Od Instagrama do kupca – priča o tome kako danas izgleda jedna kupovina

Od Instagrama do kupca – priča o tome kako danas izgleda jedna kupovina

Često firmama pokušavamo objasniti zbog čega bi trebali obratiti pažnju na društvene mreže, pa makar samo pratili šta se to tamo dešava, ako već ne žele sami uzeti učešće i jedan dio svoje komunikacije sa kupcima prebaciti i na njih. Prije par dana mi se sasvim slučajno desio zanimljiv primjer kojim se sve to može ilustrovati, pa sam odlučila da napišem nekoliko rečenica na tu temu.

Već nešto više od 2 godine ne pijem kafu, te od kako sam je prestala piti uživam u čajevima. U prodavnicama redovno zaglavim ispred police sa čajevima birajući nove ukuse u kojima ću uživati u tim nekim svojim momentima i isprobala sam baš puno vrsta raznih proizvođača. I onda, prije nekih 7 dana  listajući fotke na Instagramu ugledam sljedeće – http://instagram.com/p/ffYHx5Ibdx/

5267ac4bc6ba5d6d6d00005c

6 vrsta čaja u jednom pakovanju, pri tome neki koje provjereno obožavam a ostali veoma zanimljivi. Odmah sam pitala prijateljicu i ona mi je rekla gdje da ih kupim.

Možda se ovi čajevi reklamiraju negdje na TV-u, a možda ima i neka reklama u novinama, možda ih ima i u nekoj drugoj prodavnici. Međutim, ja ništa od toga nisam vidjela dok ona nije postavila fotku na Instagram. Sutra sam odmah bila u prodavnici koju mi je preporučila i kupila svoju kutijicu.

Naravno, i ja sam je postavila na društvene mreže (Facebook i Instagram), pa su se na Facebooku uhvatili ispod komentari sa savjetima i preporukama koji prvo da probam, kako i slično. I pojavilo se jedno pitanje (zaokruženo crvenim):

caj2

Ne znam da li je Dino poput mene otišao i kupio svoje pakovanje, ali je očito da je i on tek kod mene na Facebooku vidio da ovako nešto postoji i saznao gdje ga kupiti.

Da ne spominjem broj lajkova i komentara koje su dobile ove fotke, to možete i sami vidjeti na linkovima. Nisu oni toliko ni bitni, ali oni pokazuju minimalan broj osoba koje su te fotografije pogledali i dali neko svoje mišljenje o njima. Ko zna koliko je tu nekih potencijalnih novih kupaca?

Poseban zaključak nema potrebe pisati. Vremena su se prilično promijenila i činjenica je da se sve veći dio komunikacije o bilo kakvim proizvodima prebacio i na internet, posebno društvene mreže. Možete ih vi i ignorisati, ali ljudi će informacije o proizvodima i kompanijama dijeliti na mrežama, kao što će ih i tražiti.

Idealna situacija jeste kada se ovako fino komunicira i kada se dijele pozitivne priče. Međutim, nažalost to nije uvijek tako.

Zato je neka generalna preporuka da slušate, odnosno bar pratite šta se sve piše o vama na internetu. Tako zaista možete puno saznati o tome kakvo mišljenje o vama imaju vaši kupci.

Napomena: Pomenuti proizvod je sasvim slučajno ušao u priču. Ni sa brendom, a ni sa firmom koja ga proizvodi ili distribuira nemamo nikakav (privatni ili poslovni odnos), ni lično ja, a ni Prime Communications. 

Leave a Reply