Kako angažovati online influensere da dijele vaš sadržaj?
Piše: Catriona Pollard, direktorka australijske PR i social media agencije CP Communications
Mnogi biznisi sve više shvataju da trebaju povezivanje i interakciju sa svojim klijentima / kupcima u online svijetu. Uobičajeni način za to je putem vlastite web stranice i profila na društvenim mrežama. Problem je što može potrajati godinama da se ljudi privuku na web stranicu i da se poveća broj pratilaca na društvenim mrežama.
To je situacija u kojoj online influenseri mogu pomoći. Online influenseri su oni ljudi koji govore istoj publici kojoj se i vi obraćate ali su već izgradili svoj identitet na internetu i stekli pratioci – otud im i uticaj.
Online influenseri mogu biti blogeri iz vašeg okruženja, drugi biznisi, korisnici društvenih mreže (Instagram, Twitter npr.) ili čak neke online grupe.
Dakle, umjesto da gradite vlastitu zajednicu, zašto sebe i svoj sadržaj ne predstaviti vašim online influenserima?
– Sadržaj koji online influenserima može biti zanimljiv uključuje:
– Stručni tekst na njihovom blogu
– Recenzija proizvoda
– Darivanje proizvoda i nagradne igre
– Pitanja i odgovori o vama i vašem biznisu
– Posebni popusti baš za njihovu zajednicu
Ovdje su neki savjeti koje možete iskoristiti kada sebe i svoj sadržaj želite predstaviti online influenserima:
-
Potrudite se da razumijete njihove potrebe
Kada tražite online influensere, nemojte pretpostaviti da su svi oni koju su ikad spomenuli ili diskutovali o vašoj industriji zainteresovani za ono što vi želite reći.
Istražite pažljivo i temeljito da biste saznali ko zaista ima uticaj u online razgovorima u vašoj oblasti, i onda otkrijte šta vi kao biznis njima možete ponuditi.
Ovo može uključivati različite stvari – od besplatnog testiranja vašeg najnovijeg proizvoda do nekih informacija o tome kako oni mogu pomoći vašem biznisu.
-
Prenesite online razgovore u offline
Društvene mreže su idealna platforma da pronađete i povežete se sa ljudima koji su vaši potencijalni kupci, ali sastanci lice u lice definitivno imaju veću vrijednost kod gradnje dugotrajnih odnosa.
Kada jednom kontaktirate vaše online influensere, zašto ih ne pozovete na kafu ili ručak da ih bolje upoznate? Ili ih možete pozvati na vaš sljedeći događaj, predstavljanje proizvoda ili konferenciju, da ih naučite više o vašem biznisu i ponudi.
Ako oni zaiste sebe smatraju influenserima u toj oblasti, znaće cijeniti priliku da prošire svoje znanje o toj industriji.
-
Dijelite ljubav, neka se vaši influenseri osjećaju posebno
Podijelite tekstove koje su oni napisali na vašim profilima na društvenim mrežama
Spomenite ih u vašim objavama na društvenim mrežama, retvitujte ih na Twitteru i tagujte na Facebooku
Pošaljite im ekskluzivne informacije u saopštenjima za medije ili nove informacije o proizvodima
Izvor: http://www.huffingtonpost.com/catriona-pollard/how-to-engage-with-online_b_11441158.html