Krizna komunikacija je u krizi

Krizna komunikacija je u krizi

Brane Gruban, stručnjak za komunikacijski menadžment, ukazuje na greške na kojima bismo trebali učiti

“Postoje greške i nedosljednosti u komunikaciji koje mogu imati fatalne posljedice”, kaže Brane Gruban, koji ističe prvo pravilo krizne komunikacije: “To je hermetička centralizacija službenih informacija koja mora biti vjerodostojna, pravovremena i proaktivna. Ovih je dana puno informacija iz službenih izvora pogrešno. Ljudi su zbunjeni. ”

Kako zastrašivanje djeluje na javnost?

Strah ima samo kratkoročni efekat, ne traje dugo.

Šta je sa terminologijom, koliko je ona važna, riječi koje koriste službeni govornici? Posljednih dana smo čuli mnogo vojnih izraza …

Vojna terminologija koja se koristi ne može imati pozitivan učinak na ljude, u najboljem slučaju povećava strah. Upotreba terminologije iz 90-ih potpuno je neprimjerena. ”

Ima li vremena za popravni ispit nakon nedosljednih i neprimjerenih izjava o zaštitnim maskama, platama ministara i državnih sekretara, ali i tumačenja mjera?

“Trebali bismo učiti iz grešaka. Ako se ponove, to će samo pogoršati psihozu, ljudi će biti nesigurni i nepovjerljivi”, upozorava Brane Gruban, zabrinut zbog odsustva komunikacijske profesije i nedostatka komunikacijskih vještina. Dodaje da su od velike važnosti i profesionalni i politički autoritet u kriznim situacijama: “Mi smo izgubili i devalvirali autoritet koji bi nam danas bio potreban.”

Razgovarala: Tatjana Pirc, VAL202

Izvor: https://val202.rtvslo.si/2020/03/krizno-komuniciranje-je-v-krizi/

(1) Comments

Leave a Reply