnu lekciju: „Konobar nikada ne treba da van radnog vremena jede u restoranu u kojem radi. Uvijek će ga neki kolega zamoliti da mu pomogne ili da ga mijenja, baš tu noć. Uposlenik nikada ne treba ići na predavanja vlasnika firme u kojoj radi. Uvijek će tako samo dobiti još više posla“.

Ipak, bitnija lekcija je bio odgovor na pitanje zašto bi kompanija uopšte bila prisutna na društvenim mrežama i zašto bi za tu uslugu platila agenciju, kada već neko od uposlenika može da radi taj posao. Dragan je odgovorio da zna priču o tome da to može da uradi bilo ko, naprimjer ‘komšijin sin koji stalno sjedi pred kompjuterom’. Rekao je i da je cijena agencijskih usluga na ovom polju vrlo prihvatljiva; a u tom slučaju taj posao rade profesionalci – community manageri. Kompanija tako osigurava kvalitetnu poziciju na društvenim mrežama na kojima je prisutna kompletna ciljana populacija, i prevladava rizik kompromitovanja vlastitim sadržajem, mogućeg negativnog efekta vlastitog prisustva na internetu.

Ja sam malo razmišljao. ‘Komšijin mali’ bi vas teoretski mogao i šišati ili vam popravljati kvar na automobilu. Kada vam se pokvari automobil ili kada želite uraditi veliki servis, vi zovete komšijinog malog?

 

 

(1) Komentari
  1. Nažalost mnoge manje firme koje bi baš na društvenim mrežama i Internetu opšte imale potencijala da postanu mnogo više od toga odlučuju se za malog iz komšiluka i nakon toga sledi: „Ma sve je to gubljenje vremena…“ 😉

Ostavite odgovor