O partnerstvu (ili jednostavnosti partnerstva)

O partnerstvu (ili jednostavnosti partnerstva)

Nemojte nikoga potcijeniti. Nemojte sebe precijeniti.

Mislili ste da je komunikacija neopipljiva, mistična i nevidljiva. Razmislite još jednom i sjetite se crnog kratera ovijenog negativnom energijom koja zjapi među ljudima koji su prokockali povjerenje i prodali poštovanje za nešto novca, putešestvije stazama samoljublja ili „divljenja“ nebitnih, slučajnih prolaznika…

Najvrijednije stvari na svijetu jesu besplatne. I imaju nemjerljivu vrijednost van monetarnih kategorija.

Povjerenje spada u kolekciju „PAZI, LOMLJIVO“ dragocjenosti i svaka zakrpa se, najčešće, vidi. Rijetki su materijali (situacije, okolnosti, pragovi tolerancije i motiva) na kojima se ne vide linije loma i nakon stručnog lijepljenja. Teško ga je zaslužiti i lako, kad nas baš boli briga, baciti stečeno u vjetar.

Poštovanje kao podjednako važan sastojak svakog vrijednog međuljudskog odnosa ima istu manu – očas posla nestane. Nikad bez razloga i nikad sa stilom.

Vezna materija koja povjerenje i poštovanje (i još ponešto ali to nije jako bitno za ovu strategiju) drži u komadu je komunikacija. To je onaj proces kad razgovaramo i ljudima koji su nam važni, u bilo kom odnosu, dajemo informacije i od njih ih primamo i zašto da ne, razmjenjujemo mišljenja o važnim stvarima.

Za strategiju partnerstva, ako ga planirate – bilo da se odnosi na poslovne ili privatne odnose, dobro proučite sebe i razmislite koliko vam je zaista važno to partnerstvo i odlučite koliko vezne materije ste spremni da uložite u održavanje ključnih elemenata partnerstva – u povjerenje i poštovanje. Više od jedne šanse da ih lijepite možda i hoćete dobiti. Pitanje je koliko vam je čvrsta vezna materija, koliko ste vješti u restauraciji dragocjenosti i ko je drugi (treći, peti, deseti) član partnerstva.

Leave a Reply