Kako da smanjite nivo vašeg PR stresa
Ljudi koji rade u odnosima s javnošću se opisuju na mnogo načina – i pozitivno i negativno. Zaposleni u ovoj industriji su naučili da prihvataju negativno sa dozom rezerve. A atibut o kojem se radi je „biti pod stresom“. John Woodward je rekao „Bilo da se radi unutar firme ili preko agencije, PR profesija je uvijek u top 10 najstresnijih poslova na listama. Za zaposlene u ovoj industriji je poznato da rade mnogo i do kasnih sati koji imaju uticaj na njihovo zdravlje i motivaciju za posao“.
Ali nema potrebe da postanete žrtve dugih radnih sati, i možete uživati u PR-u i pored toga, čak i kad su dani kraći i kad vrijeme nije najljepše. Ovo su koraci koje možete preduzeti da pripazite na sebe i motivišete one oko vas.
Recite „hvala“
Matt Churchill iz Flipside Group kaže da je prepoznavanje ključ svega. „Ako radite dugo, vikendima i niko vam za to ne kaže ni „hvala“ ili „odličan posao“ za ono što radite, brzo ćete usmjeriti pažnju na druge projekte na kojima ćete biti bolje „nagrađeni“.
Neka vaši ljudi budu upoznati sa cjelokupnom slikom
Churchill kaže da je takođe važno ljude držati informisanima. „Upoznajte vaš tim sa cijelom slikom;neka znaju šta radite. Bez obzira koliko malo ili besmisleno izgleda to doprinosi nekom većem poslu.
Smirite se i nastavite
Biti miran i raditi najbolje što možemo je drugi način za ohrabrivanje onih oko vas, kaže Churchill. „Ako vaš tim zna da čak i kad sve propadne, vi možete mirno iznijeti svaku situaciju, oni će biti tu prije da vas podrže. Ako vičete i lupate nogama u trenutku kad nešto krene naopako ili vaš tim nije u najboljem izdanju, to ih jednostavno demotivira i otuđuje“.
Investirajte u trening
Churchill takođe ističe važnost investiranja u razvoj ljudi. „To im pokazuje da brinete i tražite najbolje za njih. Ako ih podržavate i pomažete im da ostvare svoje ciljeve, oni će vam to vratiti“.
Budite čovjek
Poslednje, ali ne i najmanje važno, Churchill savjetuje da tretirate ljude kao *ljude*. „Nismo trutovi u pčelinjaku i svako na situacije reaguje različito. Saznajte šta članovi vašeg tima misle i kako se ponašaju u teškim vremenima i oni će činiti čuda“.