Najveće istraživanje o komunikacijskim trendovima

istrazivanje-o-strateskoj-komunikaciji

Najveće istraživanje o komunikacijskim trendovima

EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) realizuje najveće internacionalno istraživanje o strateškoj komunikaciji na svijetu. Komunikacijski stručnjaci u Evropi su pozvani da učestvuju u istraživanju koje je dostupno na www.communicationmonitor.eu.

Na molbu prof. dr. Dejana Verčića, koji je jedan od članova istraživačkog tima, prosljeđujemo ovu informaciju PR praktičarima sa molbom da učestvuju u istraživanju.

Potrebno je da 100 PR praktičara iz BiH odgovori na pitanja kako bi i Bosna i Hercegovina ušla u mapu Evropskog komunikacijskog monitora.

Istraživanje se realizuje u saradnji sa 11 renomiranih univerziteta u saradnji sa EACD-om (European Association of Communication Directors), a sponzoriše ga komunikacijska konsultantska kuća Ketchum.

Evropski komunikacijski monitor se fokusira na sadašnje izazove i buduće trendove struke: Koji su glavni izazovi komunikacije? Sa kojim kriznim situacijama se evropski profesionalci susreću i koje komunikacijske strategije se uglavnom koriste? Da li se iskustvo komunikacijskih profesionalaca kroz generacije razlikuje? Koliko je važna reputacija CEO-a za cjelokupni uspjeh?

Učesnici će biti u mogućnosti da odgovore na ova i slična pitanja i da dijeljenjem svog iskustva pomognu u izgradnji cjelokupne slike o ovoj profesiji. Svaki učesnik će dobiti izvještaj sa rezultatima i popunjavanjem upitnika učestvuje u izvlačenju pet Sony MDR-NC40 slušalica.

U istraživanju u 2012. godini učestvovalo je 2.200 komunikatora iz 42 zemlje.

Istraživanje se sprovodi u znanstvene svrhe i svi ispitanici će ostati anonimni.
Rezultati će biti predstavljeni na evropskoj komunikacijskoj konferenciji u Briselu koja se održava 27. i 28. juna, te i na mnogim drugim konferencijama i publikacijama.

(1) Comments
  1. Pozdrav,
    zadovoljstvo mi je dati svoj doprinos u realizaciji Vašeg istraživanja.

Leave a Reply