Kako do uspješnog bloga u samo četiri koraka?
Blogovi i bloganje je postalo ključno u svim sferama poslovanja bilo da ste mala porodična firma, NVO organizacija ili individualac – blogajte! U svijetu digitalnog marketinga, blogovi su filteri zanimljivog sadržaja i vodilja svima koji se zapute u svijet interneta da nešto pronađu… Ako radite posao kako treba, oni koji traže će naći vas koji nudite.
Prema nekim istraživanjima, male firme su prijavile i do 126 puta veću vidljivost, pretraživači su pokazali nevjerovatne brojeve od preko 400% povećanja posjeta na sajtove kroz blogove a i velike kompanije ističu samo pozitivne brojeve kad je u pitanju saobraćaj koji dolazi na sajtove sa blogova.
Zašto je neko uspješan a neko ne? Koji je recept za uspjeh?
Sadržaj
Blogovi trebaju biti brzi i ažurni i obezbjediti najnovije informacije, nebitno o kom sektoru i polju poslovanja je riječ. Sadržaj je onaj koji privlači pažnju i ono što pišete morate da znate, čitaoce zanimaju korisne a ne izmišljene informacije i isfrizirani PR tekstovi. Pišite o onom što zaista poznajete ili nađite nekog ko će to da radi samo se držite podalje od površnosti tekstova jer se ista lako prepozna a to na duže staze nema efekta, skok posjeta će početi opadati prije nego što očekujete. Najbolji i najčitaniji blogovi su oni koje vode ljudi koji vjeruju i poznaju to što pišu i čim se bave.
Dosljednost
Postavite se na mjesto nekog ko redovno čita ono što pišete i razmišljajte u tom pravcu… Ukoliko vas zanima sadržaj i želite se istom vraćati, pomaže činjenica da znate kad će nešto opet biti objavljeno i kada će se informacij i sadržaj ažurirati. Možda će svaki dan da navrate i provjere, ali vjerovatnije je ipak da će zapamtiti kad se šta objavljuje i odvojiti svoje vrijeme upravo tad. Potrudite se redovno postavljati sadržaj ili isti najaviti na vrijeme na drugim platformama da biste privukli nove čitaoce ali i zadržali stare i inspirisali na dalje čitanje i praćenje.
Često se dešava da zbog nelogičnosti rasporeda pri objava blogeri gube fokusiranost svoje publike jer jedan dan objave tri posta dok narednih sedam nema ništa i u tom periodu izgube najveći broj posjeta, kako novih do kojih ne dolazi jer nema saržaja ali tako i starih, redovnih čitalaca koji su već maksimalno iskoristili i konzumirali ono što je do tad postavljeno.
Promocija
Publika neće vidjeti nešto samo zato što postoji. Internet je prevelik, sadržaja je previše i morate pronaći način za povećanje vidljivosti na različite načine ukoliko žečite biti čitani, viđeni i posjećeni. Nerijetko se dešava da se blogeri posvete stvaranju sadržaja koji je informativnog karaktera, zanimljiv i koristan ali u nedostatku promocije istog i podrške društvenih mreža i platformi, često i najkvalitetniji sadržaj prođe neprimjećeno ili barem ne u onoj mjeri u kojoj bi trebalo.
Novac i prestiž
Ne tako mali broj blogova i blogera su „propali“ prije nego su i uspjeli da pokažu i dokažu koliko znaju a sve samo zato jer su očekivali uspjeh i ogromnu svotu novca preko noći. Ambicioznost mora biti potkovana kvalitetom, u ovom slučaju sadržajem a čije stvaranje zahtijeva da se uloži i vrijeme, novac i strpljenje. Rijetko kad se dešava da neko preko noći doživi viralnu popularnost i postane bogat, uspješan, priznat i poznat, ma o kom sektoru se radilo. Uspješni blogeri su oni koji posvećeno pristupaju svom poslu i vjeruju u ono što rade a ne rade samo da bi odradili posao. Zarada kao ni uspjeh ne mogu doći brzo, ali ukoliko ste zaista posvećeni tome, sve navedeno nne bi trebalo da izostane.