Nejasna granica između ličnog i profesionalnog korištenja društvenih mreža u PR-u
Zaposleni u marketingu i PR-u će prije dopustiti da im se lični i profesionalni život online život preklapaju, kaže istraživanje o nejasnoj liniji između lične i profesionalne upotrebe društvenih medija. Istraživanje u upravljanju online reputacijom koje je napravila kompanija Igniyte kaže da visoki procenat (41%) zaposlenih u marketingu i PR-u rado prihvata zahtjeve za prijateljstvo na Facebooku od strane radnih kolega.
Oni će takođe najprije od svih iskoristiti svoje lične profile na društvenim mrežama u poslovne svrhe, a jedna trećina priznaje da provjerava na društvenim mrežama one sa kojima razgovaraju.
Duplo više zaposlenih u marketingu i PR-u u odnosu na ostale zaposlene u Velikoj Britaniji provjerava svoje profile na društvenim mrežama prije nego aplicira za posao da bi se uvjerili da ostavljaju profesionalan utisak.
Da bi pokazali koliko je ova industrija sklona preklapanju između profesionalne i privatne aktivnosti na društvenim mrežama, studija je pronašla da 1 od 10 zaposlenih u marketingu i PR-u koristi svoju poslovnu email adresu da bi se logovali na jedan ili više ličnih profila na društvenim mrežama. Poređenja radi, samo 3% zaposlenih u ostalim industrijama radi istu stvar.
Dobra vijest za vlasnike kompanija jeste da su zaposleni u ovim oblastima najraspoloženiji da promovišu svoj posao putem privatnih profila na društvenim mrežama, u poređenju sa samo 12% ostalih zaposlenih koji su spremni na isto.
Druga dobra vijest jeste da 58% onih koji rade u marketingu i PR-u kažu da čitaju i slijede kompanijina pravila o upotrebi društvenih mreža.
Ostale industrije, utvrđeno je, su mnogo manje sklone miješanju profesionalnog i privatnog online života. Na primjer samo 6% zaposlenih u industrijama putovanja i zabave je izjavilo da je sretno ako svoju kompaniju promoviše na društvenim mrežama.
Skoro trećina zaposlenih kaže da kompanija nema pravila o upotrebi društvenih mreža, a 14% onih koji rade u energetskoj oblasti kažu da kompanija nema pravilnik ali bi oni voljeli da postoji.
Sa rastućim brojem slučajeva u kojima zaposleni postavljaju na svoje profile statuse koji su klevetnički ili ih dovode u neugodnu situaciju, potreba za nekom vrstom pravilnika o upotrebi društvenih mreža postaje neophodna.
Kao ljudi koji su zaduženi za upravljanje kriznom komunikacijom za klijente, zaposleni u marketing sektoru i PR-u razumiju prednosti i rizike koje nude neposrednost i viralnost društvenih mreža i to objašnjava njihovu volju i spremnost za praćenje kompanijinih uputa.
Gledano iz tog ugla, dublje razumijevanje kako sadržaj na društvenim mrežama može uticati na reputaciju pojedinca i kompanije, objašnjava zašto oni provjeravaju svoje profile prije nego apliciraju za posao. Takođe, više od četvrtine zaposlenih u marketing i PR industriji, prije objave sadržaja na društvenim mrežama, razmatra kako on može uticati na njihovu vlastiti ili nečiji drugi profesionalni ugled.
Bilo bi pametno i preporučljivo ostalim industrijama da počnu sa uspostavljanjem pravila za upotrebu društvenih mreža za svoje zaposlene, da bi ograničili mogućnosti narušavanja vlastite reputacije i da bi potakli internu kulturu koja će ohrabriti njihove zaposlene da budu najveći promotori svoje kompanije.
Metodologija
Istraživanje je rađeno na više od 1000 zaposlenih u Velikoj Britaniji početkom oktobra 2015.
Izvor: http://www.prmoment.com/3268/the-blurring-lines-of-personal-and-professional-social-media-use.aspx